Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σύμπραξη AGNovel Εκπαίδευση Δασκάλων - Ενότητα 3 : AGnovel - Το μυθιστόρημα - Ιστορία και Χαρακτήρες AGnovel Προηγμένα Διαδραστικά Εικονογραφημένα Μυθιστορήματα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σύμπραξη AGNovel Εκπαίδευση Δασκάλων - Ενότητα 3 : AGnovel - Το μυθιστόρημα - Ιστορία και Χαρακτήρες AGnovel Προηγμένα Διαδραστικά Εικονογραφημένα Μυθιστορήματα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σύμπραξη AGNovel Εκπαίδευση Δασκάλων - Ενότητα 3 : AGnovel - Το μυθιστόρημα - Ιστορία και Χαρακτήρες AGnovel Προηγμένα Διαδραστικά Εικονογραφημένα Μυθιστορήματα για κινητές συσκευές με οθόνη αφής Grant Agreement No / Project No LLP DE-KA2-KA2MP Teacher Training

2 Το εικονογραφημένο μυθιστόρημα του έργου AGnovel 2

3 3 Η ιστορία

4 Στη σκοτεινή είσοδο του για έτη τιμημένου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Bloomworth το σχήμα μιας φιγούρας είναι διακριτό να ρίχνει ένα κουβά χρώματος πάνω σε έναν τοίχο με τοιχογραφίες. 4 Πρόλογος – παράληψη χρόνου (στο μέλλον)

5 Σκηνή 1 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ– Η Charlene στο σπίτι Τρεις εβδομάδες πριν από τον πρόλογο: Η Charlene Jimenez είναι γύρω στα 20. Εμφανίζεται με τον φίλο της, Peter Foster, στο δωμάτιό της γεμάτο με τοιχογραφίες, καμβάδες και άλλα υλικά τέχνης. Τα πάντα είναι διακοσμημένα, οι τοίχοι είναι γεμάτοι από αφίσες καλλιτεχνών και διάφορα έργα ζωγραφικής βρίσκονται πάνω στους τοίχους. Αυτή κάθεται σε ένα τραπέζι με τα χαρτιά γύρω της, εξετάζει την αίτηση της για μια θέση εργασίας στην Εταιρεία Έργων Τέχνης Parker & Brown. Σήμερα το πρωί έλαβε μια αυθόρμητη πρόσκληση όπου της ζητείται, αν θα μπορούσε να έρθει την ίδια μέρα για μία συνέντευξη. Είναι νευρική και μιλάει στον Peter για το τι θα πρέπει να πει στην συνέντευξη πριν επιβεβαιώσει τη πρόσκληση για τη συνέντευξη στις 14:00 με στο smartphone της. 5 Σκηνή 1 και 2 – παράληψη χρόνου 2 (στο παρελθόν) Εισαγωγή από τους κύριους χαρακτήρες

6 Σκηνή 2 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ – H Jasmine στο αυτοκίνητό της Η Jasmine είναι περίπου 25. Οδηγώντας το μικρό αυτοκίνητο της, χτενίζει τα μακριά μαλλιά της με το αγαπημένο ανοιξιάτικο κλιπ, ένα μεγάλο, έγχρωμο, ακριβό, φτιαγμένο από σχεδιαστή. Οδηγεί ανεύθυνα και μιλάει στο τηλέφωνο με ακουστικά με τη μητέρα της. Φωνάζει σε μια ηλικιωμένη κυρία που διασχίζουν το δρόμο αφού σχεδόν την έχει χτυπήσει με το αυτοκίνητό της. Το υβρεολόγιο της διακόπτεται και πάλι, όταν η μητέρα της την ρωτάει αν χρειάζεται χρήματα. H Jasmine λέει ψέματα και λέει όχι, αφού μόλις πήρε μια δουλειά αναγνωρισμένου κύρους στην Εταιρεία Έργων Τέχνης Parker & Brown. Νομίζει ότι κανείς δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τις ικανότητές της και ως εκ τούτου, αυτή είναι η μόνη πραγματική επιλογή για τη δουλειά. Λέει στη μητέρα της ότι είναι υπεύθυνη για ένα πολύ καλό έργο για την αποκατάσταση ανεκτίμητης τοιχογραφίας, το οποίο ανατέθηκε και χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο. Κλείνει το τηλέφωνο και αρχίζει να στέλνει το μήνυμα στη Anne-Marie Williams, την επικεφαλής του Ανθρώπινου Δυναμικού στην Parker & Brown, για να επιβεβαιώσει ότι θα συναντηθούν για τη συνέντευξη στις 2μμ. 6 Σκηνή 1 και 2 - Εισαγωγή στους κύριους χαρακτήρες

