Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
Αλβανόπουλος Γιώργος Σχολικός Σύμβουλος Ποδοχώρι, 20/11/2012 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

2 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Φάσεις Στοχοθεσία Έλεγχος προϋπάρχουσας γνώσης Αφόρμηση: κινητ(ρ)οποίηση Δραστηριότητα ανακάλυψης Επισημοποίηση της νέας γνώσης Δραστηριότητες εμπέδωσης Δραστηριότητα αξιολόγησης Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

3 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Στοχοθεσία Να βρίσκετε πώς από το δεκαδικό μέρος μιας ποσότητας που μας είναι γνωστή, μπορούμε να βρούμε ένα άλλο δεκαδικό μέρος της ίδια ποσότητας ή όλη την ποσότητα. Να λύνετε σχετικά προβλήματα Να συνεργάζεστε σε ομάδες των 2 ή των 4. Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

4 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

5 Έλεγχος προϋπάρχουσας γνώσης
«Πριν όμως προχωρήσουμε ας δούμε αν γνωρίζετε όσα χρειάζονται…» α) Τι σημαίνει το 3/10; β) Μπορείς να γράψεις τον αριθμό 0,4 σε κλάσμα; γ) Ποιο είναι το υπόλοιπο των 2/10; δ) Τα 5 κ. μήλα κοστίζουν 10 ευρώ. Πόσο κοστίζουν τα 7 κ. μήλα ίδιας ποιότητας; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

6 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Πώς θα μας βοηθήσει η νέα γνώση στη ζωή; 1o 2o Ποιο από τα δύο συμφέρει να αγοράσεις; Γιατί; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

7 Αφόρμηση: κινητ(ρ)οποίηση
Σπαζοκεφαλιά Ένα τούβλο ζυγίζει όσο μισό τούβλο και 1 κιλό. Πόσο ζυγίζουν τα 10 τούβλα; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

8 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Μπορείτε να φτιάξετε ένα πρόβλημα αξιοποιώντας τις εικόνες; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

9 Δραστηριότητα ανακάλυψης (ομαδική)
Ένας βιαστικός, τίμιος και πεινασμένος κύριος μπήκε σε ένα μαγαζί που πουλούσε πίτσες. Ο καταστηματάρχης έλειπε. Αυτός είδε μπροστά του μια έτοιμη μεγάλη λαχταριστή πίτσα των 10 κομματιών. Πήρε τα 2 κομμάτια, άφησε 90 λεπτά και έφυγε. Μετά από λίγο πήγες εσύ και πήρες 3 κομμάτια. Πόσα χρήματα πρέπει να αφήσεις; Λύση Ξέρω Ψάχνω Απάντηση: …………………………………………………………… Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

10 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Επισημοποίηση της νέας γνώσης 2ο Μπορώ να βρω την αξία του ενός π.χ. του 1/10 της πίτσας 3ο 1ο Αν γνωρίζω την αξία των πολλών… Π.χ. τα 2/10 πίτσας κοστίζουν 6 ευρώ Μπορώ να βρω την αξία άλλων πολλών Π.χ των 8/10 της πίτσας Αναγωγή > αν-άγω Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

11 Δραστηριότητες εμπέδωσης
Δραστηριότητα 2 (ομαδική): Ένας ποδηλάτης έχει διανύσει 8 χμ που ήταν τα 2/10 της διαδρομής. α) Πόσα χμ είναι τα 3/10 της ίδιας διαδρομής; β) Πόσα χμ είναι το υπόλοιπο της ίδιας διαδρομής; (Αν δυσκολεύεστε, μπορείτε να ζωγραφίσετε το πρόβλημα και μετά να το λύσετε) ΛΥΣΗ Ξέρω Ψάχνω Απάντηση ……………………………………………………. Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

12 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Δραστηριότητα 3 (ατομική αλλά μοιρασμένη στα δύο): Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

13 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Δραστηριότητα 4 (ομαδική): Μπορείτε να γράψετε ομαδικά σε ένα φύλλο χαρτιού ένα παρόμοιο πρόβλημα, να το ανταλλάξετε με την άλλη ομάδα και να λύσει η κάθε ομάδα το πρόβλημα της άλλης; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

14 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Εναλλακτικά Τα 0,2 μιας σοκολάτας κοστίζουν 26 λεπτά. α) Πόσο κοστίζουν τα 0,5; β) Πόσο κοστίζει όλη; (Αν δυσκολεύεστε, μπορείτε να ζωγραφίσετε το πρόβλημα και μετά να το λύσετε) Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

15 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Στον τρίτο όροφο μιας καινούργιας οικοδομής, υπάρχουν τρία διαμερίσματα απούλητα. Το πρώτο έχει έκταση 90 τμ, το δεύτερο 65 τμ και το τρίτο 45 τμ. Όλα μαζί κοστίζουν ευρώ. Μπορείς να βρεις πόσο κοστίζει το καθένα; Διαγωνισμός της PISA Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

16 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Τετρ. Εργασιών Ε’ Για το σπίτι Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

17 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

18 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Υπάρχει γρήγορος τρόπος να υπολογίσουμε περίπου τον αριθμό των πουλιών; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

19 Αξιοποίηση λογισμικού
Λογισμικό Ε’ και ΣΤ’ του ΠΙ Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

20 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Μαθηματικά Δ’ Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

21 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

22 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος
Τετράδιο Εργασιών Δ’ Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

23 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

24 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος


Κατέβασμα ppt "Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google