Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεJerzyr Macris Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Διαχείριση Παραπόνων – Καταγγελιών - Ερωτήσεων
2
Υφιστάμενη κατάσταση διαχείρισης παραπόνων – ερωτήσεων-καταγγελιών Web Φόρμα επικοινωνίας Fax Τηλεφωνικά Ταχυδρομικά ή με επίσκεψη Καταναλωτή στη ΓΓΚ info@efpolis.gr Κεντρικές Υποστηρικτικές Διευθύνσεις ΓΓΚ A’ επίπεδο Εξυπηρέτησης Β΄ επίπεδο Εξυπηρέτησης
3
Ποσοστιαία Απεικόνιση Θεματολογίας βάσει κλήσεων 1520 χρονικού διαστήματος Ιαν-Σεπ 2012
4
Κλήσεις 1520 ανά μήνα έτους 2012 Σύνολο Κλήσεων 19.057
5
Καταγγελίες ανά θεματολογία χρονικού διαστήματος Ιαν-Ιουλ 2012
6
Κυριότερες καταγγελίες επί ασφαλιστικών θεμάτων ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΦΠΑ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΟΩΡΗ ΕΞΑΓΟΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΦΠΑ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΟΩΡΗ ΕΞΑΓΟΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.