7 Σκηνή 3 : Η CHARLENE ΚΑΙ Η JASMINE ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ANNE-MARIE WILLIAMS Η Jasmine βγαίνει από το αυτοκίνητο, ντυμένη κομψά με ένδυμα σλια σχεδιαστών ( όπως το “Desigual”). Φαίνεται απλή αλλά δεν είναι καθόλου απλή. Καθώς φτάνει στο σχολείο, όπου η Anne-Marie Williams την περιμένει μαζί και την Charlene να τους δείξει τη θέση του μεγάλου έργου αποκατάστασης, μια ομάδα μαθητών πέφτει πάνω της, κάνοντάς την να χάσει την ισορροπία της στα ψηλά τακούνια. Ενοχλείται και βρίζει για την καταστροφή των ρούχων της. Η Charlene έρχεται από τη γωνία, προσφέροντας το χέρι της για να βοηθήσει τη Jasmine να σηκωθεί. Η Anne-Marie Williams φτάνει και τους παρουσιάζει την αποκατάσταση του χώρου, μια 300 ετών τοιχογραφία που έχει υποστεί βλάβη με την πάροδο του χρόνου από τη στιγμή που το σχολείο ήταν ένα αβαείο. Η κα Williams τους ζητά να την ακολουθήσουν στο γραφείο της εταιρείας στη γωνία για το υπόλοιπο της συνέντευξης. 7 Σκηνή 3 Εισαγωγή της Anne-Marie

8 Σκηνή 4: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Στο γραφείο η Anne-Marie Williams μιλά και στις δυο υποψήφιες και αυτές της δίνουν τα βιογραφικά τους σημειώματα. Τους λέει ότι και οι δύο φαίνεται να είναι καλές επιλογές και ότι θέλει να δώσει και στις δύο μια ευκαιρία να αποδείξουν τις ικανότητές τους. Και οι δύο θα πάρουν μια ανεξάρτητη σύμβαση να εργαστούν για το έργο και μια από αυτές θα επιλεγεί για μια μόνιμη θέση μετά. Η επιλογή θα γίνει με βάση τις δεξιότητες που εμφανίζονται και από το πόσο καλά ταιριάζουν στην ομάδα της Parker & Brown. 8 Σκηνή 4 Εστίαση σε μια κατάσταση γραφείου

9 Σκηνή 5 : Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ, JOHN PARKER Τρεις εβδομάδες αργότερα η Charlene και η Jasmine είναι σε μια συνάντηση στο γραφείο με την κ Williams και τον John Parker, Διευθύνων Σύμβουλο της Parker & Brown, έναν πολύ καλό άνθρωπο. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η Anne-Marie εξηγεί στον John τα πάντα για τη σχέση της με τον δήμο, που τον δείχνει το σχήμα του έργου με τον οικονομικό προϋπολογισμό, την πρόβλεψη των επιπτώσεων και εξηγεί το έργο της Jasmine και της Charlene. Η Anne-Marie Williams έχει ακούσει ότι έχουν μια ψυχρή σχέση και τις ρωτά γι 'αυτό, αλλά και τα δύο κορίτσια το αρνούνται. Ο John Parker είναι περίεργος σχετικά με την πρόοδο και τους ζητά να τον πάνε στο σημείο. 9 Σκηνή 5 Μια κατάσταση γραφείου με ένα CEO

