Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPriam Stratis Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας Μάθημά: Ηλεκτρονική δημοσίευση Τίτλος εργασίας: Newsletters: ηλεκτρονική δημοσίευση στο χώρο των βιβλιοθηκών Εισήγηση: Σ. Καπιδάκης Σύνταξη: Μαρία Σίδερη
2
2 Electronic publishing, Newsletter Electronic publishing: έκδοση με την οποία οι πληροφορίες διανέμονται με τη βοήθεια ενός δικτύου υπολογιστών ή παράγεται με συγκεκριμένη μορφή για την χρήση με υπολογιστή. Electronic publishing: έκδοση με την οποία οι πληροφορίες διανέμονται με τη βοήθεια ενός δικτύου υπολογιστών ή παράγεται με συγκεκριμένη μορφή για την χρήση με υπολογιστή. Newsletter: Δημοσίευση που κυκλοφορεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα, μικρής έκτασης που περιέχει νέα για ένα συγκεκριμένο ακροατήριο ή σκοπό. Newsletter: Δημοσίευση που κυκλοφορεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα, μικρής έκτασης που περιέχει νέα για ένα συγκεκριμένο ακροατήριο ή σκοπό.
3
3 Είδη Newsletter Advertorial: στόχο έχουν την ενημέρωση των αναγνωστών αλλά και την προώθηση και πώληση προϊόντων. Advertorial: στόχο έχουν την ενημέρωση των αναγνωστών αλλά και την προώθηση και πώληση προϊόντων. Editorial: στοχεύουν να ενημερώσουν τους αναγνώστες για τρέχοντα θέματα ή να τους παράσχουν ορισμένες συμβουλές. Το διαφημιστικό υλικό υπάρχει σε πολύ μικρό ποσοστό και είναι διαχωρισμένο από τα κυρίως άρθρα. Editorial: στοχεύουν να ενημερώσουν τους αναγνώστες για τρέχοντα θέματα ή να τους παράσχουν ορισμένες συμβουλές. Το διαφημιστικό υλικό υπάρχει σε πολύ μικρό ποσοστό και είναι διαχωρισμένο από τα κυρίως άρθρα. Διαφημιστικά: σκοπό έχουν την προώθηση προϊόντων μιας εταιρείας. Τα χαρακτηρίζει η συντομία, καταλαμβάνουν το πολύ μια ή δυο σελίδες, καθώς οι αναγνώστες - πελάτες ενδιαφέρονται να βρουν γρήγορα και εύκολα εκπτώσεις, νέα προϊόντα ή τις προσφορές που τους συμφέρουν. Διαφημιστικά: σκοπό έχουν την προώθηση προϊόντων μιας εταιρείας. Τα χαρακτηρίζει η συντομία, καταλαμβάνουν το πολύ μια ή δυο σελίδες, καθώς οι αναγνώστες - πελάτες ενδιαφέρονται να βρουν γρήγορα και εύκολα εκπτώσεις, νέα προϊόντα ή τις προσφορές που τους συμφέρουν.
