Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πλαισιοποίηση Σκοπός είναι να βρίσκουμε τα όρια του πλαισίου και του ανενεργού γεμίσματος (idle fill). Τρείς προσεγγίσεις : Πρωτόκολλα προσανατολισμένα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πλαισιοποίηση Σκοπός είναι να βρίσκουμε τα όρια του πλαισίου και του ανενεργού γεμίσματος (idle fill). Τρείς προσεγγίσεις : Πρωτόκολλα προσανατολισμένα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πλαισιοποίηση Σκοπός είναι να βρίσκουμε τα όρια του πλαισίου και του ανενεργού γεμίσματος (idle fill). Τρείς προσεγγίσεις : Πρωτόκολλα προσανατολισμένα σε χαρακτήρες. Πρωτόκολλα προσανατολισμένα σε bits. Καταμετρήσεις μηκών. Πλαισίωση προσανατολισμένη σε χαρακτήρες (π.χ. ARPANET) SYN = SYNchronous idle (σύγχρονα ανενεργό) STX = Start of TeXt (αρχή κειμένου) ETX = End of TeXt (τέλος κειμένου) Οι πρότυποι κώδικες χαρακτήρων ASCII και EBCDIC περιέχουν ειδικούς επικοινωνιακούς χαρακτήρες που δε μπορούν να εμφανίζονται στα δεδομένα.

2 Διαφανής κατάσταση ( Transparent mode) Στη διαφανή κατάσταση, ένας ειδικός χαρακτήρας, ο DLE (Data Link Escape), χρησιμοποιείται για το διαχωρισμό των πραγματικών εμφανίσεων επικοινωνιακών χαρακτήρων από συμπτωματικές (τυχαίες) εμφανίσεις στα δεδομένα. Αν ένας χαρακτήρας DLE εμφανιστεί (τυχαία) στα δεδομένα διπλασιάζεται στον πομπό (ο διπλασιασμός αντιστρέφεται από το δέκτη). Πααραδείγματα:

3 Προβλήματα με την πλαισιοποίηση προσανατολισμένη σε χαρακτήρες 1.Εξαρτάται από τον κώδικα που χρησιμοποιείται κάθε φορά (ASCII, EBCDIC κλπ). 2.Τα πλαίσια πρέπει να έχουν ακέραιο αριθμό χαρακτήρων (δηλ. το μήκος τους να είναι πολλαπλάσιο του αριθμού των bits ενός χαρακτήρα). 3.Χρειάζονται 6 χαρακτήρες πλαισίωσης τουλάχιστον για κάθε πακέτο.

4 Πλαισίωση προσανατολισμένη στα bits H σημαία (flag) είναι μια προκαθορισμένη ακολουθία από bits που υποδεικνύει το τέλος ενός πλαισίου. Μπορεί να εμφανιστεί οποιοδήποτε ακολουθία bits στα δεδομένα αλλά θα πρέπει να αποφευχθεί με κάποιο τρόπο η εμφάνιση της σημαίας. Τα πρότυπα πρωτόκολλα (HDLC, SDLC, κ.τ.λ.) χρησιμοποιούν για σημαία την 01111110. Επίσης χρησιμοποιούν την 01111111 σαν ακολουθία τερματισμού όταν υπάρξει λάθος. Άρα η ακολουθία 0111111 δεν μπορεί να εμφανίζεται στα δεδομένα. 01111110 [bits πλαισίου 1] 01111110 [bits πλαισίου 2] 01111110 σημαία

5 Παραγέμισμα με bits (bit stuffing) 0111111 011111 1 011111 11111 1 011111 0 01111110 0 0 0 0 Βάζουμε ένα 0 κάθε πέντε συνεχόμενα 1 στο αρχικό πλαίσιο (δεδομένα). Η σημαία, 01111110, χωρίς παραγέμισμα από bits στέλνεται στο τέλος του πλαισίου. Αφαίρεση παραγεμίσματος στον δέκτη Αν ένα 0 έπεται της ακολουθίας 011111 στα ληφθέντα bits δεδομένων το αφαιρούμε. Αν ένα 0 έπεται της ακολουθίας 0111111 τότε είναι το τελευταίο bit της σημαίας. π.χ. Τα bits που πρέπει να αφαιρεθούν είναι διεγραμμένα 1011111011000111101111100 01111110 παραγεμισμένα bits σημαία

6 Γιατί χρειάζεται να βάζουμε ένα 0 στο 0111110; Αν όχι τότε: 0111110111  0111110111 011111111  0111110111 Το επιπλέον κόστος ανά πλαίσιο στην περίπτωση που χρησιμοποιούμε σημαία είναι 1byte για τη σημαία συν 1/64 περίπου φορές το αναμενόμενο μήκος του πλαισίου (αποδοτικό). Γιατί 1/64; Περίπτωση που παραγεμίζουμε σε μια δεδομένη θέση 011111ڤ 0 11111 11111ڤ 0

7 Καταμετρήσεις μηκών (π.χ. DECNET) Mερικά πρωτόκολλα DLC χρησιμοποιούν ένα πεδίο στην επικεφαλίδα που περιέχει το μήκος του πλαισίου (σε bits, bytes, …). Αυτό περιέχει την ίδια ποσότητα πληροφορίας με την περίπτωση της σημαίας. K max = μέγιστο μήκος πλαισίου Επιπλέον κόστος =  log 2 K max  + 1 (ανά πλαίσιο) Χρειάζεται επανασυγχροσνισμός στην περίπτωση εμφάνισης λάθους στην καταμέτρηση του μήκους.


Κατέβασμα ppt "Πλαισιοποίηση Σκοπός είναι να βρίσκουμε τα όρια του πλαισίου και του ανενεργού γεμίσματος (idle fill). Τρείς προσεγγίσεις : Πρωτόκολλα προσανατολισμένα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google