Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Η κοινωνική θέση της γυναίκας είναι καλύτερη από πριν. Αυτό το κατόρθωσαν με πολλούς αγώνες και με υπομονή. Έτσι, διοργάνωσαν το φεμινιστικό κίνημα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Η κοινωνική θέση της γυναίκας είναι καλύτερη από πριν. Αυτό το κατόρθωσαν με πολλούς αγώνες και με υπομονή. Έτσι, διοργάνωσαν το φεμινιστικό κίνημα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3  Η κοινωνική θέση της γυναίκας είναι καλύτερη από πριν. Αυτό το κατόρθωσαν με πολλούς αγώνες και με υπομονή. Έτσι, διοργάνωσαν το φεμινιστικό κίνημα και ο ρόλος της τείνει να εξισωθεί με το ρόλο του άντρα στη σημερινή εποχή και προβλέπεται το μέλλον να είναι καλύτερο.

4  Το έργο της γυναίκας σήμερα είναι δυσκολότερο, αφού εκτός από εργαζόμενη είναι και νοικοκυρά και σύζυγος και μητέρα. Αυτό είναι πολύ κοπιαστικό και εξαντλεί τις δυνάμεις της. Η θέση της αναμφισβήτητα έχει βελτιωθεί καθώς απέκτησε το δικαίωμα μόρφωσης, εργασίας και διεκδίκησης των δικαιωμάτων της! Παρόλα αυτά εξακολουθεί να υπάρχει διαχωρισμός ανάμεσα στα δύο φύλα.

5  Ζωγράφοι, μουσικοί, καλλιτέχνιδες αλλά και γιατροί, φυσικοί επιστήμονες, ερευνήτριες και δικαστίνες, διευθύντριες υπηρεσιών, επιχειρηματίες και τέλος βουλευτίνες, υπουργοί, πρωθυπουργοί να είναι και γυναίκες και να προωθούνται, διότι δεν υπάρχει τομέας της ζωής που να μην το έχουν καταλάβει ως ισότιμες με τους άνδρες και για όλα αυτά είναι αξιοθαύμαστες.

6  Η κάθε γυναίκα θέλει να κατέχει στην κοινωνία τη θέση που πραγματικά της ταιριάζει. Ως μάνα να έχει τον πρώτο λόγο στην ανατροφή των παιδιών. Ως οικοδέσποινα να είναι σεβαστή. Ως εργαζόμενη να προσφέρει μεγάλες υπηρεσίες στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας, αφού το μισό του εργατικού δυναμικού ανήκει στο γυναικείο πληθυσμό. Οραματίζετε όμως να διαπρέπει και στις τέχνες και στις επιστήμες και στη διοίκηση.

7  Σήμερα η εκμετάλευση των γυναικών έχει γίνει μεγαλύτερη, ειδικά στις ανεπτυγμένες χώρες.΄Οσο κι αν αυτό μας φαίνεται παραξένο, βιώνουμε καθημερινά το σύγχρονο δουλεμπόριο, που έχει κυρίως εμπόρευμα γυναίκες και παιδιά. Οι διεθνείς οργανισμοί καταγγέλουν το δουλεμπόριο αλλά δεν καταγγέλουν πως οι συνθήκες εξαθλίωσης στις περισσότερες χώρες γέννησης των σύγχρονων δούλων τις οδηγούν σε αυτή την κατάσταση. Οι γυναίκες εμπόρευμα δεν είναι μόνο θύματα της αφέλειας τους, αλλά και θύματα της ανάγκης.Εθελούσια κάποιες φορές παραδίνονται στους δυνάστες τους με την ελπίδα για μια καλύτερη ζωή. Και όλοι εμείς κοιτάμε απέξω δίνοντας απλώς κάποιο λουλούδι στις γυναίκες μας.Ας είναι αυτή η γιορτή γυναίκας που θα μας κάνει να καταγγείλουμε τη μέγιστη εκμετάλλευση των τόσων εκατομμυρίων γυναικών και θα κατανοήσουμε πως κάθε συμμετοχή είναι ένας καθημερινός βιασμός.

8  Στη χώρα μας, όπως και στις περισσότερες χώρες της Eυρώπης, η παράνομη διακίνηση και εμπορία ανθρώπων είναι στενά συνδεδεμένη με τη σεξουαλική εκμετάλλευση.

