Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεDarrien Zanni Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Υπάρχουν σήμερα μη ασφαλή υλικά συσκευασίας; Υπάρχουν σήμερα μη ασφαλή υλικά συσκευασίας; Γιάννης Ζαμπετάκης Επίκουρος Καθηγητής Χημείας Τροφίμων ΕΚΠΑ izabet@chem.uoa.gr
2
Ασφάλεια- Τοξικότητα Ορισμός; Ορισμός; Συνέργεια Συνέργεια Νομοθετικό πλαίσιο – επαρκές; Νομοθετικό πλαίσιο – επαρκές; Χρηματοδότηση έρευνας για να εμπλουτισθεί το νομοθετικό πλαίσιο Χρηματοδότηση έρευνας για να εμπλουτισθεί το νομοθετικό πλαίσιο
3
http://www.safeminds.org/mercury/synergistic-toxicity.html
4
Is BPA “safe” ? Of the more than 100 independently funded experiments on BPA, about 90% have found evidence of adverse health effects. On the other hand, every single industry-funded study ever conducted — 14 in all — has found no such effects.
5
Η ιστορία με τα πλαστικά μπιμπερό αποκαλύπτει το πώς η «πληρωμένη επιστήμη» (junk science) συστρατεύεται με την επιχειρηματική δραστηριότητα... Την τελευταία δεκαετία οι επιστημονικές μελέτες που διαπιστώνουν πως η δισφαινόλη Α είναι μία επικίνδυνη ουσία για τον ανθρώπινο οργανισμό, και κυρίως για τα παιδιά, είναι δεκάδες. Ομως, άλλες αγνοήθηκαν, άλλες αμφισβητήθηκαν και άλλες χαρακτηρίστηκαν επιστημονικά ανεπαρκείς. Πώς να τα βάλει κανείς με ένα προϊόν που εντοπίζεται στο 90% των πλαστικών δοχείων συντήρησης και τα έσοδά του εκτιμώνται σε 700.000 δολάρια ανά ώρα;
8
Η ομπρέλα ασφαλείας (που αποτελεί ο νόμος) είναι όμως επαρκής; 'H μήπως μερικοί κίνδυνοι διαπερνούν αυτή την ομπρέλα και εισέρχονται στη διατροφική μας αλυσίδα; - Περιγράφουμε τους κυριότερους κινδύνους στα τρόφιμα και στο νερό. - Aξιολογούμε την επικινδυνότητά τους. -Εντοπίζουμε τα νομικά κενά. Διότι στα τοξικολογικά θέματα, η επιστήμη καλείται πάντα να προηγείται του νόμου.
9
Quality= fit4use* Safety Safety Nutritional value Nutritional value Sensory properties Sensory properties Availability Availability Shelf-life Shelf-life Value 4 money Value 4 money Brandname / Private label (perception) Brandname / Private label (perception) *J.M. Juran (quality “guru”) Traceability
10
Οργανοληπτικές ιδιότητες και υλικά συσκευασίας
11
Polycarbonate και νερό…ακόμα και σήμερα…
12
Food4thought Στόχος Στόχος Όραμα Όραμα Target group Target group “Φυσικότητα” (naturalness) “Φυσικότητα” (naturalness) Γεύση / άρωμα / όραση… Γεύση / άρωμα / όραση… Διαφανή υλικά συσκευασίας Διαφανή υλικά συσκευασίας Κόστος παραγωγής / κόστος ανακύκλωσης Κόστος παραγωγής / κόστος ανακύκλωσης
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.