Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

25/2/212/22014013 ΕΡΕΥΝΑ Ερωτηματολόγιο Δημήτριος Γιαννιτσάδης Μηχ/κός Η/Υ & Πληρ/κής Εκπαιδευτικός Πληρ/κής Οι μαθητές των Δ΄Ε΄ΣΤ΄τάξεων απαντούν… Πόσο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "25/2/212/22014013 ΕΡΕΥΝΑ Ερωτηματολόγιο Δημήτριος Γιαννιτσάδης Μηχ/κός Η/Υ & Πληρ/κής Εκπαιδευτικός Πληρ/κής Οι μαθητές των Δ΄Ε΄ΣΤ΄τάξεων απαντούν… Πόσο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 25/2/212/22014013 ΕΡΕΥΝΑ Ερωτηματολόγιο Δημήτριος Γιαννιτσάδης Μηχ/κός Η/Υ & Πληρ/κής Εκπαιδευτικός Πληρ/κής Οι μαθητές των Δ΄Ε΄ΣΤ΄τάξεων απαντούν… Πόσο και σε τι εύρος χρησιμοποιούν το διαδίκτυο. Tι πιστεύουν σε διάφορα ζητήματα που αφορούν στη χρήση του. Το προφίλ των μαθητών μας! Απάντησαν 154 παιδιά

3 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Το Διαδίκτυο και η χρήση του, για το 2012 (ενδεικτικά) Διαδίκτυο: 2,4 δισεκατομμύρια χρήστες στον κόσμο 1,2 τρισεκατομμύρια αναζητήσεις στο Google Κοινωνική Δικτύωση: 1 δισεκατομμύριο ενεργοί μηνιαίοι χρήστες στο Facebook 40,5 η μέση ηλικία των χρηστών του Facebook Ηλεκτρονική Αλληλογραφία: 144 δισεκατομμύρια ημερήσιο e-mail traffic 68,8% spam e-mails » Πηγή: Pingdom

4 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Το ίντερνετ στην Ελλάδα με νούμερα Ο μέσος εβδομαδιαίος χρόνος που αφιερώνει κάποιος online φτάνει τις 10 ώρες. Καθημερινά πραγματοποιούνται πάνω από 500.000 αναζητήσεις 30 εκατομμύρια βίντεο προβάλλονται κάθε μήνα μέσω του YouTube. Η άνοδος της χρήσης του διαδικτύου μέσω κινητών συσκευών αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς. Συγκεκριμένα, 8 φορές ταχύτερα σε σχέση με τον αντίστοιχο ρυθμό διείσδυσης του διαδικτύου στα PC. Ο όρος «δουλειές στο εξωτερικό» εμφανίζει κατακόρυφη άνοδο στις αναζητήσεις της Google από το δεύτερο τρίμηνο του 2009 και μετά. »Πηγή: Google Greece Ελλάδα10,767,827 5,706,94853.0 %1.1 %3,845,820 Σύνολο Ευρώπη820,918,446518,512,10963.2 %100.0 %250,934,000 Χρήση διαδικτύου και facebook στην Ελλάδα ΕΥΡΩΠΗ Πληθυσμός ( 2012 Εκτ. ) Χρήστες nternet 30-6-12 Διείσδυση (% Πληθυσμού) Χρήστες % στην Ευρώπη Facebook 31-Δεκ-12

5 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Το ερωτηματολόγιο…

6 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς

7

8 Είσαι...

9 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Η ηλικία σου είναι:

10 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Τι τάξη πηγαίνεις;

11 25/2/212/22014013 25% των μαθητών μας συνομιλούν με τους φίλους τους με Skype. Στη ΣΤ΄ τάξη το ποσοστό ξεπερνάει το 40%!

12 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Ποιους από τους παρακάτω τρόπους επικοινωνίας χρησιμοποιείς με τους φίλους σου;

13 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Έχεις κινητό τηλέφωνο;

14 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Εάν απάντησες ναι στην προηγούμενη ερώτηση... (έχεις κινητό)

15 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Έχετε Ηλεκτρονικό Υπολογιστή στο σπίτι;

16 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Αν απάντησες ναι στην προηγούμενη ερώτηση τον χρησιμοποιείς;

17 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Σε ποιο χώρο του σπιτιού βρίσκεται ο Η/Υ που χρησιμοποιείς;

18 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς

19 Έχετε σύνδεση με το διαδίκτυο στο σπίτι;

20 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Χρησιμοποιεί το διαδίκτυο κάποιος από την οικογένειά σας;

