Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» Σεμινάριο Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής Διοργάνωση: Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής Ηρακλείου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» Σεμινάριο Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής Διοργάνωση: Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής Ηρακλείου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» Σεμινάριο Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής Διοργάνωση: Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής Ηρακλείου κ. Λήδα Ζαμπετάκη και κ. Αθανάσιος Κατσαγκόλης, με την υποστήριξη της Ένωσης Πτυχιούχων Φ.Α. Ηρακλείου. 5 ο Λύκειο Ηρακλείου, Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

2 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΛΠΑΚΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

3 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΛΑ ΣΑΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΛΑ  ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ  ΝΕΥΡΟΜΥΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ  ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΥΠΟΟΜΑΔΩΝ

4 HΛΙΚΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ  ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ  NA AΘΛΗΘΟΥΝ  ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ  ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ  NA AΘΛΗΘΟΥΝ  ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ  ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ  ΣΩΣΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ  ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ  ΣΩΣΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ  ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ & ΤΑΚΤΙΚΗΣ  ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ  ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΨΗΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ  ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ & ΤΑΚΤΙΚΗΣ  ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ  ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΨΗΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΙΝΙ ΠΡΟ ΤΖΟΥΝΙΟΡ ΠΡΟ ΤΖΟΥΝΙΟΡ 2004/05/ / ΤΖΟΥΝΙΟΡ ΠΡΟΠΑΙΔΕΣ 2000/ / Α ΟΜΑΔΑ 1996/97 ΒΑΣΙΚΟ- ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΣΤΑΔΙΟ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΠΑΙΔΕΣ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΗΛΙΚΙΩΝ & ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΙΔΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΗΛΙΚΙΩΝ & ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Α ΟΜΑΔΑ

5 ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ

6 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΝΙ 6 – 8 ΕΤΩΝ ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Α ΚΑΙ Β ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΝΙ 6 – 8 ΕΤΩΝ ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Α ΚΑΙ Β ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ – ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ - ΑΘΛΗΣΗ

7 ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ  Παρουσιάζουν αυξημένη κινητικότητα, ασταθή συμπεριφορά και παρασύρονται εύκολα από ασήμαντα ερεθίσματα.  Έχουν μειωμένη συγκέντρωση και παρατηρητικότητα Τους αρέσει να επαναλαμβάνουν γνωστά αντικείμενα που ξέρουν καλά και θέλουν το μπράβο και την αποδοχή.  Αναπτυγμένο το ΕΓΩ στη συμπεριφορά.  Πιστεύουν στο πρότυπο προπονητής / γονείς.  Λειτουργούν περισσότερο με τη φαντασία και το ένστικτο παρά με τη λογική.  Συνήθως αρχίζουν την εκτέλεση της άσκησης πριν τελειώσει η επεξήγηση, λόγω αυθορμητισμού και αυξημένης κινητικότητας.  Είναι πολύ ευαίσθητα και ευάλωτα με απρόσμενες μεταβολές στη συμπεριφορά.  Η γρήγορη κόπωση και η εξίσου γρήγορη ανάληψη είναι το χαρακτηριστικό της ηλικίας.  Μυοσκελετική ανάπτυξη σταθερή 4 – 7 εκ.  Βασική προπόνηση εισαγωγής στην τεχνική του ποδοσφαίρου με παιχνίδι.  Επαφή και εξοικείωση με τη μπάλα και μια σειρά βασικών τεχνικών ικανοτήτων  Καμία μορφή φυσικής κατάστασης.  Απλές ασκήσεις και κατανοητές με τη μπάλα και πολλά παιχνίδια.  Ψυχοκινητικά παιχνίδια με μπάλα και χωρίς αυτήν.  Αγώνες για την άμιλλα και το παιχνίδι και όχι για τη νίκη.  Εκμάθηση των βασικών κανόνων του ποδοσφαίρου και του ¨ευ αγωνίζεσθαι¨  Τα παιχνίδια γίνονται σε μικρούς αγωνιστικούς χώρους ( 20 * 40 μ. ) και με μικρό αριθμό παιδιών( για περισσότερες επαφές με τη μπάλα).  Για να δώσουμε την ευκαιρία στα παιδιά να παίξουν ελεύθερα δεν εφαρμόζουμε βασικούς κανονισμούς, όπως οφσαϊτ, έμμεσο.