9  Ενδεικτικά στατιστικά στοιχεία για τον αναπτυσσόμενο όσο και για τον βιομηχανικό κόσμο:  ΚΑΝΑΔΑΣ - Το 29% των γυναικών (από πανεθνικό αντιπροσωπευτικό δείγμα 12.300 γυναικών) ανέφεραν ότι υπήρξαν θύματα άσκησης σωματικής βίας από τον τωρινό ή πρώην σύντροφό τους από την ηλικία των 16 και μετά.  ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ - Ποσοστό 20% από 314 γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι έχουν κτυπηθεί ή κακοποιηθεί από σύντροφό τους.  ΣΟΥΗΔΙΑ - Ποσοστό 20% από 1.500 γυναίκες έχουν πέσει θύματα φυσικής επίθεσης σύμφωνα με έρευνα του 1997.  ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ - Το 25% των γυναικών (τυχαίο δείγμα από μια περιφέρεια) έχουν γρονθοκοπηθεί ή χαστουκισθεί από τωρινό ή πρώην σύντροφό τους κάποια στιγμή της ζωής τους.  ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ - Το 28% των γυναικών (πανεθνικού αντιπροσωπευτικού δείγματος γυναικών) ανέφεραν τουλάχιστον ένα περιστατικό φυσικής βίας από μέρους του συντρόφου τους.  ΙΝΔΙΑ - Μέχρι και το 45% των έγγαμων ανδρών παραδέχθηκαν ότι κακοποιούν σωματικά τις συζύγους τους, σύμφωνα με έρευνα του 1996 σε 6.902 άνδρες στην περιοχή του Uttar Pradesh.  ΑΙΓΥΠΤΟΣ - Ποσοστό 35% των γυναικών (από πανεθνικό αντιπροσωπευτικό δείγμα γυναικών) ανέφεραν ότι έχουν χτυπηθεί από τους συζύγους τους σε κάποια στιγμή του έγγαμου βίου τους.  ΙΣΡΑΗΛ - Το 32% των γυναικών ανέφεραν τουλάχιστον ένα περιστατικό φυσικής βίας από τον σύντροφό τους και το 30% ανέφεραν εξαναγκασμό σε σεξουαλική πράξη από τους συζύγους τους μέσα στον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με έρευνα του 1997 σε 1.826 γυναίκες Αραβικής καταγωγής.  ΚΕΝΥΑ - Το 42% των 612 γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα σε μία περιφέρεια ανέφεραν ότι συνεχώς χτυπιούνται από τους άνδρες τους και το υπόλοιπο 58% ότι χτυπιούνται συχνά ή μερικές φορές.  ΜΕΞΙΚΟ - Το 30% από 650 γυναίκες που συμμετείχαν σε έρευνα στην Guadalajara ανέφεραν τουλάχιστον ένα επεισόδιο φυσικής βίας από τον σύντροφό τους και το 13% μέσα στον προηγούμενο χρόνο σύμφωνα με έρευνα του 1997.  ΡΩΣΣΙΑ - Ποσοστό 25% των κοριτσιών (και 11% των αγοριών) ανέφεραν ανεπιθύμητη σεξουαλική επαφή, σύμφωνα με έρευνα μεταξύ 174 αγοριών και 172 κοριτσιών ηλικίας 14 με 17 ετών.

10

11  Κάθε βράδυ καθόμαστε μπροστά στην τηλεόραση για να παρακολουθήσουμε το αγαπημένο μας πρόγραμμα. Το γεγονός ότι μαζί με αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να κοιτάμε και τις διαφημίσεις που το ακολουθούν, είναι αναγκαίο κακό.  Μια αποτελεσματική διαφήμιση αποτελεί ουσιαστικά στοιχείο επιβίωσης μιας επιχείρησης, γι' αυτό προσέχοντας, θα διαπιστώσουμε πως τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην πλειοψηφία των διαφημίσεων τον κατέχει η γυναίκα. Η φιγούρα της είναι πανταχού παρούσα: στην τηλεόραση, τοιχοκολλημένη στους δρόμους, στα περιοδικά. Στόχος είναι να προβληθεί η γυναικεία θηλυκότητα μόνο για να "πουλήσει", εκμηδενίζοντας τους άλλους κοινωνικούς ρόλους της γυναίκας. Η γυναικεία φύση μετατρέπεται σε υλικό αγαθό προς κατανάλωση.  Μια ελκυστική γυναίκα καθιστά μια ολόκληρη αφίσα ελκυστική και τη διαφήμιση αποτελεσματική, ενώ η απουσία της μπορεί να κάνει τη διαφήμιση μουντή. Τι γίνεται όμως όταν η γυναίκα χρησιμοποιείται απλώς ως μέσο για να τραβήξει την προσοχή και να γεμίσει απλά τις τσέπες κάποιων επιτήδειων; Μήπως σε αυτές τις περιπτώσεις η γυναίκα καταντά αντικείμενο;  Θα έλεγε κανείς ότι η γυναίκα μέσα από τη διαφήμιση μειώνεται, γιατί εκεί επιδεικνύονται μόνο τα σωματικά της προσόντα. Η γυναίκα ως θέα πουλάει, είτε γιατί προκαλεί, είτε γιατί είναι όντως αρεστή. Από την άλλη πλευρά οι μηχανισμοί του marketing δρώντας σιωπηλά την τοποθετούν παντού. Έτσι βλέπουμε τη γυναικεία ομορφιά να γίνεται συνώνυμη ενός καλλυντικού, μιας γούνας, ενός κοσμήματος κ.τ.λ

12  Οι γυναίκες στην ύπαιθρο, διαδραματίζουν έναν από τους σημαντικότερους, ίσως και τον σημαντικότερο ρόλο, στην οικονομική ανάπτυξη. "Τα σωματικά χαρίσματα μιας γυναίκας υπερέχουν σε βάρος των πνευματικών της, πάντα, άσχετα αν στην καθημερινή ζωή έχει αποδειχθεί ποικιλοτρόπως το αντίθετο."

13  Ο John Lennon είχε γράψει ένα τραγούδι με τίτλο : “woman is the slave of the world” Τα συμπεράσματα δικά σας...

14


Κατέβασμα ppt " Η κοινωνική θέση της γυναίκας είναι καλύτερη από πριν. Αυτό το κατόρθωσαν με πολλούς αγώνες και με υπομονή. Έτσι, διοργάνωσαν το φεμινιστικό κίνημα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google