Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα

2 2 ο βήμα  Αναζήτηση και αξιολόγηση αξιόπιστων και μη πηγών  Συγκέντρωση πληροφοριών, επεξεργασία και καταγραφή τους σε κείμενο

3 3 ο Βήμα  Συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού από τοπικές δημιουργίες καλλιτεχνών  Λήψη συνέντευξης από καλλιτέχνη  Σύνταξη ερωτηματολογίων και συμπλήρωση τους από πολίτες διαφόρων ηλικιών.  Καταγραφή αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων

4 4 ο Βήμα  Δημιουργία graffiti και βιντεοσκόπιση της διαδικασίας  Συγκέντρωση στατιστικών από τα ερωτηματολόγια.

5 ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ  Ομάδα 1 η : Ιστορία του graffiti-Προέλευση  Βαγενάς Δημήτρης  Καριοφύλη Χαρά  Λούκας Φίλιππος  Νότσικα Χρύσα  Σιαμαλέκα Ευτυχία  Ομάδα 2 η : Καλλιτέχνες του graffiti-Τέχνη ή Βανδαλισμός  Δεμιρτζόγλου Ιωάννα  Καρβέλης Νίκος  Κασσελούρη Ιωάννα  Κοσκινάς Κώστας  Μπάλλας Δημήτρης  Ομάδα 3 η : Οικονομία & graffiti  Βασδέκη Γεωργία  Σήτα Βασιλική  Συμεωνίδης Άγγελος  Ομάδα 4 η : Θεματολογία-Είδη-4 στοιχεία-Νομιμότητα-Νομοθεσία  Μέρμηγκα Φωτεινή  Μπότσολος Χρήστος  Πάνου Χρύσα  Παπαδημητρίου Κώστας  Πρίντζης Παναγιώτης

6 Έχετε δει graffiti στην πόλη μας; 6% 94%

7 Μορφωτικό επίπεδο

8 Ηλικιακή ομάδα

9 Είναι νόμιμο;

10 Γνωρίζετε τι είναι graffiti;

11 Ομορφαίνει το αστικό τοπίο;

12 Είναι μορφή έκφρασης συναισθημάτων των δημιουργών;

13 Θα επιθυμούσα να είχα ένα σε έναν άδειο τοίχο του σπιτιού μου;

14 Οι δημιουργοί του graffiti ακολουθούν κανόνες δεοντολογίας;

15 Είναι βανδαλισμός;

16 Πρέπει να νομιμοποιηθεί;


Κατέβασμα ppt "1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google