8 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΤΖΟΥΝΙΟΡ (9 – 10 ) ΕΤΩΝ ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Γ ΚΑΙ Δ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΤΖΟΥΝΙΟΡ (9 – 10 ) ΕΤΩΝ ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Γ ΚΑΙ Δ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ – ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ - ΜΑΘΗΣΗ

9 ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ  Έχουν αυξημένη ικανότητα μάθησης και μεγαλύτερη αυτοσυγκέντρωση και παρατηρητικότητα.  Ελέγχουν καλύτερα το σώμα τους, παρουσιάζοντας μια αρμονία κινήσεων.  Ανεπτυγμένη αντίληψη χώρου και χρόνου.  Ζητούν εξηγήσεις όταν νομίζουν ότι αδικούνται. Αγαπούν πολύ το παιχνίδι και τα δίνουν όλα.  Δέχονται ευχάριστα τις παρατηρήσεις από τον προπονητή για τα λάθη τους.  Διάθεση για να κάνουν σωστά αυτά που τους ζητάει η άσκηση.  Ζητούν την επιβράβευση του προπονητή.  Η αναπτυγμένη νευρομυϊκή ισορροπία τα βοηθά να μην κουράζονται εύκολα.  Η καρδιά και οι πνεύμονες συνεχίζουν να αναπτύσσονται με αργό ρυθμό. (Σφυγμός σε ηρεμία 80 –90)  Μυοσκελετική ανάπτυξη σταθερή 4 – 7 εκ.  Η έννοια του συναγωνισμού μπαίνει στα παιχνίδια.  Πολύπλευρη και πιο απαιτητική εξάσκηση της νευρομυϊκής συναρμογής.  Προσανατολισμός χώρου και χρόνου με πολλές ασκήσεις.  Θέσεις μέσα στον αγωνιστικό χώρο και ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΙΚΟΤΗΤΑ.  Περαιτέρω βελτίωση της Τεχνικής με νέες και πιο δύσκολες ασκήσεις.  Τα παιδιά στην ηλικία αυτή προσπαθούν περισσότερα χωρίς να βαριούνται εύκολα.  Απόκτηση προσωπικών εμπειριών μέσα από το παιχνίδι και την επανάληψη.  Προσπάθεια για διάκριση και επιτυχία αλλά χωρίς άγχος και ευθύνη.  Η ενεργητική συμμετοχή στην ηλικία αυτή είναι μεγάλη και ολοκληρωτική.  Εξάσκηση και εμπειρία χωρίς πολλές παρατηρήσεις.

10 ΠΡΟΙΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΙΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ  ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΙΝΗΣΗΣ  ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ ΠΕΡΙΒΒΑΛΟΝ  ΠΟΛΥΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ  ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ – ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ ΛΗΨΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ  ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ  Υγεία και σταθερή κράση  Ψυχική ισορροπία - εσωτερική ηρεμία  Κοινωνικότητα και περιπέτεια  Ταλέντο – καλό αθλητικό επίπεδο Διάκριση  ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΙΝΗΣΗΣ  ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ ΠΕΡΙΒΒΑΛΟΝ  ΠΟΛΥΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ  ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ – ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ ΛΗΨΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ  ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ  Υγεία και σταθερή κράση  Ψυχική ισορροπία - εσωτερική ηρεμία  Κοινωνικότητα και περιπέτεια  Ταλέντο – καλό αθλητικό επίπεδο Διάκριση  ΜΕΙΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΤΟΝΟΣ ΧΩΡΟΣ  ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ  ΕΛΛΕΙΨΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ Σ - ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑΣ  ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ  ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ  Ευαισθησία στην υγεία  Ανασφάλειες και ψυχική ανησυχία  Έλλειψη κοινωνικότητας που πρέπει να καλλιεργήσει το σωματείο.  Ενασχόληση σε πολλά σπορ για απόκτηση κινητικών εμπειριών.  ΜΕΙΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΤΟΝΟΣ ΧΩΡΟΣ  ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ  ΕΛΛΕΙΨΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ Σ - ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑΣ  ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ  ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ  Ευαισθησία στην υγεία  Ανασφάλειες και ψυχική ανησυχία  Έλλειψη κοινωνικότητας που πρέπει να καλλιεργήσει το σωματείο.  Ενασχόληση σε πολλά σπορ για απόκτηση κινητικών εμπειριών. ΠΑΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