10 Σκηνή 6 : ΚΡΙΣΗ - Ο CEO JΟΗΝ PARKER ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ Στο χώρο αποκατάστασης το έργο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Ο John Parker ρίχνει μια λεπτομερή ματιά στην εργασία και πραγματικά του αρέσει η αποκατάσταση των τοιχογραφιών αλλά κυριολεκτικά ερωτεύεται το πώς έχουν επαναβαφεί τα πρόσωπα των αγίων ένα έργο που έγινε από την Charlene. Τους ρωτάει ποιος καλλιτέχνης το δημιούργησε αυτό. Η Charlene λέει ότι αυτή το έκανε. Ο John την συγχαίρει πραγματικά, λέγοντας ότι η ομορφιά από τον τρόπο που ζωγραφίζει θα κάνει πιο εύκολο το έργο του στην εταιρεία, προκειμένου να πείσει το συνεργάτη του να αποκαταστήσει πιο μεσαιωνικές τοιχογραφίες. Εξηγεί ότι ο συνέταιρος του ήταν δύσπιστος, γεγονός που οφείλεται στο ότι ένα λάθος σε αυτό το πεδίο οδηγεί σε τεράστιες δαπάνες αποκατάστασης. Η Jasmine συγχαίρει τη Charlene, αλλά μέσα της είναι πολύ αναστατωμένη Σκηνή 6 Μέσα στο χώρο εργασίας/ χώρο αποκατάστασης - Η κρίση

11 Σκηνή 7 : Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΕΙ Το πρωί μετά την καταστροφή των τοιχογραφιών, η Charlene φτάνει στο σχολείο πολύ νωρίς και βρίσκει το χάος. Κοιτάζει στον τοίχο, έκπληκτη για λίγα δευτερόλεπτα, τότε καλεί τη Jasmine, αλλά η συνάδελφός της δεν απαντά στο τηλέφωνο. Όταν καλεί την Anne-Marie Williams βγαίνει μόνο τηλεφωνητής. Η Charlene είναι απελπισμένη, αναρωτιέται ποιος θα μπορούσε να το κάνει αυτό. Τότε κοιτάζει γύρω της. Αρχίζει να φοβάται ότι κάποιος είναι ακόμα εκεί, αρχίζει να ψάχνει για κάποιον εκεί κοντά, αλλά κανείς δεν είναι εκεί. Εκείνη αρχίζει να ψάχνει στο έδαφος. Υπάρχουν στυλό, λακκούβες από χρώμα, σκισμένα σχέδια αποκατάστασης και σπασμένες βούρτσες. Η Charlene αρχίζει να εξετάσει το χάος και παίρνει ένα αντικείμενο κάτω από ένα πανί (να μην φαίνονται καθαρά για τον αναγνώστη της ιστορίας). Ξαφνικά ακούει ορισμένους θορύβους, η πόρτα ανοίγει και η Anne-Marie Williams έρχεται. Βλέπει το χάος και κατηγορεί τη Charlene. Η Charlene της λέει ότι δεν είναι όπως φαίνεται, αλλά η Anne- Marie τρέχει μακριά για να καλέσει την αστυνομία. Η Charlene αποφασίσει ότι πρέπει να κάνει κάτι. 11 Scene 7 Εντός του χώρου εργασίας

12 Σκηνή 8 : Ο PETER ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΗ CHARLENE Η Charlene πηγαίνει στο σπίτι απελπισμένη, μιλά στον Peter και του λέει τα πάντα. Πιστεύει ότι θα αποβληθεί από το έργο, το οποίο θα είναι το τέλος της καριέρας της. Ο Peter δεν κατανοεί πραγματικά ποιος θα μπορούσαν να είναι ένοχος για αυτό, αλλά την ενθαρρύνει να μάθουν ποιος είναι ο ένοχος. Η Charlene απαντά ότι έχει μια ιδέα για το πού να αρχίσουν να ψάχνουν. 12 Σκηνή 8 Υποστήριξη

13 Σκηνή 9 : Η CHARLENE ΚΑΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ PETER Το ίδιο βράδυ η Charlene και ο Peter κρύβονται πίσω από ένα φράκτη παρατηρώντας ένα σπίτι. Η πόρτα ανοίγει και εμφανίζεται μια σκιά και περπατά με προσοχή προς τα σκουπίδια κάτω από ένα ανοιχτό παράθυρο. Η σκιά ρίχνει κάτι. Ο Peter λέει στη Charlene ότι θα της δώσει την ευκαιρία να εξετάσει το κάδο, τότε γλιστρά στον κήπο του σπιτιού και σπάει μερικές γλάστρες στη βεράντα. Ο θόρυβος προσελκύει την προσοχή της σκιάς και η Charlene μπορεί να φτάσει εύκολα στο σκουπιδοτενεκέ και να ανακτήσει μια πλαστική σακούλα. 13 Σκηνή 9 Έρευνες - Η δραστική πρωταγωνιστής

