Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Project 2 Β’ τάξη Κοινωνικά Δίκτυα Project 2 Β’ τάξη Κοινωνικά Δίκτυα

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Project 2 Β’ τάξη Κοινωνικά Δίκτυα Project 2 Β’ τάξη Κοινωνικά Δίκτυα"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Project 2 Β’ τάξη Κοινωνικά Δίκτυα

3 Εργάστηκαν: Αρβύθης Θανάσης Κόλα Μαίρη Ασιλιάν Μαρία
Δαούλας Χρήστος Δημάκη Μαρία Καϊκατζάνη Χρύσα Καμπούρη Δέσποινα Κανακάρη Χαρά Καραβέλη Δέσποινα Καρατάσιος Απόστολος Κόλα Μαίρη Κοντοπίδης Γεώργιος Κυρούδη Σταματία Λέζου Βασιλική Λιάκου Γεωργία Λιναρδάτος Χαράλαμπος Μωραίτης Ευθύμιος Παγκαλή Μάρθα Ρήγος Ιωάννης

4 1η ΟΜΑΔΑ κοινωνικά δίκτυα και υπηρεσίες
Αναγνώστη Φωτεινή Ασιλιάν Μαρία Δημάκη Μαρία Λέζου Βασιλική Μωραΐτης Θέμης

5 ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Ορίζεται ως το άθροισμα των προσωπικών επαφών μέσω των οποίων το άτομο διατηρεί την κοινωνική του ταυτότητα, λαμβάνει συναισθηματική υποστήριξη, υλική ενίσχυση και συμμετοχή στις υπηρεσίες, έχει πρόσβαση στις πληροφορίες και δημιουργεί νέες κοινωνικές επαφές.

6 Είναι ένα δυνατό εργαλείο που επηρεάζει μαζικά τους ανθρώπους είτε θετικά είτε αρνητικά και σε παγκόσμιο επίπεδο!!

7 Τα κοινωνικά δίκτυα ποικίλουν ανάλογα με τις προτιμήσεις των πληθυσμών

8 Οι πιο δημοφιλείς ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης σήμερα είναι οι εξής:
Facebook, Twitter Skype Lickedin Tumblr Instagram Myspace Pinterest Google plus+ Flickr DevianArt Badoo LiveJournal Tagged

9

10 Αρχές και τεχνολογίες κοινωνικών δικτύων
Ασύρματο δίκτυο(Wi-Fi) Κινητά με Wi-Fi Φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές και ταμπλέτες Ασύρματο internet με στικάκι(Μobile internet) Εφαρμογές κοινωνικών δικτύων Nέα γενιά του Παγκόσμιου ιστού web 2.0

11 Υπηρεσίες που παρέχουν τα κοινωνικά δίκτυα
Πολίτες Δημιουργία ατομικού προφίλ Επικοινωνία/γνωριμία με άλλους ανθρώπους Δημοσίευση τραγουδιών, βίντεο, φωτογραφιών, καταστάσεων κλπ Δημιουργία ομάδας για εξυπηρέτηση κάποιου σκοπού Εφαρμογές και παιχνίδια για χρήση Επιχειρήσεις Προβολή επιχειρήσεων Ενδοεταιρική συνεργασία και διάδοση γνώσης Διεύρυνση καταναλωτικού κοινού Μείωση κόστους Διευκόλυνση εύρεσης προσωπικού

12 Κατηγορίες κοινωνικών δικτύων
Social networking : Facebook, LinkeIn κλπ Microblogging : Twitter, Tumblr Blog : Blogger, Wordpress Κοινωνικά δίκτυα με βάση γεωγραφική θέση: Foursquare, Facebook places Social bookmarking(ή social tagging): Delicious, Diigo Online Fundraising: Causes Κοινωνικές αγορές: Skroutz Online συνεργασία/Wiki: Wikipedia Κοινωνικές πλατφόρμες παιχνιδιών: Armor Games Κ.α. Όπως: Πλατφόρμες δημιουργίας κοινωνικών δικτύων, διανομή φωτογραφιών και άλλων καλλιτεχνικών έργων, διανομή video, διανομή μουσικής και ηχητικών αρχείων.

13

14 ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μέλη ομάδας:Χρύσα καϊκατζάνη Αρβύθης Θανάσης Χρήστος Δαούλας Αθανασοπούλου Ηρώ

15 1o Ερευνητικό ερώτημα Γνωρίζει η σχολική κοινότητα τους κινδύνους που κρύβουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης;

16 Υπάρχουν παραδείγματα κοινωνικών δικτύων με εκπαιδευτικούς σκοπούς;
2ο Ερευνητικό ερώτημα Υπάρχουν παραδείγματα κοινωνικών δικτύων με εκπαιδευτικούς σκοπούς;

17 ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ : Μαίρη Κόλα Δέσποινα Καραβέλη Μάρθα Παγκαλή Γιάννης Ρήγος
Απόστολος Καρατάσιος

18 1ο υποερώτημα : γιατί είναι τόσο δημοφιλείς οι ιστόχωροι κοινωνικής δικτύωσης στη νέα γενιά ;
Οι έφηβοι και οι νέοι λατρεύουν να μοιράζονται ιστορίες, να ανταλλάσσουν φωτογραφίες, να γράφουν σχόλια και να κάνουν κουτσομπολιό, να γνωρίζουν νέους φίλους, να βλέπουν αστεία βίντεο που έκαναν οι φίλοι ή συμμαθητές τους. Μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους «σύμπαν» και να έχουν πρόσβαση σε άλλα προσωπικά «σύμπαντα». Επίσης έχουν τη δυνατότητα δημιουργίας δεσμών με πολύ μεγάλο αριθμό ατόμων ,εφόσον το διαδίκτυο συγκεντρώνει πλήθος άτομα από όλο τον κόσμο .

