Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεKristabelle Constantinou Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων: Ιορδάνης Κοτζαιβάζογλου Επίκουρος Καθηγητής ΣΕΡΡΕΣ, 2014
2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των ενεργειών μάρκετινγκ που πραγματοποιεί η επιχείρηση Πρίσμα Α.Ε. καθώς και των εργαλείων μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε για την μελέτη της επιχείρησης Πρίσμα Α.Ε., ήταν η μελέτη περίπτωσης με τον συνδυασμό δύο μεθόδων. Αρχικά πραγματοποιήθηκε άντληση δεδομένων από δευτερογενείς πηγές και στην συνέχεια από πρωτογενείς, μέσω συνέντευξης ανοιχτού τύπου για βαθύτερη πληροφόρηση.
3
ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (1) ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Στα πρώτα τέσσερα κεφάλαια έχουμε το
θεωρητικό μέρος. Κεφ1: Παραθέτονται οι ορισμοί του βιομηχανικού μάρκετινγκ. Κεφ2: Αναλύεται ο στρατηγικός σχεδιασμός. Κεφ3: Αναλύονται οι ορισμοί των στοιχείων του μίγματος μάρκετινγκ. Κεφ4: Δίνεται ο ορισμός του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και οι μέθοδοι εφαρμογής του.
4
ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (2) ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Το τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας αποτελεί το πρακτικό μέρος. Εδώ μελετάμε τον τρόπο με τον οποίο κάνει χρήση του μάρκετινγκ η ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε., τη μέθοδο με την οποία πραγματοποιεί τον στρατηγικό σχεδιασμό, τα στάδια εφαρμογής του μίγματος μάρκετινγκ καθώς και την χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.
5
ΕΤΑΙΡΕΙΑ: ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε Η Πρίσμα Α.Ε. ιδρύθηκε το Είναι μέλος του ομίλου εταιρειών «ΓΑΡΥΦΑΛΛΟΥ» που δραστηριοποιείται στον χώρο των υαλοπινάκων από το Κύρια δραστηριότητα του ομίλου είναι η χονδρική πώληση και επεξεργασία κάθε είδους υαλοπινάκων.
6
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Χρήση Στρατηγικής εστίασης και διαφοροποίησης. Διαφοροποίηση με την χρήση του project I-GLASS. Τμηματοποίηση σε ξενοδοχειακές μονάδες και χώρους μαζικής εστίασης. Συνεχή ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος.
7
ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΙΟΝ Δεν παράγει την πρώτη ύλη (γυαλί), αλλά το προμηθεύεται με σκοπό την μεταποίησή και τον σχεδιασμό του ώστε να καλύπτει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών.
8
ΤΙΜΗ Λαμβάνοντας υπόψη Το μέγεθος του έργου,
Τον χρόνο μελέτης που απαιτείται, Τον χρόνο απασχόλησης του συνεργείου και τα τυχόν έξοδά του, Το κόστος των α’ υλών, Το κόστος παραγωγής, Την διαθεσιμότητα κ.α. Εξάγεται με την χρήση προγράμματος Η/Υ η τελική τιμή του προϊόντος.
9
ΔΙΑΝΟΜΗ Πραγματοποιείται διακίνηση των προϊόντων τόσο μέσω του ιδιόκτητου δικτύου διανομών, όσο και μέσω συνεργασιών με επιχειρήσεις μεταφορών.
10
ΠΡΟΩΘΗΣΗ Δίνεται έμφαση στις προσωπικές πωλήσεις. Διανέμονται διαφημιστικά έντυπα που αφορούν την εταιρεία και τα προϊόντα της. Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και διαγωνισμούς.
11
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εφαρμογή της ηλεκτρονικής διαφήμισης με χρήση Banner. Δημιουργία Blog για πραγματοποίηση συζητήσεων γύρω από τον χώρο του γυαλιού, καθώς και παρουσία σε δικτυακούς τόπους. Αποστολή newsletters για ενημέρωση σχετικά με τα νέα προϊόντα. Ηλεκτρονική παρουσίαση με δημιουργία ιστοσελίδας.
12
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Σαν βιομηχανική επιχείρηση κάνει χρήση σε μεγάλο βαθμό τις αρχές μάρκετινγκ. Λόγω της οικονομικής κρίσης και του μεγάλου ανταγωνισμού πραγματοποιεί και ενέργειες λιανικού εμπορίου. Εφαρμόζει στρατηγικές συγχώνευσης για την διατήρηση της στην αγορά. Δίνει βάση στις προσωπικές πωλήσεις και διαμορφώνει όλες τις δραστηριότητές της γύρω από τις απαιτήσεις των καταναλωτών.
13
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ;;;;;;;;
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.