14 Σκηνή 10 : ΛΥΣΗ Την επόμενη μέρα, η Anne-Marie Williams, η Jasmine και η Charlene συναντιούνται στο γραφείο. Η κατάσταση είναι τεταμένη: Η Anne-Marie Williams πιστεύει ότι η Charlene προκάλεσε τη ζημιά αλλά δεν καταλαβαίνει γιατί να έκανε κάτι τέτοιο. Η Charlene έχει ένα σακίδιο στο χέρι της. Η κυρία Williams κατηγορεί την Charlene και η Jasmine προσποιείται ότι είναι ενοχλημένη αλλά όχι έκπληκτη. Αναφέρει ότι είχε μια υποψία για την αφοσίωση της Charlene από την αρχή και απλά αποφάσισε να μην καταγγείλει την απρόσεκτη εργασία της λόγω του ότι είναι υπέρ της ομαδικής δουλειάς. Όταν ο John Parker μπαίνει στην αίθουσα, η Charlene ανοίγει το σακίδιο και βγάζει έξω την πλαστική τσάντα που ανακάλυψε το προηγούμενο βράδυ. Είναι γεμάτη με ρούχα καλυμμένα με μπογιές και καθαριστικές βούρτσες. Αναφέρει ότι τα έβγαλε από τον κάδο σκουπιδιών της Jasmine το προηγούμενο βράδυ. H Jasmine γίνεται έξαλλη και φωνάζει ότι είναι μια καλλιτέχνης και ότι αυτό δεν σημαίνει τίποτα, γιατί είναι στη φύση της εργασίας της τα ρούχα να χρωματίζονται με βαφή. Αλλά η Charlene αρπάζει ένα κουρέλι που περιέχει ένα αντικείμενο από το σακίδιό της και αποκαλύπτει το ανοιξιάτικο κλιπ, αναφέροντας ότι το βρήκε στη σκηνή του εγκλήματος. Η Anne-Marie αναγνωρίζει ότι αυτό είναι το ανοιξιάτικο κλιπ της Jasmine και ζητά από τη Jasmine να εξηγήσει την κατάσταση. Η Jasmine αποφεύγει να απαντήσει, τρέχει πηδά και χτυπά πάνω σε ένα αστυνομικό καθώς προσπαθεί να φύγει. 14 Σκηνή 10 Κατάσταση Γραφείου – Η Λύση

15 Σκηνή 11 : H λύση Ένα μήνα αργότερα: Κατά την αποκατάσταση του χώρου ο John Parker, η Anne-Marie Williams καθώς και η Διεύθυνση του Διοικητικού Συμβουλίου και ορισμένα μέλη του Συμβουλίου είναι όλοι περίεργοι να δουν τις αποκατεστημένες τοιχογραφίες πίσω από ένα πέπλο. Η Charlene στέκεται δίπλα στον φίλο της Peter. Ο Διευθύνων Σύμβουλος πηγαίνει στις τοιχογραφίες και εξετάζει και πάλι το έργο λεπτομερώς. Είναι έκπληκτος με το πόσο επιδέξια η Charlene έχει αφαιρέσει όλα τα ίχνη της παραμόρφωσης. Όλοι λένε ότι το έργο αποκατάστασης είναι όμορφο. Ο John Parker συγχαίρει την Charlene και την καλωσορίζει ως νεα υπάλληλο της Parker & Brown. Η Charlene είναι χαρούμενη και ευχαριστεί τον Peter για την υποστήριξη του. 15 Σκηνή 11 Αίσιο τέλος – παράλειψη χρόνου 3 (στο μέλλον)

