Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεHera Maheras Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δράση Α8 Πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου 28 – Ηλεκτρονικά Σχολικά Περιοδικά & Εφημερίδες (schoolpress)
2
Προεπισκόπηση Παρουσίασης Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδών (schoolpress) Εισαγωγή Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας Ρόλοι Χρηστών Δημιουργία Περιοδικού / Εφημερίδας Διαχείριση Περιοδικού / Εφημερίδας Προσθήκη Μελών σε Περιοδικό / Εφημερίδα Παράδειγμα Χρήσης (Case Study) Πρόσθετα Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας Σύνοψη 2
3
Εισαγωγή Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων Ηλεκτρονικά Σχολικά Περιοδικά και Εφημερίδες http://schoolpress.sch.gr http://schoolpress.sch.gr – απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς & μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης – εμπλουτίζει την κλασική διδασκαλία συνεργασία ομάδας με κοινούς μαθησιακούς στόχους δημοσιοποίηση δραστηριοτήτων ομάδας οι μαθητές καλλιεργούν αξίες υπευθυνότητας και συνεργατικότητας ενθαρρύνονται να εκφραστούν, να αναπτύξουν και να εξελίξουν τις ικανότητες στον γραπτό λόγο – βασίζεται στο ανοικτό λογισμικό Wordpress 3
4
Ρόλοι Χρηστών Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων Διαχειριστής ο εκπαιδευτικός που δημιούργησε το περιοδικό αποδίδει δικαιώματα σε άλλα μέλη του ΠΣΔ για επιμέλεια περιεχομένου – Αρχισυντάκτης – Συντάκτης – Συνεργάτης 4
5
Δομή Ηλεκτρονικού Περιοδικού / Εφημερίδας Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 5 Ένα Περιοδικό – μπορεί να έχει πολλά Τεύχη – μπορεί να έχει πολλές διαφορετικές Στήλες Κάθε Τεύχος – μπορεί να έχει πολλά Άρθρα Κάθε Άρθρο – μπορεί να ανήκει σε κάποια Στήλη – μπορεί να έχει πολλές Ετικέτες
6
Δημοσίευση Άρθρου - Τεύχους Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 6 Ο συντάκτης δημιουργεί ένα άρθρο – επιλέγει το μη δημοσιευμένο τεύχος στο οποίο το άρθρο θα ανήκει – το υποβάλλει προς δημοσίευση Το άρθρο μπαίνει στην κατάσταση «Για έλεγχο». Ο διαχειριστής και ο αρχισυντάκτης του περιοδικού – επιβλέπουν τη λίστα με τα άρθρα «Για έλεγχο» – μπορούν να τα τροποποιήσουν ο διαχειριστής ή ο αρχισυντάκτης δημοσιεύει το τεύχος – όταν όλα τα άρθρα έχουν ελεγχθεί Τα άρθρα θα περνούν σε κατάσταση «Δημοσιευμένο». – μόνο ο διαχειριστής ή ο αρχισυντάκτης έχει δυνατότητα τροποποίησης.
7
Δημιουργία Περιοδικού Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 7
8
Δημιουργία Τεύχους Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 8
9
9
10
Δημιουργία Στήλης Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 10
11
Προσθήκη Άρθρου Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 11
12
Διαχείριση Άρθρων Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 12
13
Δημοσίευση Τεύχους Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 13
14
Προσθήκη Μελών Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 14 Πίνακας Ελέγχου ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΜΕΛΟΥΣ
15
Επεξεργασία Εμφάνισης Περιοδικού / Εφημερίδας Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 15 Πίνακας Ελέγχου ΘΕΜΑΤΑ
16
Επεξεργασία Εμφάνισης Περιοδικού / Εφημερίδας Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 16 Πίνακας Ελέγχου Ρυθμίσεις Θέματος
17
Σελίδες Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 17 Εμφάνιση γενικών πληροφοριών σε Σελίδες Αυτόματη δημιουργία 5 σελίδων – συνθέτουν το Μενού που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα του Δημιουργία Σελίδων – επιλογή «ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ» από το αριστερό κάθετο μενού στον Πίνακα Ελέγχου
18
Μενού Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 18 Πίνακας Ελέγχου ΜΕΝΟΥ Προσθήκη σε Μενού – Συνδέσμων – Σελίδων – Στηλών Εμφάνιση Μενού – σε θέση που προβλέπεται από το επιλεγμένο Θέμα
19
Μονάδες Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 19 Πίνακας Ελέγχου ΜΟΝΑΔΕΣ Επιλογή εμφάνισης μονάδων – αριστερή στήλη ή / και – δεξιά στήλη – ανάλογα με το θέμα
20
Παράδειγμα Χρήσης (Case Study) Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 20 στα πλαίσια του μαθήματος – οι μαθητές δημιουργούν ένα τεύχος ως μηνιαία ομαδική εργασία οι ομάδες είναι π.χ. των 6 ατόμων – βαθμολογούνται ατομικά Ορισμός υποομάδων: – Ένα άτομο ως Αρχισυντάκτης – Δύο Άτομα ως Συντάκτες – Δύο άτομα ως Συνεργάτες – Ένα Άτομα ως Συνδρομητής
21
Παράδειγμα Χρήσης (Case Study) Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών & Εφημερίδων 21 Αρχισυντάκτης – ορίζει τη θεματολογία του περιοδικού – ορίζει τις στήλες και τις σελίδες – αποφασίζει για τις χρονικές προθεσμίες Συνεργάτες – συλλέγουν το απαραίτητο υλικό – συμπεριλαμβανομένων των πολυμέσων – που σχετίζεται με την θεματολογία – παραδίδουν το υλικό στους Συντάκτες Συντάκτες – συντάσσουν άρθρα από υλικό που θα τους δοθεί από τους Συνεργάτες Συνδρομητής – αξιολογεί τα άρθρα και τα σχολιάσει – συντάσσει κριτική για όλο το περιοδικό όλοι διαβάζουν τα περιοδικά των άλλων ομάδων και βαθμολογούν τα άρθρα – μόνο των άλλων ομάδων Το άρθρο με τις περισσότερους ψήφους θα δημοσιευτεί στο περιοδικό του Σχολείου.
22
Σύνοψη Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη) Εισαγωγή Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας Ρόλοι Χρηστών Δημιουργία Περιοδικού / Εφημερίδας Διαχείριση Περιοδικού / Εφημερίδας Προσθήκη Μελών σε Περιοδικό / Εφημερίδα Πρόσθετα Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας Παράδειγμα Χρήσης (Case Study) 22
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.