Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεStacia Kefalas Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΧΡΩΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
2
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΛΥΒΙΟΥ Ή EYE - LINER
3
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΛΥΒΙΟΥ Ή EYE - LINER
4
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE - LINER Μάτια αμυγδαλωτά
Μάτια πυκνόφθαλμα Η γραμμή του eyeliner ξεκινάει ελαφριά από την αρχή των ματιών, γίνεται εντονότερη από το τρίτο στάδιο και περνάει αρκετά το πλισσάρισμα προς τα έξω για να δημιουργηθεί έτσι απόσταση μεταξύ των ματιών.
5
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE - LINER Μάτια αραιόφθαλμα
Η γραμμή προχωράει αρκετά κάτω από το μέσα κανθό και μικραίνει έτσι η μεγάλη απόσταση που έχουν τα μάτια μεταξύ τους. τελειώνει δε ακριβώς στην εξωτερική γωνία των ματιών. Μάτια εσόφθαλμα Η γραμμή πρέπει να ναι πολύ λεπτή, διότι το πλισσάρισμα του πάνω βλεφάρου δε μας επιτρέπει την προέκταση της γραμμής του eye-liner. Φέρνουμε μια γραμμή στο κάτω βλέφαρο από τα 2/3 και έξω του ματιού για να αξιοποιήσουμε έτσι τα μάτια.
6
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE - LINER Μάτια εξώφθαλμα
Το μακιγιάζ εδώ έχει σαν σκοπό να διορθώσει την άσχημη εντύπωση που δίνουν τα μάτια αυτού του τύπου. Η γραμμή του eye liner πρέπει να είναι παχύτερη. Ξεκινάει πολύ λεπτή από το μέσα κανθό, στη συνέχεια φαρδαίνει για να σβήσει απαλά στον έξω κανθό. Μάτια καθοδικά Το μακιγιάζ εδώ έχει σαν σκοπό να μειώσει όσο το δυνατό την καθοδική εμφάνιση. Η γραμμή αρχίζει λεπτή από τον μέσα κανθό και ακολουθεί τα γνωστά στάδια, με τη διαφορά ότι πρέπει να δώσουμε μια ανοδική τάση στη γραμμή και να αφήσουμε ακάλυπτο τον έξω κανθό των ματιών.
7
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE - LINER Μάτια ανοδικά
Το μακιγιάζ εδώ πρέπει να μειώσει την ανοδική εμφάνιση. Η γραμμή αρχίζει λεπτή στον μέσο κανθό και ακολουθεί την καμπύλη του ματιού με το ίδιο πάχος. Μάτια στρογγυλά Το μακιγιάζ σ’ αυτή την περίπτωση έχει σα σκοπό να μειώσει τη στρογγυλότητα και να μεγαλώσει το μάτι όσο γίνεται περισσότερο στην εξωτερική πλευρά. Η γραμμή αρχίζει λεπτή στο μέσα κανθό, ακολουθεί τη καμπύλη του ματιού με το ίδιο πάχος, στη συνέχεια αφήνει τη φυσική γραμμή του βλεφάρου για να συνεχιστεί οριζόντια στον έξω κανθό. Το κενό μεταξύ βλεφάρου και γραμμής γεμίζει με eye liner. Το στρογγυλό μάτι δείχνει ένα χαρακτήρα οργισμένο.
8
ΜΑΣΚΑΡΑ Η μάσκαρα βοηθά τις βλεφαρίδες να φαίνονται πιο πλούσιες. Η σωστή χρήση της έχει σαν αποτέλεσμα να καλύπτεται από το χρώμα η κάθε μία βλεφαρίδα, αλλά συγχρόνως να στέκεται μόνη της, χωρίς να κολλάει με τις άλλες. Το μακιγιάζ των βλεφαρίδων βοηθά τα μάτια να δείχνουν πιο έντονα και πιο μεγάλα, κυρίως; αν τονιστούν οι βλεφαρίδες κοντά στην εξωτερική γωνία. Αν συμβεί το αντίθετο δηλ. τονιστούν οι βλεφαρίδες στις εσωτερικές γωνίες, τότε τα μάτια φαίνονται πιο πυκνά.
9
ΜΑΣΚΑΡΑ Τα μάσκαρα είναι ένα προϊόν που χρησιμοποιείται για το μακιγιάζ των βλεφαρίδων. Κυκλοφορεί σε μορφή κρέμας – κόμπακτ και σε υγρή μορφή. Μάτια αμυγδαλωτά: Οι βλεφαρίδες βάφονται σε ολόκληρο το μήκος τους με μία κλίση λίγο λοξή προς τα έξω. Μάτια αραιόφθαλμα: Μακιγιάρονται έντονα στον μέσο κανθό και το μακιγιάζ τους λιγοστεύει σιγά-σιγά προς τον έξω κανθό. Μάτια εσόφθαλμα: Το μάσκαρα τοποθετείται στην κορυφή των βλεφαρίδων σε μικρή ποσότητα, εκτός από τις τελευταίες που βάφονται ολόκληρες.
10
ΜΑΣΚΑΡΑ Μάτια εξόφθαλμα: Οι βλεφαρίδες μακιγιάρονται στο μέσα κανθό και στον έξω. Όχι στο κέντρο του ματιού. Μάτια πυκνόφθαλμα: Βάφονται πολύ ελαφρά στο μέσα κανθό και πιο έντονα στον έξω. Μάτια καθοδικά: Τοποθετούμε τη μάσκαρα στην κορυφή των βλεφαρίδων ξεκινώντας από το μέσα κανθό μέχρι τη μέση των ματιών ελαφρά καθώς και από τη μέση ως το τέλος.