21 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Αν ναι, ποιοι;

22 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Ποιοι πιστεύεις ότι είναι οι κυριότεροι λόγοι που χρησιμοποιεί η οικογένειά σου το διαδίκτυο;

23 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Πιστεύεις ότι οι γονείς σου είναι ενημερωμένοι για τους κινδύνους του διαδικτύου;

24 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Από πού έχεις πρόσβαση στο διαδίκτυο;

25 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;

26 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Αν στην προηγούμενη απάντησες «κάθε μέρα" πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;

27 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Ποιοι είναι οι κυριότεροι λόγοι που χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;

28 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Έχεις λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email);

29 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Τα παιδιά και οι νέοι στον κυβερνοχώρο ενδεικτικά στοιχεία Ελλάδα –3.937.880 χρήστες Facebook 78% του πληθυσμού με πρόσβαση στο internet 2012 Έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικών Εμπορίου – ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Ευρωπαϊκή Ένωση –Το 59% των παιδιών από 9-16 ετών έχουν ένα προφίλ κοινωνικής δικτύωσης. –Στην ηλικία 9-10 ετών είναι 26%, ενώ ανεβαίνει στο 82% στις ηλικίες15-16 ετών.

30 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Έχεις λογαριασμό (εγγραφή) σε κάποια ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, κλπ);

31 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Έχεις κάνει κάποια γνωριμία μέσω διαδικτυακού παιχνιδιού ή ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης;

32 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Υπήρξε κάποιος "διαδικτυακός φίλος" ο οποίος ήθελε να σε συναντήσει προσωπικά;

33 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Έχεις «ανεβάσει» στο διαδίκτυο…

34 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Παίζεις παιχνίδια στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή;

35 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Παίζεις παιχνίδια στο διαδίκτυο;

36 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Έχεις λογαριασμό (εγγραφή) σε κάποιο διαδικτυακό παιχνίδι (stardoll, grepolis, κλπ);

37 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Θα προτιμούσες να περάσεις 2-3 ώρες ελεύθερου χρόνου...

38 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Θεωρείς ότι το διαδίκτυο είναι ασφαλές;

39 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Θεωρείς ότι είσαι ενημερωμένος/η για τους κινδύνους του διαδικτύου;

40 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Πόσο καλά πληροφορημένοι εκτιμάς ότι είναι οι συμμαθητές/τριες σου σχετικά με τους κινδύνους και την κατάχρηση του διαδικτύου;

41 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Από πού πληροφορήθηκες για τους κινδύνους του διαδικτύου;

42 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Κατά την άποψή σου, πόσο απαραίτητη είναι η ενημέρωση μαθητών στην ηλικία σου για τους κινδύνους και την κατάχρηση του διαδικτύου;

43 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Υπήρξαν φορές που ένοιωσες ανησυχία και δυσάρεστα συναισθήματα (λύπη, θυμό κλπ) επειδή δεν μπορούσες να έχεις πρόσβαση στο διαδίκτυο;

44 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Σου έχει συμβεί να γίνει χρήση ή δημοσίευση στο διαδίκτυο, προσωπικών σου δεδομένων, χωρίς τη συγκατάθεσή σου;

45 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Τι από τα παρακάτω σου έχει συμβεί μέσω του διαδικτύου;

46 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Σου δημιούργησε ποτέ εσένα προσωπικά, δυσάρεστες συνέπειες η χρήση του διαδικτύου;

47 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Aν απάντησες ναι στην προηγούμενη ερώτηση, ποιες από τις παρακάτω;

48 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Πιστεύεις ότι το διαδίκτυο μπορεί να προκαλέσει μέχρι και εξάρτηση σε ένα χρήστη;

49 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Ο ρόλος των γονέων…

50 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Οδηγίες Καλής Χρήσης Διαδικτύου 1/2  Τα μηνύματα Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και οι πληροφορίες που αποστέλλετε με οποιοδήποτε τρόπο σε άλλους χρήστες του Διαδικτύου δεν πρέπει: –να προσβάλλουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις διάφορες μειονότητες –να σχετίζονται με παράνομες πράξεις –να έχουν υβριστικό χαρακτήρα ή διαφημιστική χροιά –να τους προσβάλλουν, αλλά να ακολουθούν τους νόμους, τα χρηστά ήθη και τα ήθη χρήσης του Διαδικτύου  Ελέγχετε προσεκτικά το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας για την απομάκρυνση ιών ή άλλων στοιχείων που μπορεί να βλάψουν άλλους χρήστες του Διαδικτύου.  Χρησιμοποιείτε υπολογιστή με λογισμικό προστασίας από τους ιούς (antivirus), το οποίο να είναι ενεργό και ανανεώνεται αυτόματα με τους νέους ιούς από τον κατασκευαστή του.