11 ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Α ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ λεπτά Α ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ λεπτά Β. ΤΕΧΝΙΚΗ 15-20λεπτά Β. ΤΕΧΝΙΚΗ 15-20λεπτά Γ. ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΜΑΔΙΚΟ λεπτά Γ. ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΜΑΔΙΚΟ λεπτά

12 ΤΙΤΛΟΣ : ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΕΥΡΟΜΥΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 1 1

13 ΤΙΤΛΟΣ : ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΕΥΡΟΜΥΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 2 2

14 ΤΙΤΛΟΣ : ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΕΥΡΟΜΥΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 3 3

15 ΤΙΤΛΟΣ : ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΜΕ ΔΥΟ ΤΕΡΜΑΤΑ. ΣΤΟΧΟΣ:  Αντίληψη του χώρου, νευρομυική  Προσποίηση και Ταχύτητα.  Συναγωνισμός. ΣΤΟΧΟΣ:  Αντίληψη του χώρου, νευρομυική  Προσποίηση και Ταχύτητα.  Συναγωνισμός. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 4 4 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Δύο ομάδες, η μία ομάδα στέκεται ανάμεσα στα δύο τέρματα και προσπαθεί να εμποδίσει τον παίκτη να περάσει από αυτά χωρίς να τον αγγίξει. Η απέναντι ομάδα προσπαθεί να περάσει με προσποιήσεις μέσα από ένα τέρμα χωρίς να τον αγγίξει. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Δύο ομάδες, η μία ομάδα στέκεται ανάμεσα στα δύο τέρματα και προσπαθεί να εμποδίσει τον παίκτη να περάσει από αυτά χωρίς να τον αγγίξει. Η απέναντι ομάδα προσπαθεί να περάσει με προσποιήσεις μέσα από ένα τέρμα χωρίς να τον αγγίξει.

16 ΤΙΤΛΟΣ : ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΣΕ ΚΥΚΛΟ. ΣΤΟΧΟΣ:  Ρυθμό τρεξίματος.  Βελτίωση νευρομυικής ικανότητα.  Αλτικής ικανότητας  Ισορροποία ΣΤΟΧΟΣ:  Ρυθμό τρεξίματος.  Βελτίωση νευρομυικής ικανότητα.  Αλτικής ικανότητας  Ισορροποία ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 5 5

17 ΤΙΤΛΟΣ : ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση της ταχύτητας και του τρεξίματος  Άσκηση για την υγεία τους.  Συναγωνισμός ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση της ταχύτητας και του τρεξίματος  Άσκηση για την υγεία τους.  Συναγωνισμός ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 6 6

18 ΤΙΤΛΟΣ : ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ - ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΣΤΟΧΟΣ:  Ρυθμό τρεξίματος.  Δυνάμωμα των ποδιών.  Νευρομυική ικανότητα.  Βελτίωση ταχύτητας.  Αντίδραση σε ερεθίσματα. ΣΤΟΧΟΣ:  Ρυθμό τρεξίματος.  Δυνάμωμα των ποδιών.  Νευρομυική ικανότητα.  Βελτίωση ταχύτητας.  Αντίδραση σε ερεθίσματα. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Οι δύο ομάδες ξεκινούν με σπριντ και μόλις πλησιάζουν το τετράγωνο, ο προπονητής λέει ένα από τα χρώματα των κώνων. Όποιος το αγγίξει πρώτος κέρδισε ένα βαθμό για την ομάδα του. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Οι δύο ομάδες ξεκινούν με σπριντ και μόλις πλησιάζουν το τετράγωνο, ο προπονητής λέει ένα από τα χρώματα των κώνων. Όποιος το αγγίξει πρώτος κέρδισε ένα βαθμό για την ομάδα του. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 7 7

19 ΤΙΤΛΟΣ : ΠΕΡΑΣΜΑ: ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΧΩΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΣΤΟΧΟΣ:  Αντίληψη της κίνησης της μπάλας και του χώρου. ΣΤΟΧΟΣ:  Αντίληψη της κίνησης της μπάλας και του χώρου. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 8 8

