Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ CRM ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ CRM ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ CRM ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΑΜΑΛΙΑ ΣΤΑΦΥΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗ, 2015

2 ΔΟΜΗ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΕΡΓΩΝ CRM ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ CRM ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ & ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ: CYTA HELLAS ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS Α.Ε.Β.Ε ENTERSOFT ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ & ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ 2

3 ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3 ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ CRM  Βασικές έννοιες ΕΡΕΥΝΑ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  Cyta Hellas Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε

4 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ 4

5 5

6 6

7 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ CRM 1.Λειτουργικότητα 2.Αξιοπιστία συστήματος 3.Ευχρηστία συστήματος 4.Αποτελεσματικότητα συστήματος 5.Συντηρησιμότητα συστημάτων 6.Μεταφερσιμότητα Συστήματος 7

8 ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ CRM  ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΛΥΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ: ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑΣ ΕΝΙΑΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 8

9 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ & ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΔΕΙΓΜΑ : CYTA ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΟΙΚΙΝΩΝΙΚΗ Α.Ε ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 9

10 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ: 8 ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ: 7 ΤΜΗΜΑ: «Διεύθυνσης Οικονομικών & Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού Τμήμα Αγορών, Αποθηκών και Αρχείων». 10

11 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ συνέχεια… 1.ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΩΝ: ΕΡΩΤΗΣΗ 1 2.ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 2,3 3.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 4,5,6,7 4.ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΥΣΗ: ΕΡΩΤΗΣΗ 8 11

12 ΕΡΕΥΝΑ  CYTA ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΟΙΚΙΝΩΝΙΚΗ Α.Ε  ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ: 2007  ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΥΠΡΟΥ  ΕΔΡΑ: Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 128, ΑΘΗΝΑ  ΚΛΑΔΟΣ: ΤΗΛΕΠΟΙΚΙΝΩΝΙΕΣ  ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: 4PLAY (ΣΤΑΘΕΡΗ, ΚΙΝΗΤΗ, ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ)  ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ: 7% (ΠΕΡΙΠΟΥ 315 ΧΙΛ. ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ) 12

13 13 SIEBEL by Oracle ERP GALAXY by SingularLogic CRM ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ CYTA HELLAS

14 ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 14

15 15 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ CRM

16 ΠΟΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ CRM ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ;

17 17 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ;

18 ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΝΟΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ERP - CRM;

19 SAP BUSINESS WAREHOUSE ▫ ΤΖΙΡΟΣ ▫ ΚΟΣΤΟΣ ΠΩΛΗΘΕΝΤΩΝ ▫ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΕΛΑΤΗ ERP DATACRM DATA 19 ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS Α.Ε.Β.Ε

20 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP - CRM ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΒΑΣΗ ΕΥΚΟΛΗΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑΣ 20

21 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ  ΕΛΕΙΨΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ CASE STUDIES 21 «Η γνώση, σε αντίθεση με τα δεδομένα ή πληροφορίες, είναι ενσωματωμένη σε ανθρώπους και όχι στην πληροφορική τεχνολογία» Karl – Eric Sveiby  Ωστόσο το CRM δεν θα είναι το ίδιο σε 5, 10 και 30 χρόνια από τώρα. «Artificial intelligence will reach human levels by around Follow that out further to, say, 2045, we will have multiplied the intelligence, the human biological machine intelligence of our civilization a billion-fold.» Ray Kurzweil ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

22 22 Ευχαριστώ πολύ. Κωνσταντίνος Καρασαββίδης


Κατέβασμα ppt "ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ CRM ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google