51 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Οδηγίες Καλής Χρήσης Διαδικτύου 2/2 Αποφεύγετε να διακινείτε δικτυακούς τόπους και γενικότερα πληροφορίες που:  προπαγανδίζουν την επιθετική συμπεριφορά, το μίσος και το ρατσισμό  προωθούν τα ναρκωτικά, το αλκοόλ και τα τυχερά παιχνίδια  περιέχουν πορνογραφικό περιεχόμενο  αναφέρονται σε παραβιάσεις ασφάλειας διαφόρων συστημάτων  αφορούν στην παράνομη διανομή προγραμμάτων  Περιέχουν υλικό - προϊόν πνευματικής δημιουργίας που προστατεύεται  αφορούν σε υλικό με διαφημιστικά banners

52 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς  Φροντίστε να ενημερωθείτε για τα οφέλη και τους κινδύνους του Διαδικτύου.  Αντιμετωπίστε το Διαδίκτυο ως ένα σύγχρονο αγαθό με πολλές θετικές πτυχές και σαφώς λιγότερες αρνητικές.  Δείξτε στους μαθητές σας πως να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο με ασφάλεια. Συζητήστε μαζί τους για τους πιθανούς κινδύνους που υπάρχουν.  Μάθετε στους μαθητές σας: –Να αποφεύγουν να δίνουν ποτέ προσωπικά τους στοιχεία και πληροφορίες σε αγνώστους στο Διαδίκτυο. –Να αποφεύγουν να αποκαλύπτουν τους κωδικούς πρόσβασης (password) που χρησιμοποιούν. –Να είναι επιφυλακτικά ως προς την αποδοχή όσων διαβάζουν στο Διαδίκτυο ή αυτών που τους λένε οι άλλοι χρήστες του, πριν το υποβάλουν στην κρίση τους. –Να απορρίπτουν ύποπτα ή δελεαστικά μηνύματα. Εξηγήστε τους πως αν λάβουν τέτοια μηνύματα ή μηνύματα που αδυνατούν να κατανοήσουν, δεν ευθύνονται αυτά και ότι θα πρέπει να σας ενημερώσουν.  Αναφέρετε άμεσα τέτοια κρούσματα στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Ο ρόλος των εκπαιδευτικών 1/2

53 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Ο ρόλος των εκπαιδευτικών 2/2  Μάθετε στους μαθητές σας να μην διακινούν πληροφορίες που: –προπαγανδίζουν την επιθετική συμπεριφορά, το μίσος και το ρατσισμό –προωθούν τα ναρκωτικά, το αλκοόλ και τα τυχερά παιχνίδια –περιέχουν πορνογραφικό περιεχόμενο –αναφέρονται σε παραβιάσεις ασφάλειας διαφόρων συστημάτων –αφορούν στην παράνομη διανομή προγραμμάτων –περιέχουν προϊόν πνευματικής δημιουργίας, που προστατεύεται –αφορούν σε υλικό με διαφημιστικά banners  Προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα σχολικό συμβόλαιο για τη χρήση του Διαδικτύου στο σχολείο και στο μάθημα.  Επιβλέπετε τους μαθητές σας κατά την πλοήγησή τους στο Διαδίκτυο και προβείτε σε συστάσεις αν χρειαστεί.  Δημιουργήστε μία λίστα με προτεινόμενους δικτυακούς τόπους που προάγουν το γνωστικό και πνευματικό επίπεδο των μαθητών και που αναδεικνύουν τις ανθρώπινες αξίες.  Συστρατευτείτε στην καταπολέμηση του παράνομου περιεχομένου στο Διαδίκτυο καταγγέλλοντας τέτοιες ιστοσελίδες στην Ελληνική Γραμμή Αναφοράς Παράνομου Περιεχομένου στο Διαδίκτυο (www.safeline.gr).