4
4 Πλεονεκτήματα Είναι προσωποποιημένο (personalized). Δημιουργείται σύμφωνα με τις ανάγκες των χρηστών μιας και είναι προσαρμοσμένο σε αυτές Είναι προσωποποιημένο (personalized). Δημιουργείται σύμφωνα με τις ανάγκες των χρηστών μιας και είναι προσαρμοσμένο σε αυτές Είναι εύχρηστο. Φθάνει απευθείας στον χρήστη αντί να υποχρεώνεται να το αναζητήσει μέσα στο χάος του Internet Είναι εύχρηστο. Φθάνει απευθείας στον χρήστη αντί να υποχρεώνεται να το αναζητήσει μέσα στο χάος του Internet Είναι γρήγορο και άμεσο. Διαβάζοντας μόνο το θέμα (subject) ή τις πρώτες γραμμές του μηνύματος, ο παραλήπτης του μπορεί αμέσως να εκτιμήσει αν τον ενδιαφέρει Είναι γρήγορο και άμεσο. Διαβάζοντας μόνο το θέμα (subject) ή τις πρώτες γραμμές του μηνύματος, ο παραλήπτης του μπορεί αμέσως να εκτιμήσει αν τον ενδιαφέρει Αυξάνει τη δημοτικότητα ενός site. Με ένα Newsletter υπενθυμίζουμε συνεχώς στο κοινό την ύπαρξή μας και το έργο μας Αυξάνει τη δημοτικότητα ενός site. Με ένα Newsletter υπενθυμίζουμε συνεχώς στο κοινό την ύπαρξή μας και το έργο μας Παρέχει φιλτραρισμένη πληροφορία με υψηλότερη χρηστικότητα και αξιοπιστία Παρέχει φιλτραρισμένη πληροφορία με υψηλότερη χρηστικότητα και αξιοπιστία Δημιουργεί νέο δωρεάν διαφημιστικό χώρο. Έτσι, μέσα από το πληροφοριακό υλικό που περιέχει το Newsletter, ο εκδότης του μπορεί να προωθήσει αποτελεσματικότερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Δημιουργεί νέο δωρεάν διαφημιστικό χώρο. Έτσι, μέσα από το πληροφοριακό υλικό που περιέχει το Newsletter, ο εκδότης του μπορεί να προωθήσει αποτελεσματικότερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Έχει πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής Έχει πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής
5
5 Περιεχόμενο ενός Newsletter Διαγωνισμοί (ΑΣΕΠ) Διαγωνισμοί (ΑΣΕΠ) Νέα μιας εταιρίας, οργανισμού Νέα μιας εταιρίας, οργανισμού Διαφημίσεις Διαφημίσεις Λίστες με συμβουλές Λίστες με συμβουλές Κριτικές βιβλίων, προϊόντων Κριτικές βιβλίων, προϊόντων Frequently Asked Questions Frequently Asked Questions Οδηγός διασκέδασης, μόδας Οδηγός διασκέδασης, μόδας
6
6 Μορφή Απλό κείμενο (plain text) Απλό κείμενο (plain text) HTML HTML PDF PDF
7
7 Διανομή και διάθεση των Newsletters Στην έντυπη μορφή του η διανομή και διάθεση γίνεται ταχυδρομικά ή με την τοποθέτηση τους σε ειδικό χώρο, να τα προμηθεύεται μόνος του ο χρήστης Στην έντυπη μορφή του η διανομή και διάθεση γίνεται ταχυδρομικά ή με την τοποθέτηση τους σε ειδικό χώρο, να τα προμηθεύεται μόνος του ο χρήστης Στην ηλεκτρονική του μορφή η διάθεση γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή από την ηλεκτρονική σελίδα του οργανισμού ή εταιρίας Στην ηλεκτρονική του μορφή η διάθεση γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή από την ηλεκτρονική σελίδα του οργανισμού ή εταιρίας Newsletter
8
8 Βασικά στάδια σύνταξης ενός Newsletter 1. Ο σκοπός και στόχοι του ενημερωτικού δελτίου να είναι ξεκάθαροι 2. Ποιο είναι το ακροατήριο στο οποίο απευθύνεται 3. Αποφάσεις πριν την παραγωγή 4. Το περιεχόμενο του να έχει συνηθισμένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα 5. Σύνταξη 6. Αρχειοθέτηση παλιότερων τευχών 7. Αξιολόγηση
9
9 Newsletters & Βιβλιοθήκες Έντυπη μορφή
10
10 Ηλεκτρονική δημοσίευση στον χώρο των βιβλιοθηκών 1/2 Ηλεκτρονική μορφή
11
11 Ηλεκτρονική δημοσίευση στον χώρο των βιβλιοθηκών 2/2
12
12 Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα για την παραγωγή Newsletter Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα για την παραγωγή Newsletter http://sourceforge.net/search/?type_of_search=soft&type_of_searc h=soft&words=newsletter
13
13 Συμπεράσματα Μπορεί ένα δελτίο ενημέρωσης να επιδράσει στην προσέλευση του κοινού των βιβλιοθηκών? Μπορεί ένα δελτίο ενημέρωσης να επιδράσει στην προσέλευση του κοινού των βιβλιοθηκών? Έρευνες το κατατάσσουν στα «ισχυρά χαρτιά» δημοσίων σχέσεων ενός οργανισμού Έρευνες το κατατάσσουν στα «ισχυρά χαρτιά» δημοσίων σχέσεων ενός οργανισμού
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.