Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
06:43 ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Εκαπιδευτής Ευριπίδης Σάββα
2
ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να μπορεί να:
06:43 ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να μπορεί να: Κατανοεί τη σημασία του μενού σαν μέσου προώθηση των πωλήσεων. Αναφέρει και εξηγεί τους παράγοντες που καθιστούν το εδεσματολόγιο ένα αποτελεσματικό εργαλείο για προώθηση των πωλήσεων. Εκαπιδευτής Ευριπίδης Σάββα
3
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Κλειδί της επιτυχίας είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Οι πελάτες που επανέρχονται κάνουν την επισιτιστική επιχείρηση επικερδή. Το ενδιαφέρον μενού και το καλό φαγητό φέρνουν τον πελάτη πίσω στην επιχείρηση.
4
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Πρέπει να κάνουμε τον πελάτη να νοιώσει άνετα και να έχει μια ανεπανάληπτη εμπειρία περιποίησης. Ο ικανοποιημένος πελάτης είναι η καλύτερη μας διαφήμιση και πρέπει να φεύγει πάντοτε ευχαριστημένος. Η καλή εικόνα ενός μενού είναι σημαντική γιατί είναι η πρώτη επαφή με τον πελάτη.
5
ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ
Το μενού δεν πρέπει να είναι στριμωγμένο σαν τηλεφωνικός κατάλογος. Το μενού πρέπει να είναι ευανάγνωστο, απλό, καθαρό και ενδιαφέρον. Πρέπει να είναι μελετημένο, και αρμονικά δεμένο.
6
ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ
Το έγχρωμο μενού είναι πιο ενδιαφέρον από το μαυρόασπρο. Η περιγραφή των φαγητών πρέπει να γίνεται σωστά και να είναι εύκολη στη κατανόηση της.
7
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΦΑΓΗΤΩΝ
Πιστή απόδοση στις ονομασίες των φαγητών. Όπως αναγράφεται το φαγητό στο μενού, έτσι πρέπει να σερβίρεται. Παρουσίαση φαγητών με χρώμα και τάξη στο πιάτο.
8
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΦΑΓΗΤΩΝ
Ο πελάτης «τρώει» πρώτα με τα μάτια. Η παρουσίαση του φαγητού στο πιάτο είναι σημαντική. Πρέπει να δίνεται σημασία στη διακόσμηση του πιάτου όπου είναι δυνατό.
9
ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ
Τα φαγητά παρουσιάζονται με τη σειρά που καταναλώνονται. Τα επικερδή φαγητά τοποθετούνται πρώτα και τελευταία στην αντίστοιχη κατηγορία. Τα πιο δημοφιλή φαγητά και τα λιγότερο επικερδή μπαίνουν στη μέση της σελίδας. Η καλύτερη θέση για τα πιο επικερδή φαγητά είναι το άνω μισό της δεύτερης σελίδας του μενού.
10
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΦΑΓΗΤΩΝ Μπορεί το φαγητό να είναι έργο τέχνης;
Η καλή εμφάνιση διεγείρει την όρεξη γι΄αυτό το φαγητό πρέπει να είναι ωραίο, όμορφο, καθαρό, περιποιημένο. Η σάλτσα να είναι στην κατάλληλη ποσότητα. Η προσεκτική παρουσίαση του φαγητού στο πιάτο πρέπει να ικανοποιεί αισθητικά. Επίσης προσοχή πρέπει να δίδεται από τον τραπεζοκόμο στη μεταφορά του φαγητού στον πελάτη.
11
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΦΑΓΗΤΩΝ Να υπάρχει χρώμα, υφή και κατάλληλη ποσότητα και ποικιλία στους τρόπους μαγειρέματος με την σωστή γαρνιτούρα. Το πιάτο δεν πρέπει να είναι βαρυφορτωμένο. Θέλουμε ο πελάτης να νιώσει την ανάγκη να ξαναζήσει την ευχάριστη εμπειρία στην επιχείρηση μας.
12
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΦΑΓΗΤΩΝ Το καλό φαγητό πάντα δίνει στην επιχείρηση καλό όνομα και ψηλά κέρδη. Οι προχειρότητες δεν επιτρέπονται. Το φαγητό πρέπει να αντικατοπτρίζει τον επαγγελματισμό μας.
13
Το μενού να είναι ένα μέσο επικοινωνίας της επιχείρησης μας με τον πελάτη.
Με την ελκυστικότητα του, την εντυπωσιακή του παρουσίαση, την σωστή και προσεγμένη παρασκευή και παρουσίαση των φαγητών συμβάλει στην προώθηση των πωλήσεων του εστιατορίου.
14
Αξιολόγηση: Ποια η σημασία του μενού σαν μέσου προώθηση των πωλήσεων;
06:43 Αξιολόγηση: Ποια η σημασία του μενού σαν μέσου προώθηση των πωλήσεων; Αναφέρετε και εξηγείστε τους παράγοντες που καθιστούν το εδεσματολόγιο ένα αποτελεσματικό εργαλείο για προώθηση των πωλήσεων. Δημιουργείστε με την ομάδα σας ένα απλό εδεσματολόγιο που να προωθεί την πώληση συγκεκριμένων φαγητών. Εκαπιδευτής Ευριπίδης Σάββα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.