20 ΤΙΤΛΟΣ : ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΕΥΡΟΜΥΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 9 9

21 ΤΙΤΛΟΣ : ΡΟΜΒΟΣ, Παιχνίδι συναγωνιστικό με κοντρόλ της μπάλας ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση του ελέγχου της μπάλας – Κοντρόλ της μπάλας.  Συναγωνιστικό παιχνίδι. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση του ελέγχου της μπάλας – Κοντρόλ της μπάλας.  Συναγωνιστικό παιχνίδι. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 10

22 ΤΙΤΛΟΣ: ΚΟΝΤΡΟΛ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 11

23 ΤΙΤΛΟΣ : ΠΑΙΧΝΙΔΙ,για τη βελτίωση της τεχνικής της πάσας. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση της πάσας.  Συναγωνιστικό παιχνίδι. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση της πάσας.  Συναγωνιστικό παιχνίδι. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 12

24 ΤΙΤΛΟΣ : ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΣΑΣ ΜΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΣΤΟΧΟΣ:  Τεχνική της πάσας  Συναγωνισμός ΣΤΟΧΟΣ:  Τεχνική της πάσας  Συναγωνισμός ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 13

25 ΤΙΤΛΟΣ : ΤΟ ΜΑΝΤΙΛΑΚΙ ΜΕ ΜΠΑΛΑ. ΣΤΟΧΟΣ:  Συναγωνισμός  Βελτίωση νευρομυικής ικανότητα.  Μονομαχία ΣΤΟΧΟΣ:  Συναγωνισμός  Βελτίωση νευρομυικής ικανότητα.  Μονομαχία ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 14

26 ΤΙΤΛΟΣ : ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΥΠΟΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟΧΟΣ:  Συναγωνισμός  Παιχνίδι σε μικρούς χώρους  Μονομαχίες ΣΤΟΧΟΣ:  Συναγωνισμός  Παιχνίδι σε μικρούς χώρους  Μονομαχίες ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 15 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Δημιουργούμε μικρά γηπεδάκια 15 Χ30 και παίζουν 2-2 με δύο συμπαίκτης να περιμένουν και να τους αλλάζουν. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Δημιουργούμε μικρά γηπεδάκια 15 Χ30 και παίζουν 2-2 με δύο συμπαίκτης να περιμένουν και να τους αλλάζουν.

27 ΤΙΤΛΟΣ : ΒΑΣΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟΧΟΣ:  Συναγωνισμός  Παιχνίδι σε μικρούς χώρους  Μονομαχίες ΣΤΟΧΟΣ:  Συναγωνισμός  Παιχνίδι σε μικρούς χώρους  Μονομαχίες ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 16 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Δημιουργούμε μικρά γηπεδάκια 20 Χ 40 για παιχνίδια 5-5 έως και 6-6. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Δημιουργούμε μικρά γηπεδάκια 20 Χ 40 για παιχνίδια 5-5 έως και 6-6.

28 ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ Ε ΚΑΙ ΣΤ  ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ  ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕΣΑ  ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ  ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

29 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ ΤΖΟΥΝΙΟΡ ( ) ΕΤΩΝ ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ ΤΖΟΥΝΙΟΡ ( ) ΕΤΩΝ ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ

30 ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ  Αυξημένη παρατηρητικότητα και ικανότητα απόδοσης σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.  Παρουσιάζουν μεγάλη ικανότητα μάθησης στο θεωρία και στην πράξη ( Χρυσή ηλικία μάθησης )  Δείχνουν ιδιαίτερη ευαισθησία στην τιμωρία και στην ενθάρρυνση.  Έχουν αυξημένη ικανότητα σκέψης και κρίσης που μας μερικές φορές μας ξαφνιάζει.  Σε αυτή την ηλικία επιτυγχάνουν εντυπωσιακά αποτελέσματα διότι έχουν πλήρη έλεγχο του σώματός τους.  Έχουν γρήγορη αντίδραση καλό ρυθμό στην κίνηση και πλήρη νευρομυϊκή συναρμογή.  Η καλύτερη ηλικία για εκμάθηση όλης της τεχνικής, διότι υπάρχει αρμονία σωματική και ψυχική – πνευματική.  Προπόνηση όλων των τεχνικών του ποδοσφαίρου μέχρι και των πιο δύσκολων.  Για πρώτη φορά προπόνηση απλής τακτικής συμπεριφοράς σε μικρές ομάδες.  Τεχνική σε απλή μορφή στην αρχή και σε δεύτερη φάση σε μορφή αγώνα.  Πολλά παιχνίδια τακτικά με στοιχεία τεχνικής σε μικρά γκρούπ ( 4 * * 5 )  Στην ηλικία αυτή λέγεται ότι μαθαίνεται όλο το ποδόσφαιρο.  «ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ»  Απλές ασκήσεις με το σώμα για γενική δύναμη και αντοχή.  Απαίτηση από το παιδί για ετοιμότητα, μαχητικότητα και προσπάθεια στην προπόνηση και τον αγώνα.  Προπόνηση υπό πίεση χρόνου και χώρου

