Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
! Εταιρική Ταυτότητα ! Call Center Division ! Θέσεις Απασχόλησης ! Επικοινωνία
2
PDS: “A great place to work”
Εταιρική ταυτότητα Η Πειραιώς Direct Services, θυγατρική εταιρεία της Τράπεζας Πειραιώς, αποτελεί το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών της Τράπεζας. Δημιουργήθηκε με σκοπό να βοηθήσει την Τράπεζα Πειραιώς σε τρεις κρίσιμους τομείς δραστηριότητάς της, τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές, την προώθηση των προιόντων και υπηρεσιών της και γενικότερα την επικοινωνία με τους πελάτες της. Η Πειραιώς Direct Services δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό και στη συνεχή εξειδίκευση του και προτεραιότητα στην ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της. Η επιτυχία και τα καλά αποτελέσματα της εταιρείας μας οφείλονται στο άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό και στην πρωτοποριακή τεχνολογική υποδομή. Στόχος μας είναι να αναδειχθεί η PDS ως ο καλύτερος παροχέας υπηρεσιών τηλεπικοινωνιακής υποστήριξης και χρηματοοικονομικών συναλλαγών θέτοντας τα πρότυπα στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία λειτουργεί στο κέντρο της Αθήνας (Γαμβέτα 8-Call Center) σε ένα χώρο 1600 m2. PDS: “A great place to work” Ανάδειξη της PDS ανάμεσα στις 100 καλύτερες εταιρείες της Ευρώπης στο διαγωνισμό «Great Place to Work Europe» για το 2003 2η θέση ανάμεσα στις 10 καλύτερες εταιρείες στο διαγωνισμό «Οι Πρωταθλητές οι Εταιρείες που αξίζει να δουλεύεις» για το 2003 1ο βραβείο για την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών στον διαγωνισμό Teleperformance στην κατηγορία μεγάλα Call Centers για το 2001 2ο βραβείο για την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών στον διαγωνισμό Teleperformance στην κατηγορία μικρά Call Centers για το 2000
3
Ιδιαιτερότητα του call center
Call Center Division Ιδιαιτερότητα του call center Οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι οι ακόλουθες: Υπηρεσίες υποδοχής κ΄διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων Υπηρεσίες πραγματοποίησης κλήσεων Συμβουλευτικές υπηρεσίες Η Πειραιώς Direct Services χρησιμοποιεί όλα τα μέσα επικοινωνίας μεγιστοποιώντας τα εμπορικά οφέλη των επιχειρήσεων πελατών μας. ! ! ! Fax Phone Mail Web Wireless
4
Inbound calls ! Υπηρεσίες υποδοχής κ΄διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων από πελάτες ή υποψήφιους πελάτες για λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς ή μιας εταιρείας Εξυπηρέτηση πελατών (Service) Ενημέρωση πελατών (Info Desk) Cross Selling Λήψη και καταχώρηση παραγγελιών Δημιουργία πελατολογίου Κρατήσεις θέσεων Τεχνική υποστήριξη (Help Desk) Καταγραφή παρατηρήσεων Διαχείριση και εξυπηρέτηση παραπόνων (Claim Management) Υποστήριξη διαφημιστικής καμπάνιας Γραμματειακή υποστήριξη
5
Outbound calls ! Υπηρεσίες πραγματοποίησης κλήσεων εκ μέρους της Τράπεζας Πειραιώς ή μιας εταιρείας προς τους πελάτες ή υποψήφιους πελάτες της Πωλήσεις Αναζήτηση νέων πελατών Υποστήριξη πωλήσεων Έρευνες αγοράς Εισπράξεις Δημοσκοπήσεις After sales service Έρευνες για αξιολόγηση προϊόντων/υπηρεσιών Επεξεργασία/Ενημέρωση/Εκκαθάριση βάσης δεδομένων Παρακολούθηση και Follow up σε Direct Mail Επαναδραστηριοποίηση πελατών σε υπηρεσίες και προϊόντα
6
Συμβουλευτικές υπηρεσίες
! Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε Λειτουργικά και τεχνικά θέματα προς εταιρείες που αποφασίζουν να δημιουργήσουν το δικό τους call center Λειτουργική και τεχνική ανάλυση βάση αναγκών Δημιουργία Business Plan Εντοπισμός λειτουργικών αδυναμιών Προτάσεις βελτίωσης Δημιουργία και καταγραφή διαδικασιών Αξιολόγηση ικανοτήτων-Εκπαίδευση
7
Ιδιαιτερότητα του call center
Θέσεις Απασχόλησης Ιδιαιτερότητα του call center Θέσεις εργασίας στις υπηρεσίες υποδοχής κ΄διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων (Inbound Calls) Οι υπηρεσίες των inbound calls λειτουργούν 24 ώρες το 24ώρο, 365 ημέρες το χρόνο. Οι θέσεις εργασίας στις συγκεκριμένες υπηρεσίες είναι πλήρους απασχόλησης, και είναι οι Winphone Agents, Help Desk Agents, Other Projects Agents Θέσεις εργασίας στις υπηρεσίες πραγματοποίησης κλήσεων (Outbound Calls) Οι θέσεις εργασίας στις συγκεκριμένες υπηρεσίες είναι μερικής απασχόλησης, και είναι οι Bank Sales Agents, Other Projects Agents Θέσεις εργασίας στις συμβουλευτικές υπηρεσίες ! ! !
8
Επικοινωνία Αποστολή βιογραφικού σημειώματος για υπάρχουσα ή μελλοντική θέση μπορεί να γίνει ταχυδρομικά στη διεύθυνση: Πειραιώς Direct Services Γαμβέτα 8 & Θεμιστοκλέους Αθήνα Τηλέφωνο επικοινωνίας: (κα Ε.Αράχωβα) ή στο Fax: ή μέσω Κατά την αποστολή του βιογραφικού σημειώματος πρέπει να αναγράφεται η θέση ενδιαφέροντος, ειδικότερα σε περίπτωση αποστολής με θα πρέπει να αναγράφεται στο «ΘΕΜΑ» το Ονοματεπώνυμο και η Θέση Ενδιαφέροντος .
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.