16 16 Οι χαρακτήρες

17 17 Κύριοι χαρακτήρες του εικονογραφημένου μυθιστορήματος AGnovel Charlene Η Charlene είναι η πρωταγωνίστρια του εικονογραφημένου μυθιστορήματος AGnovel. Είναι ένα τυπικό κορίτσι - δεν είναι μοντέλο, αλλά ντυμένη νεαρά και χαλαρά. Είναι το πρόσωπο στην ιστορία, με την οποία οι μαθητές θα πρέπει να ταυτιστούν. Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες: α) Δεν έχει αυτοπεποίθηση σε οποιαδήποτε κατάσταση. β) Είναι πάντα πρόθυμη να βοηθήσει (ακόμα και τον εχθρό της) γ) Είναι μελαμψή, το οποίο αναφέρεται στην ιδιότητά της ως ένα πρόσωπο που ανήκει σε οικογένεια με μεταναστευτικό υπόβαθρο Δ) Είναι προικισμένη στον τομέα της τέχνης. Ε) Ψάχνει για μια νέα δουλειά. Charlene Η Charlene είναι η πρωταγωνίστρια του εικονογραφημένου μυθιστορήματος AGnovel. Είναι ένα τυπικό κορίτσι - δεν είναι μοντέλο, αλλά ντυμένη νεαρά και χαλαρά. Είναι το πρόσωπο στην ιστορία, με την οποία οι μαθητές θα πρέπει να ταυτιστούν. Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες: α) Δεν έχει αυτοπεποίθηση σε οποιαδήποτε κατάσταση. β) Είναι πάντα πρόθυμη να βοηθήσει (ακόμα και τον εχθρό της) γ) Είναι μελαμψή, το οποίο αναφέρεται στην ιδιότητά της ως ένα πρόσωπο που ανήκει σε οικογένεια με μεταναστευτικό υπόβαθρο Δ) Είναι προικισμένη στον τομέα της τέχνης. Ε) Ψάχνει για μια νέα δουλειά.

18 18 Κύριοι χαρακτήρες του εικονογραφημένου μυθιστορήματος Agnovel Jasmine Η Jasmine είναι h ανταγωνιστής του εικονογραφημένου μυθιστορήματος AGnovel. Είναι καλά ντυμένη, έξυπνη και αλαζονική – λίγο κοκαλιάρα και χλωμή. Είναι το πρόσωπο στην ιστορία, που κάνει όλα τα κακά πράγματα, όπως χρήση του τηλεφώνου στο αυτοκίνητο, καταστροφή των τοιχογραφιών. Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες: Α) Έχει αυτοπεποίθηση. Β) Ενεργεί με εγωιστικό τρόπο και πάντα για το δικό της συμφέρον Γ) Είναι επίσης προικισμένη στον τομέα της τέχνης, αλλά δεν είναι τόσο ταλαντούχα όσο η Charlene. Δ) Αναζητά καινούργια εργασία. Jasmine Η Jasmine είναι h ανταγωνιστής του εικονογραφημένου μυθιστορήματος AGnovel. Είναι καλά ντυμένη, έξυπνη και αλαζονική – λίγο κοκαλιάρα και χλωμή. Είναι το πρόσωπο στην ιστορία, που κάνει όλα τα κακά πράγματα, όπως χρήση του τηλεφώνου στο αυτοκίνητο, καταστροφή των τοιχογραφιών. Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες: Α) Έχει αυτοπεποίθηση. Β) Ενεργεί με εγωιστικό τρόπο και πάντα για το δικό της συμφέρον Γ) Είναι επίσης προικισμένη στον τομέα της τέχνης, αλλά δεν είναι τόσο ταλαντούχα όσο η Charlene. Δ) Αναζητά καινούργια εργασία.