31 ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Η Τεχνική στο ποδόσφαιρο είναι ένας παράγοντας απόδοσης πολύ σημαντικός για την πορεία του νεαρού ποδοσφαιριστή που από το βαθμό τελειοποίησης της θα εξαρτάται κατά πολύ η ποιότητα και το στυλ του παιχνιδιού του. ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ Τεχνική στο ποδόσφαιρο σημαίνει, να μπορεί ο παίκτης να εκτελεί ένα μεγάλο αριθμό εξειδικευμένων για το ποδόσφαιρο κινήσεων, ώστε να ελέγχει τη μπάλα κάτω από δύσκολες συνθήκες πίεσης (αντιπάλου, χρόνου) δίνοντας στο παιχνίδι ένα γρήγορο και συνεχή ρυθμό. ΠΟΤΕ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ Η εκμάθηση της τεχνικής απαιτεί καλή Νευρομυική συναρμογή και το καλύτερο στάδιο είναι αυτό της δεύτερης σχολικής περιόδου ( ηλικία 10 –13 ετών).

32 ΠΛΑΝΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΠΑΙΚΤΗΣ ME MΠΑΛΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΣΗ ΣΟΥΤ ΥΠΟΔΟΧΕΣ ΜΕ & ΠΑΡΣΙΜΟ ΜΠΑΛΑΣ ΥΠΟΔΟΧΕΣ ΜΕ & ΠΑΡΣΙΜΟ ΜΠΑΛΑΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΦ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕ : -ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ -ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ -ΚΟΥΤΕΠΙΕ 1.ΠΛΑΣΕ 2.ΜΑΚΡΙΝΗ ΠΑΣ 3.ΠΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΕΣΩ 4.ΝΤΡΟΠΚΙΝΓ 5.ΠΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΕΞΩ 6. ΝΤΡΠΚΙΝΓΚ ΠΑΣΕΣ 1.ΠΑΤΗΜΑ ΜΠΑΛΑΣ 2. ΕΣΩ/ΕΞΩ 3.ΠΙΣΩ ΠΟΔΙ 4.ΤΑΚΟΥΝΑΚΙ 5.ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗ 1.ΖΟΝΓΛΕΡΙΚΑ 2.ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΛΑΕ 3.ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΚΟΘΕΙ Η ΜΠΑΛΑ 4.ΙΣΟΡΡΟΠΟΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ. ΕΠΑΦΕΣ - ΤΡΙΚ 1.ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ 2. ΠΡΟΣΠΟΗΣΗ ΓΙΑ ΣΟΥΤ 3.ΤΠΑΒΗΓΜΑ ΜΠ. 4.ΨΑΛΙΔΙ 5.ΡΙΒΕΛΙΝΟ 6.ΡΟΝΑΛΔΟ 7.ΜΑΘΙΟΥΣ 8. ΖΙΝΤΑΝ Κ.Α 1.ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ – ΜΠΡΟΣΤΑ 2. ΚΕΦΑΚΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ –ΠΛΑΓΙΑ 3.ΜΕ ΕΝΑΠΟΔΙ ΜΠΟΣΤΑ 4.ΜΕ ΈΝΑ ΠΟΔΙ -ΠΛΑΓΙΑ 5. ΨΑΡΑΚΙ 1.ΥΠΟΔΟΧΗ ΣΥΡΤΗ ΜΕ ΤΟ ΕΣΩ 2.ΥΠΟΔΟΧΗ ΜΕ ΤΟ ΕΞΩ 3.ΥΠΟΔΟΧΗ ΜΕ ΤΟ ΜΗΡΟ 4.ΥΠΟΔΟΧΗ ΜΕ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ. 5.ΥΠΟΔΟΧΗ ΜΕ ΝΤΡΟΜΠ-ΕΣΩ 6.ΥΠΟΔΟΧΗ ΜΕ ΝΡΟΜΠ- ΕΞΩ 1.ΠΙΑΣΙΜΟ ΜΠΑΛΑΣ 2.ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ 3.ΔΙΩΞΙΜΟ ΜΕ ΓΡΟΘΙΕΣ 4.ΑΜΥΝΑΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ 5.ΠΑΣΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ 6.ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ -ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ -ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ ΝΤΡΙΠΛΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΓΚΟΛ ΥΠΟΔΟΧΗ & ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΕΡΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΙΑ 1.ΣΟΥΤ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΕΠΙΕ 2.ΣΟΥΤ ΜΕ ΣΤΡΟΦΗ 3.ΨΑΛΙΔΙ 4.ΝΤΡΠΚΙΝΓΚ

