Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Αθηνά Αρμένου Ειδική Παιδαγωγός
2
ΑΡΧΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ -Ανάγνωση των διαγνώσεων από όλους τους φορείς.
-Ανάγνωση των διαγνώσεων από όλους τους φορείς. -Συγκέντρωση πληροφοριών από τους γονείς. -Εσωτερική αξιολόγηση. -Ορισμός στόχων – Ε.Ε.Π.
3
ΤΟΜΕΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ 4. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ 5. ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
4
ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ «Σπάω» τους στόχους σε βήματα
Χρησιμοποιώ απλές εντολές Χρησιμοποιώ εικόνες Ρουτίνα
5
Χρησιμοποιώ εικόνες
6
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Το «δείξιμο» Εικόνες Σταθερές εντολές
Στοχευμένη επικοινωνία/ διάλογος Επανάληψη όλων των παραπάνω
7
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Εντός σχολείου Σχολείο Ειδικής Αγωγής Ομάδες εργασίας
Κουζίνα Διαλείμματα με το συστεγαζόμενο δημοτικό Επισκέψεις από άλλα σχολεία Καθημερινή συνδιαλλαγή με το προσωπικό
8
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΣΗ Εντός Σχολείου Τμήμα Ένταξης Στα διαλείμματα
Ομάδες εργασίας στην τάξη Εκτός Σχολείου - Επισκέψεις/ εκδρομές που πραγματοποιούν τα σχολεία (πολύ καλή προετοιμασία)
9
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Ονοματίζουμε τα συναισθήματα Εικόνες. α) επίδοση β) μίμηση Μίμηση στον καθρέφτη Παιχνίδι
10
Εικόνες
11
ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Ε.Ε.Π. 1:1 Διδασκαλία Οργάνωση της διδασκαλίας
Οργάνωση της αίθουσας Λίγα Ερεθίσματα (απτικά- οπτικά) Βαρύτητα στα ενδιαφέροντα του παιδιού Πολυαισθητηριακή αίθουσα
12
1:1 ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
13
ΛΙΓΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ
14
Πολυαισθητηριακή αίθουσα
15
Πως επιτυγχάνονται τα παραπάνω
ιδιαίτερη βαρύτητα στις δυνατότητες του κάθε παιδιού τοποθέτηση του παιδιού στην κατάλληλη για αυτό δομή (σχολείο Ε.Α., Τ.Ε. , παράλληλη στήριξη) εκπόνηση εξατομικευμένου προγράμματος οργάνωση του χώρου (λίγα ερεθίσματα, ατομικός χώρος εργασίας, χώρος χαλάρωσης, καθρέφτης) οργάνωση της διδασκαλίας (μικρά σταθερά βήματα- σπάσιμο των στόχων, ανοχή στα πισωγυρίσματα και στην αποτυχία του εκπαιδευτικού) ρουτίνα (διαδικασία εισόδου, καλημέρα) ημερήσιο πρόγραμμα με ή χωρίς εικόνες
16
Ρουτίνα
17
Ημερήσιο Πρόγραμμα
18
Χώρος χαλάρωσης
19
οπτικές και απτικές πληροφορίες που αντικαθιστούν τις λεκτικές
σταθερά πρόσωπα σταθερές σύντομες «εντολές» σταθεροί κανόνες ( και οπτικά) ανάλυση των μακροπρόθεσμων στόχων σε μικρότερους επιβράβευση και τιμωρία (μη σας ξενίζει η λέξη) παιχνίδι (και ως στόχο και ως μέσο επίτευξης στόχου) πρωτόκολλα καταγραφής προγράμματος, συμπεριφοράς, εξέλιξης σε μια δραστηριότητα συνεργασία προσωπικού του σχολείου συνεργασία σχολείου- γονέων Η/Υ
20
Κανόνες
21
Η/Υ
22
Σας Ευχαριστώ για την προσοχή σας
Σας Ευχαριστώ για την προσοχή σας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.