Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΆνθεια Βλαβιανός Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος 13ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας - Τμήμα ΣΤ3 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
2
Η πορεία 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής “Η πόλη μου” Επιλογή θέματος Χωρισμός σε ομάδες Ομάδα Σχεδιασμού Ομάδα Κατασκευής Ομάδα Προγραμματισμού Τελική Κατασκευή Οι εντυπώσεις από τον διαγωνισμό Συμπεράσματα 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
3
1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής “Η πόλη μου” Ο 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής αποτέλεσε την αφορμή! Ενθουσιασμός και ενδιαφέρον Παρουσίαση μικρών κατασκευών με το 'δανεικό' lego wedo + μικρά ανεξάρτητα ρομπότ Καταιγισμός ιδεών και ενδιαφέρον από όλους Η πληροφορική στο επίκεντρο... 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
4
Επιλογή θέματος [1/2] Αρχικά είδαμε ιδέες από τις ιστοσελίδες: www.wedobots.com education.lego.com/en-us/learn/elementary/wedo Χωρισμός σε 4 ομάδες ομάδες των 4-5 ατόμων για επιλογή θέματος Οι προτάσεις έπρεπε να μπορούν να παρουσιάζουν μια ολοκληρωμένη ιδέα σε 3 επίπεδα: κατασκευή lego έλεγχος αισθητήρων και κινητήρα με το Scratch γραφικό περιβάλλον με τη μορφή παιχνιδιού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
5
Επιλογή θέματος [2/2] Προτάθηκαν οι υλοποιήσεις: τρακτέρ, φάλαινα! pacman, Ασανσέρ Επιλέχθηκε το ασανσέρ ως η πιο συμβατή με τον διαγωνισμό και τις απαιτήσεις του. Την κατασκευή μας εμπνευστήκαμε από το διαφανές εξωτερικό ασανσέρ του εμπορικού κέντρου στο κέντρο της Καρδίτσας, αλλά σε διαστάσεις LEGO! 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
6
Χωρισμός σε ομάδες - Πορεία Ο διαγωνισμός ενσωματώθηκε πλήρως στο μάθημα ΤΠΕ. Συνεργάστηκαν όλα τα παιδιά του τμήματος. Η διαγωνιστική ομάδα επιλέχθηκε μόλις 10 ημέρες πριν τον διαγωνισμό. Όλοι οι συμμαθητές μας χωρίστηκαν στις ομάδες: σχεδιασμού (γραφικά σε χαρτί και στον ΗΥ) προγραμματισμού με Scratch Κατασκευής lego Μέχρι και μέσα Φεβρουαρίου, όλη η δουλειά έγινε στο μάθημα με τη συμμετοχή όλων των μαθητών Αξιοποιήθηκαν κενά και ο χρόνος του ολοημέρου Το τελευταίο 15θήμερο του Φεβρουαρίου εργαστήκαμε στο σχολείο τις Κυριακές. 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
7
Χωρισμός σε ομάδες - Πορεία Στον Περιφερειακό Διαγωνισμό στις 28 Φεβρουαρίου 2015 βγήκαμε πρώτοι! Αμέσως ξεκίνησαν οι ετοιμασίες για τον τελικό Προστέθηκαν στην ομάδα 2 μαθητές του ΣΤ4. Γίνανε επιπλέον συναντήσεις Σάββατα, Κυριακές και αργίες (ακόμη και την 25η Μαρτίου). Προστέθηκε ακόμη ένας όροφος στο εμπορικό κέντρο Οι πόρτες του ασανσέρ ανοιγοκλείνουν πλεόν αυτόματα Χρησιμοποιήθηκε και 2ο σύστημα ελέγχου (WeDO) και αναγκαστικά και 2ος ΗΥ Το σύστημα διακοπτών είναι μοναδικό και αρκετά περίπλοκο! 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
8
Ομάδα Σχεδιασμού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Περιφερειακός διαγωνισμός Θεσσαλίας Λάρισα 28-2-2015 Τελικός διαγωνισμός Αθήνα 28-3-2015
9
Ομάδα Σχεδιασμού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Εισαγωγική οθόνη Περισσότερες από 55 μορφές
10
Ομάδα Σχεδιασμού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Σχεδιασμός προσόψεων σε χαρτόνια και αφισών
11
Ομάδα Κατασκευής 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Περιφερειακός διαγωνισμός Θεσσαλίας Λάρισα 28-2-2015
12
Ομάδα Κατασκευής 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Τελικός - Αθήνα 28-3-2015
13
Ομάδα Προγραμματισμού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Πάνω στην κατασκευή των διακοπτών βρίσκονται 2 αισθητήρες οι οποίοι συνδέονται με 2 ΗΥ. Αυτός είναι και ο τρόπος 'επικοινωνίας' τους (ξέρουν και οι δύο τον όροφο του ασανσέρ). Κάθε ΗΥ έχει προγραμματιστεί με δικό του πρόγραμμα στο Scratch Ο 1ος ελέγχει τον κινητήρα ανεβάσματος του ασανσέρ Ο 2ος ελέγχει τον κινητήρα για το ανοιγοκλείσιμο της πόρτας Οι εντολές για το ανεβοκατέβασμα γίνονται παράλληλα στους 2 κινητήρες και στα γραφικά Συνολικά υπάρχουν 12 συνδυασμοί κίνησης από κάθε όροφο στους υπόλοιπους 3 Ο συγχρονισμός μετά από κάθε πάτημα κουμπιού ορόφου, γίνεται με χρονοκαθυστερήσεις
14
Ομάδα Προγραμματισμού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Τα δύο μικρόφωνα των δύο υπολογιστών χρησιμοποιούνται ως: Διακόπτης φώτων στο γραφικό περιβάλλον Συναγερμός/alarm (οπτικός και ηχητικός) ασανσέρ Εφόσον έχουμε εισαγωγή, τα γραφικά αποκρύπτονται και εμφανίζονται μόλις πατηθεί το κουμπί έναρξη. Και για τους 2 κινητήρες χρησιμοποιούνται ορισμένα πλήκτρα του κάθε ΗΥ για μικρορυθμίσεις
15
Τελική Κατασκευή Ας δούμε το βίντεο... 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
16
Συμπεράσματα 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Μάθαμε Διασκεδάσαμε Συν αγωνιστήκαμε Είδαμε τις προσπάθειες πολλών άλλων σχολείων από τη Θεσσαλία και στον τελικό, από τις καλύτερες από όλη την Ελλάδα Εμπνευστήκαμε Πήραμε πολλές ιδέες Είδαμε τις ΤΠΕ εντελώς διαφορετικά Πήραμε την 5η θέση Πανελλαδικά και βραβείο για την καλύτερη κατασκευή
17
Τελικός: Βραβείο καλύτερης κατασκευής 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
18
Σας προσκαλούμε στον εκθεσιακό χώρο της τάξης μας για να σας δείξουμε την κατασκευή μας! 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
19
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.