Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΦιλύρη Γερμανού Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2
2
2 Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ Τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της Θεσσαλίας είναι: Η Γεωγραφική της θέση. Τα ποιοτικά της προϊόντα. Η Αξιόλογη βιοποικιλότητα των οικοσυστημάτων της.
3
Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ Τα χαρακτηριστικά της Θεσσαλίας
4
4 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Χλωρίδα Η χλωρίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας παρουσιάζει σηµαντική ποικιλία. Έχουν καταγραφεί περίπου 1.000 είδη από τα οποία θεωρείται ότι τα 155 είναι ιδιαίτερα σηµαντικά ενώ τα 45 είναι προστατευόμενα.
5
5 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΑΝΙΔΑ Η Όσσα, τα Τέµπη, ο Κάτω Όλυµπος, το Δέλτα του Πηνειού ανήκουν στις 113 Σηµαντικές Περιοχές για τα Πουλιά της Ελλάδας. Υπάρχουν τουλάχιστον 120 είδη πουλιών.
6
6 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Ποταμοί- ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Ποταμοί- Υγρότοποι Η Περιφέρεια διασχίζεται από τον Πηνειό έναν από τους μεγαλύτερους ποταμούς της χώρας.
7
7 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Σπήλαια Σε όλη την περιφέρεια διάσπαρτα πολλά σπήλαια. Σε όλη την περιφέρεια βρίσκονται διάσπαρτα πολλά σπήλαια.
8
8 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ πηγές ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Ιαματικές πηγές Οι πηγές αυτές είναι κατάλληλες για ρευματικές, αρθριτικές, δερματικές, γυναικολογικές παθήσεις καθώς και παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος. Οι πηγές αυτές είναι κατάλληλες για ρευματικές, αρθριτικές, δερματικές, γυναικολογικές παθήσεις καθώς και παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος.
9
9 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ προστασίας με ιδιαίτερη οικολογική και αισθητική αξία ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Περιοχές προστασίας με ιδιαίτερη οικολογική και αισθητική αξία η κοιλάδα των Τεμπών, τα δάση της Όσσας, τα πευκοδάση της Σκιάθου, το νησί Πιπέρι των βόρειων Σποράδων και την περιοχή των Μετεώρων- Αντιχάσια την Περιοχή Κόζιακα- Ασπροποτάμου το εθνικό πάρκο Τζουμέρκων.
10
Β΄ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
11
11 Τουρισμός Το τουριστικό προϊόν αποτελείται κυρίως από: φυσικούς και πολιτισµικούς πόρους Εγκαταστάσεις υποδοµής και διαµονής - εστίασης εγκαταστάσεις υποδοµής µετακινήσεων προς και µέσα στον προορισµό.
12
Γ΄ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
13
13 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ 1. Προβολή στο εξωτερικό. 2. Προβολή στο εσωτερικό. 3. Προβολή στα ΜΜΕ. 4. Λοιπές δράσεις.
14
14 Στόχοι Αύξηση του μεριδίου της αγοράς.Αύξηση του μεριδίου της αγοράς. Συνεδριακός τουρισμός- ταξίδια κινήτρωνΣυνεδριακός τουρισμός- ταξίδια κινήτρων Χειμερινός τουρισμόςΧειμερινός τουρισμός Εκπαιδευτικός τουρισμός.Εκπαιδευτικός τουρισμός. Οικοτουρισμός.Οικοτουρισμός. Ο πολιτιστικός τουρισμός.Ο πολιτιστικός τουρισμός. Θρησκευτικός τουρισμός.Θρησκευτικός τουρισμός. Γαστρονομικός τουρισμός και οινοτουρισμόςΓαστρονομικός τουρισμός και οινοτουρισμός Ιαματικός τουρισμός.Ιαματικός τουρισμός. Καταδυτικός Τουρισμός.Καταδυτικός Τουρισμός.
15
15 Συμμετοχή στις εκθέσεις. Καταχωρήσεις σε περιοδικά και εφημερίδες τουριστικού ενδιαφέροντος. Προβολή της Θεσσαλίας στα κρατικά & περιφερειακά κανάλια Συμπαραγωγή τηλεοπτικών εκπομπών, παραγωγή αφιερωμάτων, ντοκιμαντέρ για την περιοχή σε συνεργασία με ξένους και ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς. Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε μεγάλες πύλες του διαδικτύου. Τρόποι προβολής του τουρισμού
16
16 Αναπαραγωγή εντύπων και D.V.D θεματικού τουρισμού. Ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Σχεδιασμός και παραγωγή εντύπου για την γαστρονομία της Θεσσαλίας. Παραγωγή βιβλίων, καταλόγων καταλυμάτων, εντύπων προβολής εναλλακτικών μορφών τουρισμού, ημερολογίων, κλπ. Προβολή του τουρισμού στο εξωτερικό
17
17 Θεσμοθετημένες εκδηλώσεις όπως : Εκδήλωση «ΜΕ ΘΕΑ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ» Εκδήλωση «ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΟΥ» Εκδήλωση «ΤΣΙΤΣΑΝΕΙΑ 2012» «Γιορτή ακτινιδίου» «Γιορτή κρασιού» «Γιορτή πίτας» Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Salon des Vacanses» Εκδηλώσεις
18
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Αξιοποίηση και περεταίρω ανάπτυξη υποδομών όπως λιμάνια, μαρίνες, ξενοδοχεία Διερεύνηση της αξιοποίησης του Στρατιωτικού Αεροδρομίου Λάρισας για πτήσεις charter Εμπλουτισμός των εσωτερικών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου και επαφές με εταιρίες για πτήσεις από και προς Ευρώπη. Έρευνα από τους αρμόδιες φορείς και αξιολόγηση της δυνατότητας επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου σε επιλεγμένες περιοχές και ανά είδος τουριστικού προϊόντος Έρευνα για την εικόνα του τουριστικού προϊόντος που έχουν οι τουρίστες ανά είδος και ανά περιοχή Έρευνα για τους παράγοντες που θα μπορούσαν να παρακινήσουν τους τουρίστες να επισκεφτούν τον τόπο μας ξανά ή και να τον συστήσουν και σε άλλους. (φυσικό περιβάλλον, εναλλακτικός τουρισμός, τοπική κουζίνα κ.α).
19
Γιατί η Ελλάδα μένει έξω από τις πέντε βασικές τουριστικές αγορές; Η έρευνα μας έδειξε ότι ενώ οι ξενοδόχοι, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τα τοπικά Επιμελητήρια καταβάλλουν αξιέπαινες προσπάθειες για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τα κυριότερα προβλήματα εντοπίζονται σε επίπεδο κυβερνητικών φορέων και διπλωματικών σχέσεων με τις χώρες προέλευσης μαζικού τουρισμού. Μειωμένη προβολή του ελληνικού «προϊόντος» στις ξένες τουριστικές αγορές, Δυσκαμψία στη διαδικασία έκδοσης βίζας Ελλιπής πληροφόρηση για τα τουριστικά πακέτα, προβληματικό ωράριο των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων.
20
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Τα Ελληνικά προϊόντα αποτελούν > της χώρας μας στο εξωτερικό ενισχύοντας έτσι την δυναμική του τουρισμού. περεταίρω ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στην Θεσσαλίας από την αγορά της Ρωσίας και από άλλες χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Η ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού είναι ένας τομέας ιδιαίτερα ελπιστικός στου Ρώσους λόγω της κοινής θρησκευτικής αντίληψης.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.