33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Α. ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ Β. ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ Γ. ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Α. ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ Β. ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ Γ. ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

34 Α. ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ  Παρουσίαση της τεχνικής κίνησης ( περιγραφή – επίδειξη  Βοηθητικές ασκήσεις – ανάλυση της τεχνικής εάν γίνεται  Εκτέλεση σε αργό ρυθμό χωρίς πίεση χρόνου – χώρου / απλή μορφή.  Ανατροφοδότηση με σωστές παιδαγωγικά υποδείξεις  Αρκετό χρόνο για κατανόηση – όχι βιαστικά  Επιβράβευση των θετικών στοιχειών Β. ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ  Ατομικό επίπεδο – εξάσκηση και έλεγχο του ρυθμού.  Αύξηση του ρυθμού – ζεύγη – κίνηση  Εκμάθηση παραλλαγών και προσθήκη φυσικών εμποδίων, Παθητικό αντίπαλο  Ομαδικά παιχνίδια με την παρουσία πολλών παικτών και πιο σύνθετα καθήκοντα Γ. ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΩΓΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ  Σύνθετες μορφές προπόνησης με την παρουσία πολλών παικτών  Συνδυαστικές ασκήσεις με άλλες τεχνικές ή κινήσεις στο ποδόσφαιρο  Πίεση χώρου, χρόνου  Ενεργητικός αντίπαλος με περιορισμούς  Ενεργητικός αντίπαλος 100%  Τακτικά παιχνίδια με τεχνικούς στόχους, Αγωνιστικά τετράγωνα

35 ΤΙΤΛΟΣ : ΔΙΠΛΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΟΛ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση του ελέγχου της μπάλας – Κοντρόλ της μπάλας.  Αντίληψη χώρου. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση του ελέγχου της μπάλας – Κοντρόλ της μπάλας.  Αντίληψη χώρου. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 1 1

36 ΤΙΤΛΟΣ : ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΟΛ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση του ελέγχου της μπάλας – Κοντρόλ της μπάλας.  Αντίληψη χώρου.  Αλλαγή κατεύθυνσης. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση του ελέγχου της μπάλας – Κοντρόλ της μπάλας.  Αντίληψη χώρου.  Αλλαγή κατεύθυνσης. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 2 2

37 ΤΙΤΛΟΣ : ΒΑΣΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΣΑΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ 6-8 ΑΤΟΜΑ. ΣΤΟΧΟΣ:  Τεχνική της πάσας ΣΤΟΧΟΣ:  Τεχνική της πάσας ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 3 3 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Τεχνική της πάσας για Προτζούνιορ σε απλή μορφή με βάση την εκμάθηση και την μεθοδολογία. Α ΦΑΣΗ : Με σταματημένη πάσα Β ΦΑΣΗ : Με στόχο. Γ ΦΑΣΗ : Μέσα από κίνηση – κοντρόλ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Τεχνική της πάσας για Προτζούνιορ σε απλή μορφή με βάση την εκμάθηση και την μεθοδολογία. Α ΦΑΣΗ : Με σταματημένη πάσα Β ΦΑΣΗ : Με στόχο. Γ ΦΑΣΗ : Μέσα από κίνηση – κοντρόλ.