19 2o υποερώτημα : είναι οι έφηβοι ψηφιακοί πρωτοπόροι στην εποχή μας; / αισθάνονται οι νέοι ασφαλής κατά την διαδικτυακή συναναστροφή; Οι νέοι είναι ψηφιακοί πρωτοπόροι της εποχής μας γιατί χρησιμοποιούν τόσο για εκπαιδευτικούς λογούς όσο και για διασκέδαση.

20

21

22 Ομάδα 4 Κοινωνικά Δίκτυα και ασφάλεια
Καμπούρη Δέσποινα – Ελένη Κανακάρη Χαρά Κοντοπίδης Γεώργιος Κυρούδη Σταματία Λιάκου Γεωργία Λιναρδάτος Χαράλαμπος

23 Πώς μας προστατεύουν τα ίδια τα δίκτυα;
Φύλακες – άγγελοι/ Έμπιστοι φίλοι Δυνατότητα ελέγχου διαθεσιμότητας των προσωπικών δεδομένων Μπλοκ Αναφορά σελίδας

24 Κίνδυνοι κοινωνικής δικτύωσης:
Παραβίαση Ιδιωτικότητας Αποπλάνιση (Grooming) Εκφοβισμός (Cyberbullying) Ιοι (Virus) Παιδική Πορνογραφία Ανεπιθύμητα μηνύματα (Spam) Υποκλοπή Προσωπικών στοιχείων (Phishing)

25 Πώς μπορούμε να προστατευτούμε;
Δεν αποκαλύπτουμε κωδικούς πρόσβασης Ενημερωνόμαστε για την ιστοσελίδα που γινόμαστε μέλη Αποκρύπτουμε τον τόπο διαμονής μας και μέρη που συχνάζουμε Κάνουμε “report”

26 Πώς μπορούμε να προστατευτούμε;
Δεν κοινοποιούμε προσωπικά δεδομένα Προσέχουμε ποιους δεχόμαστε για φίλους μας Επεξεργαζόμαστε τα privacy settings

27 Μετάδοση προσωπικών δεδομένων
Υποκλοπή προσωπικών δεδομένων και μετάδοση σε διαφημιστικές εταιρίες από: Apple, Facebook, Google Εταιρίες Marketing.

28 Τρόποι Ευαισθητοποίησης
Ενημέρωση: α) Γονέων β) Μαθητών γ) Εκπαιδευτικών Προσέγγιση μέσω διαδικτύου SaferInternet

29

30 1. Φύλο Άνδρας Γυναίκα 46 72                                                                                                     

31 2. Ηλικία 8 εώς 10 11 εώς 13 14 εώς 17 18 και άνω 3 4 98 13

32 3. Είστε μέλος σε κοινωνικά δίκτυα ;
Ναι Όχι 116 2

33 4. Ποιο μέσο χρησιμοποιείται πιο συχνά για την πρόσβαση σε κοινωνικά δίκτυα
Η/Υ Tablet Κινητό Internet café Άλλο 88 16 68 6 1

34 5. Πόσο συχνά χρησιμοποιείται τα κοινωνικά δίκτυα ; (σε ώρες/ημέρα)
1 εώς 2 3 εώς 4 5 εώς 6 7 και άνω 55 42 9 11                                                                                                                         

35 6. Σε ποια κοινωνικά δίκτυα έχετε πρόσβαση ;
Facebook Twitter Youtube Google+ Instagram Skype Tumblr Chatroulette MySpace G-mail Άλλο 112 26 95 61 34 58 16 6 1 31                                                                                                                                                                      

36 7. Για ποιο λόγο χρησιμοποιείται τα κοινωνικά δίκτυα ;
Για επικοινωνία Για γνωριμίες Για ψυχαγωγία Για διαφήμιση Ως μέσο έκφρασης Για ενημέρωση για άλλους λόγους 108 22 95 3 74 17                                                                                                   

37 8. Πόσους φίλους έχετε στο κοινωνικό δίκτυο που χρησιμοποιείτε ;
κανένα 1 εώς 50 50 εώς 100 100 εώς 400 400 εώς 1000 1000 και άνω Δεν απαντώ 1 5 12 32 42 21                                                                                                                                              

38 9. Πόσους φίλους από τους παραπάνω γνωρίζετε προσωπικά ;
κανένα λίγους μερικούς τους περισσότερους Όλους 3 5 17 66 25

39 10. Έχεις δώσει ποτέ τον αριθμό τηλεφώνου σου σε άγνωστο μέσο σελίδας κοινωνικής δικτύωσης ; ( βλ. Facebook ) αρκετές μερικές μια φορά καθόλου 7 10 95

40 11. Έχεις βγεί ποτέ ραντεβού με άτομο που δεν γνωρίζεις μέσο του Facebook ;
αρκετές μερικές μια φορά καθόλου 9 10 11 89                                                                                                                                      

41 12. Έχεις πέσει ποτέ θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης μέσος σελίδας κοινωνικής δικτύωσης ; ( βλ. Facebook ) αρκετές μερικές μια φορά καθόλου 9 13 10 86

42 13. Έχεις δώσει ποτέ ψέυτικα προσωπικά δεδομένα ή έχεις φτιάξει ψέυτικο προφίλ ;
αρκετές μερικές μια φορά καθόλου 14 11 22 71                                                                                                                                         


Κατέβασμα ppt "Project 2 Β’ τάξη Κοινωνικά Δίκτυα Project 2 Β’ τάξη Κοινωνικά Δίκτυα"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google