Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κινηματογραφοσ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ-ΚΙΝΗΜΑΤΑ-ΝΕΟΙ Ομάδα 2η: Ιπτάμενοι Κουρσάροι

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κινηματογραφοσ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ-ΚΙΝΗΜΑΤΑ-ΝΕΟΙ Ομάδα 2η: Ιπτάμενοι Κουρσάροι"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κινηματογραφοσ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ-ΚΙΝΗΜΑΤΑ-ΝΕΟΙ Ομάδα 2η: Ιπτάμενοι Κουρσάροι
Κωνσταντίνου Ηλίας Κωνσταντίνου Κώστας Χατζηγεωργίου Αλεξάνδρα

2 πΩσ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ
Πίσω από μια κινηματογραφική αφήγηση, δηλαδή μια ταινία που βλέπουμε στην σκοτεινή αίθουσα, υπάρχει μια μακροχρόνια παραγωγική διαδικασία αλλά και μια πλειάδα ανθρώπων που δουλεύουν μαζί ώστε να υλοποιηθεί η συγκεκριμένη ταινία. Η παραγωγή μιας ταινίας γίνεται σε 3 στάδια: προπαραγωγή γύρισμα τεχνική επεξεργασία

3 ΠΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ Το πρωταρχικό υλικό μιας αφηγηματικής ταινίας παραμένει μια ιστορία προφορική ή γραπτή.Πώς λοιπόν θα περασουμε από τον λόγο στην εικόνα; Με τη βοήθεια του παραγωγού, του σεναριογράφου, του σκηνοθέτη ,του σκηνογράφου, του ενδυματολόγου, του διευθυντή φωτογραφίας, του ηχολήπτη,του κασκαντέρ, διάφορων άλλων,αλλά προπάντων του ηθοποιού που είναι η ψυχή και η καρδιά του κινηματογραφικού έργου.

4 Παραγωγος Την αρχική απόφαση για το ποια ταινία θα γυριστεί την παίρνει ο παραγωγός της ταινίας. Αυτός είναι ο συντελεστής που αναλαμβάνει το οικονομικό ρίσκο και στον οποίον ανήκουν τα δικαιώματα της κινηματογραφικής παραγωγής. Αυτός επιλέγει κάποιο ήδη υπάρχον έργο, λογοτεχνικό, θεατρικό ή παραγγέλλει ένα σενάριο σε έναν σεναριογράφο με βάση κάποια ιδέα που έχει ή βάσει κάποια πρόταση που είχε δεχτεί.

5 Σεναριογραφος Ο σεναριογράφος είναι ο συγγραφέας της ιστορίας. Τα πάντα περιγράφονται λεπτομερώς στο σενάριο της ταινίας. Το σενάριο περιγράφει με λέξεις τη δράση και τους διαλόγους της ιστορίας.

6 Σκηνοθετης Ο σκηνοθέτης παίρνει το σενάριο και το μετατρέπει σε γραπτή αποτύπωση των γυρισμάτων. Παίρνει κάθε σκηνή του έργου και την τεμαχίζει σε πλάνα. Σε όλα τα στάδια συνεργάζεται με τους υπόλοιπους συντελεστές. Αυτό βέβαια που κάνει μόνος του είναι η διεύθυνση των ηθοποιών και η κινηματογράφηση όπως θα δούμε στην οθόνη.

7 σκηνογραφοσ Ο σκηνογράφος είναι υπεύθυνος για το σκηνικό που ορίζει τον χώρο όπου εκτυλίσσεται η ιστορία της ταινίας. Ο σκηνογράφος μπορεί να επέμβει και σε έναν αληθινό ανοιχτό χώρο τροποποιώντας τα χρώματα και την μορφή των πραγματικών κτιρίων, αφαιρώντας ή προσθέτοντας στοιχεία. σκηνικό απο την ταινία του Θ.Αγγελόπουλου ‘το λιβαδι που δακρυζει

8 ενδυματολογοσ Ο ενδυματολόγος θα σχεδιάσει τα σωστά κουστούμια για κάθε τόπο και για κάθε εποχή που δείχνει η ταινία.Κάθε ρούχο πρέπει να εκφράζει την ιδιοσυγκρασία του ήρωα που το φοράει και δίνει στοιχεία για τον χαρακτήρα του.

9 Διευθυντης φωτογραφιας
Ο διευθυντής φωτογραφίας με τους βοηθούς του (κάμεραμαν,φωτιστές,ηλεκτρολογους,μεκενίστες) φροντίζει για τη φωτογραφική επιμέλεια της εικόνας.Κινηματογραφεί αυτό ακριβώς που θα δει ο θεατής.Η σύνθεση του κάθε πλάνου εξαρτάται αποκλειστικά απο τη δουλειά του.

10 χορογραφοσ Σε περίπτωση μιούζικαλ ο χορογράφος αναλαμβάνει να δημιουργήσει τις χορογραφίες και να τις διδάξει τους ηθοποιούς.

11 ηχοληπτης Ο ηχολήπτης, ο οποίος με τους βοηθούς του (μπουμαν-που κρατανε τα μικρόφωνα πάνω σε κοντάρια πάνω από τα κεφάλια ων ηθοποιών) φροντίζει για την ποιότητα του ήχο. Η δουλειά του ηχολήπτη δεν περιρίζεται μόνο στην καταγραφή διαλόγων αλλά και στην εύρεση φυσικών ήχων(π.χ. Θρόισμα φύλλων,ροής νερού κλπ)

12 Μακιγιεζ Η μακιγιέζ φροντίζει για την εμφάνιση των ηθοποιών. Μερικές φορές χρειάζεται να επέμβει με τέτοιον τρόπο, ώστε να μεταμορφώνει ένα πρόσωπο.

