Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Γ. Παρπαρούση
2
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Ηλικία Αντιδρά σε ήχους Αυθόρμητη μουσική δημιουργία Αρχίζει να αναπαράγει γνωστά τραγούδια Συλλαμβάνει το γενικό πλάνο μιας μελωδίας. Η αίσθηση του απόλυτου τονικού ύψους μπορεί να αναπτυχθεί με την εκμάθηση ενός οργάνου. Μπορεί να διακρίνει την έκταση των φωνών, να χτυπήσει απλούς ρυθμούς. Αντιλαμβάνεται τις δυναμικές (δυνατά/σιγανά). Μπορεί να διακρίνει το «όμοιο» και το «διαφορετικό» σε απλά τονικά και ρυθμικά μοτίβα. Τραγουδά σωστότερα, αντιλαμβάνεται καλύτερα την τονική από την ατονική μουσική Μπορεί να διακρίνει τη συμφωνία και τη διαφωνία Βελτιώνει τις δεξιότητες ρυθμικής εκτέλεσης Βελτιώνεται η ρυθμική αντίληψη και η μελωδική μνήμη Εδραιώνεται η αρμονική αίσθηση, αντιλαμβάνεται σταδιακά τις λεπτότερες εκφάνσεις της μουσικής Αναπτύσσει την εκτίμηση για τη μουσική ΠΗΓΗ: D. Hargreaves, Η αναπτυξιακή ψυχολογία της μουσικής, Αθήνα 2004: Fagotto
3
ΠΡΩΙΜΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΗΧΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Αντιδράσεις σε μη μουσικούς ήχους Αντιδράσεις σε μουσικούς ήχους Η ανάπτυξη του τραγουδιού Τα πρώτα αυτοσχέδια βρεφικά τραγούδια Η ανάπτυξη ρυθμικών δεξιοτήτων
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.