54 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς  Φροντίστε να ενημερωθείτε για το Διαδίκτυο.  Αντιμετωπίστε το Διαδίκτυο ως ένα σύγχρονο αγαθό με πολλές θετικές πτυχές και σαφώς λιγότερες αρνητικές.  Δείξτε στα παιδιά σας πως να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο με ασφάλεια. Συζητήστε μαζί τους για τους πιθανούς κινδύνους που υπάρχουν.  Μάθετε στα παιδιά σας: –Να μην δίνουν ποτέ προσωπικά τους στοιχεία και πληροφορίες σε αγνώστους στο Διαδίκτυο. –Να μην αποκαλύπτουν τους κωδικούς πρόσβασης (password) που χρησιμοποιούν. –Να μην επιχειρούν συναλλαγές μέσω του Διαδικτύου για την αγορά προϊόντων και μην δίνουν στοιχεία που αφορούν πιστωτικές κάρτες. –Να είναι επιφυλακτικά ως προς την αποδοχή όσων διαβάζουν στο Διαδίκτυο ή αυτών που σας λένε οι άλλοι χρήστες του, πριν το υποβάλετε στην κρίση τους –Να μην απαντούν ποτέ σε πρόστυχα ή δελεαστικά μηνύματα. Εξηγήστε τους πως αν λάβουν τέτοια μηνύματα ή μηνύματα που δεν κατανοούν, δεν φταίνε αυτά και ότι θα πρέπει να σας ενημερώσουν.  Αναφέρετε άμεσα τέτοια κρούσματα στον πάροχο υπηρεσιών Διαδικτύου (ISP) που χρησιμοποιείτε. Ο ρόλος των γονέων (1/3)

55 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Ο ρόλος των γονέων (2/3)  Μάθετε στα παιδιά σας: Να μην διακινούν δικτυακούς τόπους και γενικότερα πληροφορίες που: –προπαγανδίζουν την επιθετική συμπεριφορά, το μίσος και το ρατσισμό –προωθούν τα ναρκωτικά, το αλκοόλ και τα τυχερά παιχνίδια –περιέχουν πορνογραφικό περιεχόμενο –αναφέρονται σε παραβιάσεις ασφάλειας διαφόρων συστημάτων –αφορούν στην παράνομη διανομή προγραμμάτων –περιέχουν προϊόν πνευματικής δημιουργίας, που προστατεύεται –αφορούν σε υλικό με διαφημιστικά banners Να ελέγχουν το περιεχόμενο των μηνυμάτων τους για την απομάκρυνση ιών που μπορεί να βλάψουν άλλους χρήστες.  Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μία οικογενειακή συμφωνία για τη χρήση του Διαδικτύου στο σπίτι.  Τοποθετήστε τον υπολογιστή σε χώρο του σπιτιού με άμεση πρόσβαση από όλα τα μέλη της οικογένειας.

56 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς  Δημιουργήστε μία λίστα με προτεινόμενους δικτυακούς τόπους και παιδικές ιστοσελίδες.  Να επιβλέπετε τα παιδιά, ιδιαίτερα τα μικρότερα, κατά τη σύνδεσή τους με το Διαδίκτυο και ειδικά κατά τις πρώτες προσπάθειές τους.  Ελέγχετε τακτικά τις ιστοσελίδες που επισκέπτονται τα παιδιά μέσω των «Αγαπημένων» και του «Ιστορικού» του προγράμματος φυλλομετρητή (browser) που χρησιμοποιείτε.  Ενημερωθείτε από τον πάροχο Διαδικτύου (ISP) που χρησιμοποιείτε για τις λύσεις γονικού ελέγχου (parental control) που προσφέρει.  Εγκαταστήστε στον υπολογιστή του σπιτιού σας κάποιο ειδικό φίλτρο για τον έλεγχο του περιεχομένου του Διαδικτύου. Δείτε εδώ http://internet- filter-review.toptenreviews.com έναν ενδεικτικό κατάλογο.  Συστρατευτείτε στην καταπολέμηση του παράνομου περιεχομένου στο Διαδίκτυο καταγγέλλοντας οποιαδήποτε ιστοσελίδα με παράνομο περιεχόμενο στην Ελληνική Γραμμή Αναφοράς Παράνομου Περιεχομένου στο Διαδίκτυο (www.safeline.gr). Ο ρόλος των γονέων (3/3)

57 17 ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Ευχαριστώ για την προσοχή σας!


Κατέβασμα ppt "25/2/212/22014013 ΕΡΕΥΝΑ Ερωτηματολόγιο Δημήτριος Γιαννιτσάδης Μηχ/κός Η/Υ & Πληρ/κής Εκπαιδευτικός Πληρ/κής Οι μαθητές των Δ΄Ε΄ΣΤ΄τάξεων απαντούν… Πόσο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google