19 19 Κύριοι χαρακτήρες του εικονογραφημένου μυθιστορήματος Agnovel Ann-Marie Η Ann- Marie είναι η εργατική στην επιχείρηση, όπου η Charlene και η Jasmine κάνουν αίτηση για μια δουλειά ως καλλιτέχνες αποκατάστασης έργων τέχνης. Είναι η επικεφαλής του Aνθρώπινου Δυναμικού και υπεύθυνη για την πρόσληψη προσωπικού Είναι μια ηλικιωμένη κυρία, που γνωρίζει πολλά για τη δουλειά της. Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες : Α) Είναι η υπεύθυνη για τη λήψη αποφάσεων και προσφέρει θέση εργασίας. Ως εκ τούτου, έχει να ελέγχει τις αιτήσεις και τα βιογραφικά σημειώματα καθώς και να κάνει τη συνέντευξη. Β) Συνεργάζεται με το διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης. Γ) Ψάχνει για ένα καλά εκπαιδευμένο υπάλληλο, ο οποίος να ταιριάζει με την επιχείρηση και να είναι σε θέση να εργαστεί σε ομάδα. Ann-Marie Η Ann- Marie είναι η εργατική στην επιχείρηση, όπου η Charlene και η Jasmine κάνουν αίτηση για μια δουλειά ως καλλιτέχνες αποκατάστασης έργων τέχνης. Είναι η επικεφαλής του Aνθρώπινου Δυναμικού και υπεύθυνη για την πρόσληψη προσωπικού Είναι μια ηλικιωμένη κυρία, που γνωρίζει πολλά για τη δουλειά της. Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες : Α) Είναι η υπεύθυνη για τη λήψη αποφάσεων και προσφέρει θέση εργασίας. Ως εκ τούτου, έχει να ελέγχει τις αιτήσεις και τα βιογραφικά σημειώματα καθώς και να κάνει τη συνέντευξη. Β) Συνεργάζεται με το διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης. Γ) Ψάχνει για ένα καλά εκπαιδευμένο υπάλληλο, ο οποίος να ταιριάζει με την επιχείρηση και να είναι σε θέση να εργαστεί σε ομάδα.

20 20 Κύριοι χαρακτήρες του εικονογραφημένου μυθιστορήματος Agnovel Peter Ο Peter είναι φίλος της Charlene και την υποστηρίζει. Είναι ένας έξυπνος νεαρός άνδρας, ντυμένος άνετα. Έρχεται με ιδέες και δείχνει τρόπους για να δράσει με επάρκεια. Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες: Α) Είναι διαθέσιμος σε δύσκολες καταστάσεις. Β) Προσφέρει βοήθεια και συνοδεύει τη Charlene. Γ) Έχει θέσει υποψηφιότητα για ένα οικογενειακό περιβάλλον και την ισορροπία εργασίας - ζωής. Peter Ο Peter είναι φίλος της Charlene και την υποστηρίζει. Είναι ένας έξυπνος νεαρός άνδρας, ντυμένος άνετα. Έρχεται με ιδέες και δείχνει τρόπους για να δράσει με επάρκεια. Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες: Α) Είναι διαθέσιμος σε δύσκολες καταστάσεις. Β) Προσφέρει βοήθεια και συνοδεύει τη Charlene. Γ) Έχει θέσει υποψηφιότητα για ένα οικογενειακό περιβάλλον και την ισορροπία εργασίας - ζωής.

21 21 Κύριοι χαρακτήρες του εικονογραφημένου μυθιστορήματος Agnovel John O John είναι ο μάνατζερ της επιχείρησης αποκατάστασης έργων τέχνης. Είναι ο μελλοντικός εργοδότης της Charlene ή της Jasmine. Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες: α) Παίρνει αποφάσεις. Β) Έχει να κοιτάξει τους στόχους της επιχείρησης. Γ) Σε συνεργασία με το δεύτερο μέλος του διοικητικού συμβουλίου έχει να διοικήσει την επιχείρηση. Δ) Η ποιοτική αποτελεσματικότητα και το κόστος είναι σημαντικά γι’ αυτόν. John O John είναι ο μάνατζερ της επιχείρησης αποκατάστασης έργων τέχνης. Είναι ο μελλοντικός εργοδότης της Charlene ή της Jasmine. Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες: α) Παίρνει αποφάσεις. Β) Έχει να κοιτάξει τους στόχους της επιχείρησης. Γ) Σε συνεργασία με το δεύτερο μέλος του διοικητικού συμβουλίου έχει να διοικήσει την επιχείρηση. Δ) Η ποιοτική αποτελεσματικότητα και το κόστος είναι σημαντικά γι’ αυτόν.


Κατέβασμα ppt "Σύμπραξη AGNovel Εκπαίδευση Δασκάλων - Ενότητα 3 : AGnovel - Το μυθιστόρημα - Ιστορία και Χαρακτήρες AGnovel Προηγμένα Διαδραστικά Εικονογραφημένα Μυθιστορήματα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google