11
ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ Οι διορθώσεις του προσώπου με το f.d.t. και το ρουζ μπορούν να συμπληρωθούν με τη διαμόρφωση του σχήματος ή του πάχους των φρυδιών. Η μεταξύ τους απόσταση μας επιτρέπει τη μεταβολή του πλάτους της πάνω ζώνης, του όγκου της μύτης και τη διόρθωση της απόστασης των ματιών. Τα φρύδια έχουν φυσιολογική μεταξύ τους απόσταση, όταν ξεκινούν από μια νοητή κάθετη γραμμή η οποία περνάει από το μέσο κανθό κάθε ματιού προς το μέτωπο. Τα απομακρυσμένα φρύδια φαρδαίνουν την απόσταση της πάνω ζώνης, μεγαλώνουν τον όγκο της μύτης και μεγαλώνουν την απόσταση των ματιών. Αντίθετα τα φρύδια που είναι κοντά το ένα στο άλλο μικραίνουν το φάρδος του μετώπου, τον όγκο της μύτης και την απόσταση των ματιών μεταξύ τους.
12
Η απόσταση εξαρτάται: Από το πλάτος του μετώπου δηλαδή από την απόσταση της πάνω ζώνης. Από τον όγκο της μύτης Από την απόσταση των ματιών μεταξύ τους (πυκνόφθαλμος – αραιόφθαλμος)
13
Σημείο ύψους ονομάζουμε το ανώτατο σημείο των φρυδιών από το ανώτατο σημείο των ματιών.
14
Υπάρχει μεγάλη σχέση μεταξύ του πάνω βλεφάρου, του τόξου των φρυδιών και της κόρης των ματιών.
Η απόσταση μεταξύ του ανοιχτού βλεφάρου και των φρυδιών πρέπει να είναι η ίδια με την διάμετρο της κόρης των ματιών. Το σημείο ύψους εξαρτάται: Από το ύψος του μετώπου δηλαδή της πάνω ζώνης Από τον όγκο των ματιών Στο χαμηλό μέτωπο και τα μεγάλα μάτια το σημείο ύψους των φρυδιών κατεβαίνει αντίθετα στο ψηλό μέτωπο και τα μικρά μάτια το σημείο ύψους ανεβαίνει. Σε περίπτωση που το μέτωπο είναι υψηλό και τα μάτια μεγάλα πρέπει να δώσουμε οριζόντια κατεύθυνση στα φρύδια.
15
ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ Τα φρύδια μπορούν να είναι: Οριζόντια Ανοδικά Καθοδικά
Ημισφαιρικά
16
Απόσταση φρυδιών: Εξαρτάται από το πλάτος του μετώπου, δηλαδή α) σε μεγάλο πλάτος μετώπου έχουμε μικρή απόσταση φρυδιών β) σε μικρό πλάτος μετώπου έχουμε αραιή απόσταση φρυδιών Εξαρτάται από τον όγκο της μύτης α) σε μεγάλο όγκο μύτης έχουμε μικρή απόσταση φρυδιών β) σε μικρό όγκο μύτης έχουμε αραιή απόσταση φρυδιών Εξαρτάται από την απόσταση των ματιών α) μεγάλη απόσταση ματιών – μικρή απόσταση φρυδιών β) μικρή απόσταση ματιών – αραιή απόσταση φρυδιών
17
Ύψος φρυδιών Εξαρτάται από το ύψος του μετώπου δηλαδή: α) Σε μεγάλο ύψος μετώπου έχουμε φρύδια ανοδικά β) Σε μικρό ύψος μετώπου έχουμε φρύδια καθοδικά Εξαρτάται από τον όγκο των ματιών: α) Σε μεγάλο όγκο των ματιών έχουμε καθοδικά φρύδια β) Σε μικρό όγκο των ματιών έχουμε φρύδια ανοδικά.
18
Ας δούμε το κανονικό μήκος που πρέπει νάχουν δύο αρμονικά φρύδια
Ας δούμε το κανονικό μήκος που πρέπει νάχουν δύο αρμονικά φρύδια. Αναφέραμε και προηγουμένως ότι το τέλος του φρυδιού δίνεται από μία κάθετη φανταστική γραμμή η οποία περνάει κατά μήκος της βάσης της μύτης προς τους κροτάφους. Βλέπομε λοιπόν ότι το φάρδος της βάσης της μύτης μας οδηγεί για το μήκος των φρυδιών. Μια μύτη φαρδιά θα έχει φρύδια απομακρυσμένα. Θα μπορούμε τότε να φέρουμε τα φρύδια πιο κοντά με τη βοήθεια ενός μολυβιού. Αντίθετα μια μύτη λεπτή θα έχει φρύδια σμιχτά. Θα τα απομακρύνουμε αν είναι απαραίτητο αν τα βγάλουμε από την αρχή. Για το εξωτερικό μήκος θα σταματήσουμε στην προέκταση της φανταστικής γραμμής που πηγαίνει από την άκρη της βάσης της μύτης προς τον έξω κανθό του ματιού. Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι ένα μάτι τραβηγμένο από τη σκιά θα ζητήσει ένα φρύδι πιο μακρύ.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.