38 ΤΙΤΛΟΣ : ΚΥΚΛΟΣ ΠΑΣΑ ΚΙΝΗΣΗ. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση της πάσας σε κίνηση. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση της πάσας σε κίνηση. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 4 4

39 ΤΙΤΛΟΣ : ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΤ ΣΤΟΧΟΣ:  Εκμάθηση του σουτ και βελτίωση μέσα από ασκήσεις. ΣΤΟΧΟΣ:  Εκμάθηση του σουτ και βελτίωση μέσα από ασκήσεις. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 5 5 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Τεχνική του Σουτ για Προτζούνιορ σε απλή μορφή με βάση την εκμάθηση και την μεθοδολογία. Α ΦΑΣΗ : Με σταματημένη μπάλα. Β ΦΑΣΗ : Με κοντρόλ Γ ΦΑΣΗ : Με πάσα και 1,2. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : Τεχνική του Σουτ για Προτζούνιορ σε απλή μορφή με βάση την εκμάθηση και την μεθοδολογία. Α ΦΑΣΗ : Με σταματημένη μπάλα. Β ΦΑΣΗ : Με κοντρόλ Γ ΦΑΣΗ : Με πάσα και 1,2.

40 ΤΙΤΛΟΣ : ΣΥΝΘΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΚΟΝΤΡΟΛ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΚΑΙ ΠΑΣΕΣ. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση Της πάσας και του κοντρόλ με νευρομυική. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση Της πάσας και του κοντρόλ με νευρομυική. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 6 6

41 ΤΙΤΛΟΣ : ΣΥΝΘΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση του κοντρόλ της μπάλας υπό πίεση χώρου και χρόνου. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση του κοντρόλ της μπάλας υπό πίεση χώρου και χρόνου. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 7 7

42 ΤΙΤΛΟΣ : ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΟΥΤ ΑΠΛΗ ΜΟΡΦΗ. ΣΤΟΧΟΣ:  Εκμάθηση προσποιήσεων  Συνδυασμός με σουτ. ΣΤΟΧΟΣ:  Εκμάθηση προσποιήσεων  Συνδυασμός με σουτ. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 8 8

43 ΤΙΤΛΟΣ : ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΠΙΕΣΗ ΧΩΡΟΥ ΣΤΟΧΟΣ:  Εκμάθηση της προσποίησης με σούτ. ΣΤΟΧΟΣ:  Εκμάθηση της προσποίησης με σούτ. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 9 9

44 ΤΙΤΛΟΣ : ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση των προσποιήσεων με πίεση αντιπάλου. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση των προσποιήσεων με πίεση αντιπάλου. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 10

45 ΤΙΤΛΟΣ : ΕΙΔΗ ΚΟΝΤΡΟΛ ΚΑΙ ΣΟΥΤ ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση των προσποιήσεων με πίεση αντιπάλου. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση των προσποιήσεων με πίεση αντιπάλου. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 10

46 ΤΙΤΛΟΣ : ΕΙΔΗ ΚΟΝΤΡΟΛ ΚΑΙ ΣΟΥΤ ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση των προσποιήσεων με πίεση αντιπάλου. ΣΤΟΧΟΣ:  Βελτίωση των προσποιήσεων με πίεση αντιπάλου. ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 10

47 ΤΙΤΛΟΣ : ΕΙΔΗ ΚΟΝΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΣΕΣ.

48 ΤΙΤΛΟΣ : 2. ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ 4 -4 ΜΕ 4 ΕΣΤΙΕΣ.

49 ΤΙΤΛΟΣ : 3. ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ

50 ΤΙΤΛΟΣ : ΒΑΣΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ

51 Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΚΗΣ ΚΑΛΠΑΚΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

52 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΚΑΛΠΑΚΙΔΗΣ Κ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΚΑΛΠΑΚΙΔΗΣ Κ.


Κατέβασμα ppt "ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» Σεμινάριο Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής Διοργάνωση: Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής Ηρακλείου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google