Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΘΥΜΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ
2
Γιατί θυμώνουμε; Ο θυμός είναι ένα βασικό ανθρώπινο συναίσθημα το οποίο κατά καιρούς βιώνεται από όλους μας. Συνήθως θυμώνουμε όταν νομίζουμε ότι κάποιος μας πλήγωσε, μας φέρθηκε άσχημα, μας εκμεταλλεύτηκε ή αντιτάχθηκε στις απόψεις μας ή όταν αντιμετωπίζουμε εμπόδια που μας αποτρέπουν να φτάσουμε τους στόχους μας. Όπως και όλα τα συναισθήματα, ο θυμός δεν είναι ούτε καλός ούτε κακός. Γεννιόμαστε με αυτόν όπως γεννιόμαστε με τη δυνατότητα να βιώνουμε χαρά, λύπη ή φόβο. Άρα ο θυμός σαν συναίσθημα είναι μέρος της ανθρώπινης φύσης μας. Ο χρόνιος όμως, έντονος θυμός δεν προσφέρει κάτι θετικό στη ζωή μας και μάλιστα έχει βρεθεί ότι είναι εξαιρετικά ανθυγιεινός. Οι μελέτες δείχνουν ότι όχι μόνο μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην επαγγελματική και προσωπική ζωή αλλά και στην υγεία. Υψηλά επίπεδα θυμού σχετίζονται με καρδιαγγειακά προβλήματα, εγκεφαλικά και πρώιμο θάνατο
3
Πώς εκφράζουμε το θυμό;
• •Ψυχαναγκαστικήσυμπεριφορά.Τελειομανία,επιθυμία να είναι όλα καθαρά και σε τάξη,υπερέλεγχος. •Συναισθηματική απάθειαΤο να επιδεικνύει κανείς αδιαφορία και απάθεια, το να μην ανταποκρίνεται στο θυμό του άλλου Αυταπάρνηση. Το να είναι κανείς υπερβολικά «καλός» και εμμέσως να υπονομεύει τον εαυτό του, το να αρνείται βοήθεια από τους άλλους αλλά να νιώθει διαρκή απογοήτευση από αυτούς.
4
Απλές συμβουλές για να χαλαρώσουμε
- βαθιές αναπνοές από το διάφραγμα - κάντε μια χαλαρωτική σκέψη, αληθινή ή φανταστική - σκεφτείτε για λίγο με ψυχρή λογική. Αφήστε το συναίσθημα για αργότερα μέχρι να ηρεμήσετε, αφού ο θυμός κάνει παράλογους και τους πιο λογικούς. - χρησιμοποιείστε το χιούμορ - αλλάξτε περιβάλλον/κάντε ένα ήρεμο διάλειμμα
6
ΠΗΓΕΣ 1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BC% CE%B5%CF%84%CF%89%CF%80%CE% B9%CF%83%CE%B7Q
7
Υπευθυνη καθηγητρια:Χριστίνα Βαρβαρέσου Σχολικο ετος:2014-2015 Τάξη:A3
8
Οι Αστέρες Ηλίας Χαϊκαλης Κων/νος Τζανής Φαίδωνας Φιλάος Παύλος Τότσικας Τσούκας Δημήτρης
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.