Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεEunice Varela Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010
2
Τι σημαίνει Διαφήμιση είναι η δημιουργία πρωτότυπου μηνύματος, το οποίο αναφέρεται σε κάποιο υλικό ή πνευματικό παράγωγο / προϊόν, και η προβολή του από τα μέσα επικοινωνίας, με τελικό σκοπό την παρακίνηση του αποδέκτη να αγοράσει το διαφημιζόμενο προϊόν. Με άλλα λόγια, σημαίνει να τραβήξεις την προσοχή των ανθρώπων για ένα προϊόν, μία υπηρεσία ή μια ιδέα.
3
Περιβάλλον διαφήμισης
Τηλεόραση, ραδιόφωνο, περιοδικά εφημερίδες. Πίνακες στο δρόμο και σε άλλα σημεία. Άμεση αλληλογραφία φυλλαδίων, εντύπων, καταλόγων και άλλων υλικών είναι ένας άλλος τρόπος διαφήμισης.
5
Η διαφήμιση στη ζωή μας Η διαφήμιση είναι ένα κύριο γνώρισμα στη ζωή μας. Οι πωλήσεις εξαρτώνται απ’ αυτήν. Έτσι γνωρίζουμε τι υπάρχει διαθέσιμο. Το πόσο καλά πουλιέται ένα προϊόν εξαρτάται από το πόσο καλά διαφημίζεται. Ένα προϊόν θα μπορούσε να είναι πολύ καλό, αλλά να μένει στα ράφια επειδή οι καταναλωτές δεν το γνωρίζουν. Εκατομμύρια χρήματα ξοδεύονται κάθε χρόνο για τη διαφήμιση. Πολλά απ’ αυτά πηγαίνουν στις πιο ακριβές διαφημίσεις στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση και στις εφημερίδες.
6
Πώς πείθουν; Με την επανάληψη
Με τη χρήση διασημοτήτων: ηθοποιοί, αθλητές, τραγουδιστές
7
Πώς ελκύουν τους εν δυνάμει καταναλωτές;
Επίκληση στο συναίσθημα (συγκινησιακά χαρακτηριστικά): φόβος- ασφάλεια, πείνα-τροφές, δίψα-αναψυκτικά, διασκέδαση-τσιγάρο, ποτά, αυτοπεποίθηση-αυτοκίνητο. Πρώτα βλέπετε κάτι που σας αρέσει και μετά το προϊόν. Μεταβιβάζετε το θετικό συναίσθημα στο προϊόν. Μια όμορφη γυναίκα “πουλάει” σαπούνι ή άρωμα. Η ομορφιά συνδέεται στο μυαλό μας με τη χρήση του συγκεκριμένου σαπουνιού ή αρώματος. Επίκληση στη λογική (λογικά χαρακτηριστικά): Βρείτε μου το αποσμητικό που δεν θα με εγκαταλείπει μονολογούσε η πρωταγωνίστρια της διαφήμισης ενώ οι γύρω της ψιθύριζαν "Κάποιος πρέπει να της μιλήσει για το R ..." Ανταγωνιστικές τιμές, προσφορές, εκπτώσεις Αναφορά σ’ αυτούς που προτιμούν το προϊόν (αριθμός πωλήσεων-καταναλωτών) Εγγύηση προϊόντος – πιστοποιημένος πωλητής Άμεση εξυπηρέτηση πελατών
8
Τεχνικά χαρακτηριστικά πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά: Παρουσιάζουν το συγκεκριμένο προϊόν καλύτερο από ένα άλλο και τότε βρισκόμαστε μπροστά σε μία περίπτωση αρνητικού χαρακτηρισμού. Μας αρέσουν οι καλές λέξεις, όπως: αλήθεια, ελευθερία, τιμή, δικαιοσύνη, αγάπη, ομορφιά, γοητεία, φήμη, γευστικότητα, ευγένεια, νέο, βελτιωμένο, συναρπαστικό. Όμως άραγε η λέξη «νέο» σημαίνει νέα συσκευασία ή νέο προϊόν; Συνειρμό ιδεών: Εδώ συχνά τα χτυπήματα είναι κάτω από τη μέση... Ποιος δε θέλει να είναι κοινωνικός και περιζήτητος; να έχει μία ευτυχισμένη οικογένεια; Με τα κλισέ έχουν πουληθεί προϊόντα... Άλλωστε όλοι γνωρίζουμε ότι ο χρυσός μας φέρνει πιο κοντά. Αν κάποιος άγνωστος στο δρόμο σας προσφέρει λουλούδια είναι γιατί τον άγγιξε το κοντραβρωμέξ! Το παιδί θέλει στοργή, στοργή και ; Αναλυτική περιγραφή και επίδειξη των ιδιοτήτων του προϊόντος: Μάλλον σπάνιο είδος στις μέρες μας. Σε εφημερίδες όμως του περασμένου αιώνα διαβάζουμε: Το πλέον σύγχρονο αυτοκίνητο. Κομψότης -άνεσις- ασφάλεια- οικονομία στα καύσιμα -πολυτελής εμφάνιση. Διαθέτομεν το πλέον συγχρονισμένον συνεργείον των Βαλκανίων. Ταχεία εξυπηρέτησις
9
ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Κάθε διαφήμιση έχει διαφορετικό σκοπό ως προς τα αποτελέσματα που επιθυμεί να επιτύχει. Έτσι ένα διαφημιστικό μήνυμα μπορεί να έχει σκοπό: Να γνωστοποιήσει την ύπαρξη ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας Να υπενθυμίσει την ύπαρξη του προϊόντος ή της υπηρεσίας Να διαφημίσει την εταιρία που το κατασκευάζει Να επηρεάσει το καταναλωτικό κοινό υπέρ του προϊόντος ή της υπηρεσίας
10
Εκτέλεση του Μηνύματος
Κάθε διαφήμιση αποτελεί ένα μήνυμα το οποίο είναι κωδικοποιημένο και έχει ως πομπό την επιχείρηση και δέκτη το καταναλωτικό κοινό. Εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την αγορά-στόχο, δηλαδή από το κοινό στο οποίο απευθύνεται η επιχείρηση με την διαφήμιση της. Μπορεί να έχει στοιχεία χιούμορ, σεξ, συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες, αναφορά χαρακτηριστικών του προϊόντος, κ.α.
11
Ανάλογα το διαφημιστικό μέσο η εκτέλεση μπορεί να πάρει συγκεκριμένες μορφές. Έτσι για μια διαφήμιση σε περιοδικό, η οποία δεν μπορεί να έχει κινούμενη εικόνα, μπορεί να ενδείκνυται η αναγραφή των χαρακτηριστικών του προϊόντος.
12
Είδη μηνυμάτων Αφηγηματικό μήνυμα όπου χρησιμοποιείται η αφήγηση μιας ιστορίας για την προώθηση του προϊόντος
13
Μήνυμα που αναπτύσσεται με άμεσο τρόπο (χωρίς προλόγους και περιττές εξηγήσεις)
14
Μήνυμα μονολόγου-διαλόγου με τη μορφή μαρτυρίας κάποιου ειδικού ή ενός καταναλωτή
15
Μήνυμα που επεξηγεί την εικόνα
16
Μήνυμα που προσφέρει επιχειρήματα
17
Μήνυμα που στηρίζεται σε τεχνάσματα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.