13 κασκαντερ Σημαντικός επίσης συντελεστής στη δημιουργία μιας ταινίας είναι και ο κασκαντέρ, ο οποίος αντικαθιστά τον ηθοποιό στις επικίνδυνες σκηνές.

14 Διαφοροι αλλοι συντελεστεσ
Αλλοι βασικοί συντελεστές είναι: οι υπεύθυνοι για τα ειδικά εφέ, οι κομπάρσοι, το σκριπτγκερλ, η κομμώτρια, η μοδίστρα, κατασκευαστές, μαραγκοί.

15 Ηθοποιοι Οι ηθοποιοί είναι η ψυχή,η ζωντανή πρώτη ύλη της ταινίας.Ο ηθοποιός πρέπει να ταυτιστεί με τον ήρωα που αντιπροσωπεύει και πρέπει να παρασύρει τον θεατή και να τον βάλει στη δική του θέση.Το επάγγελμα του ηθοποιού είναι ηθικά και σωματικά δύσκολο αλλά ταυτόχρονα ‘ηθοποιός σημαίνει φως’και χωρίς αυτόν η ταινία δεν μπορεί να λάμψει στη σκοτεινή αίθουσα.

16 Κινηματα Ο Πρώιμος κινηματογράφος (1893 -1903)
Το κλασσικό Hollywood πριν τον ήχο ( ) Το κλασσικό Hollywood μετά τον ήχο ( ) Το νέο Hollywood και ο ανεξάρτητος κιν/φος (1965 κεξ) Ο Γερμανικός εξπρεσιονισμός (1919 – 1926) Ο Γαλλικός ιμπρεσιονισμός ( ) Ο Γαλλικός υπερρεαλισμός (1924 – 1929) To Σοβιετικό Μοντάζ (1924 – 1930) Ο Ιταλικός νεορεαλισμός ( ) Η Γαλλική nouvelle vague (1959 – 1964)

17 Ερωτηματολογια Για να διευρύνουμε τις γνώσεις μας ως προς τις συνήθειες των νέων όσον αφορά τον κινηματογράφο διεξήγαμε μία έρευνα με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου στην α,β γυμνασίου και στην α,β λυκείου.

18 1.Φυλο

19 2.ηλικιεσ

20 3.Ποσο συχνα το μηνα πηγαινεισ κιν/φο;

21 4.Επιλεγεισ να παρακολουθεισ ταινιες:

22 5.Ποιο ειδοσ ταινιων προτιμασ:

23 6.Ειναι ο κιν/φοσ η 1η σου επιλογη για να περασεισ καλα τον ελευθερο χρονο σου;

24 7.Θα πηγαινεσ πιο συχνα στον κινηματογραφο αν το εισιτηριο ηταν φθηνοτερο;

25 8.Επιλεγεις ταινιες

26 9.Επιλεγεισ ταινιεσ που προτεινουν οι κριτικοι κιν/φου;

27 10.Επιλεγεισ ταινιεσ που εχουν βραβευτει σε φεστιβαλ;

28 11.Επιλεγεισ ταινιεσ με αγαπημενουσ σου ηθοποιουσ;

29 12.Επιλεγεις να δεισ κιν/φο σε αιθουσεσ:

30 13.Ποια επαγγελματα γνωριζεισ αποτονκιν/φο;
Σκηνοθέτης Ηθοποιός Σεναριογράφος Καμεραμαν Κασκαντέρ Παραγωγός Ενδυματολόγος Κομπάρσος Χορογράφος Μακιγιέζ Οπερατέρ Ηχολήπτης Καλλιτέχνης Μπούμαν Tεχνικός

31 14.Νομιζεισ οτι ο κιν/φοσ επηρεαζει την καθημερινη σου ζωη;

32 15.Ποιο ειναι το ονομα του αγαπημενου σου ηθοποιου;

33 16.Ποια ταινια θεωρεισ πιο επιτυχημενη για φετοσ;

34 17.Με ποια επαγγελματα που αφορουν τον κιν/φο θα ηθελεσ να ασχοληθεισ ερασιτεχνικα;

35 Συμπερασματα Ο κινηματογρράφος δεν είναι η πρώτη επιλογή των νέων για να περάσουν καλά τον ελεύθερο χρόνο τους και αυτό γιατί, όπως διαπιστώσαμε, τους έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση που έχει αυξήσει ίσως τις τιμές των εισιτηρίων. Ίσως οι νέοι δεν ενδιαφέρονται τόσο για την ποιότητα και γι’αυτό δεν επιλέγουν να παρακολουθήσουν ταινίες που έχουν βραβευτεί σε φεστιβάλ ούτε τις έχουν προτείνει κριτικοί, αλλά βέβαια προτιμούν εκείνες με τους αγαπημένους τους ηθοποιούς. Μας εντυπωσίασε το γεγονός ότι πολλοί μαθητές σκέφτονται να ασχοληθούν με τον κινηματογράφο, παρά το γεγονός ότι στις μέρες μας καί ο κλάδος αυτός περνάει κρίση και δεν αποκαθίστανται επαγγελματικά εύκολα αυτοί που τον επιλέγουν. Τέλος, εντυπωσιαστήκαμε από το γεγονός ότι οι νέοι επηρεάζονται από τον κινηματογράφο στην καθημερινή τους ζωή, έστω και λίγο, και αυτό ίσως πολλές φορές εξηγεί και την εγκληματικότητα που παρατηρείται,ιδιαίτερα στις νεανικές ομάδες, τα τελευταία χρόνια.

36 Σας ευχαριστούμε πολύ!


Κατέβασμα ppt "Κινηματογραφοσ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ-ΚΙΝΗΜΑΤΑ-ΝΕΟΙ Ομάδα 2η: Ιπτάμενοι Κουρσάροι"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google