Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεYalena Chaconas Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
2
Διεθνείς Δραστηριότητες Διεθνείς πηγές προμήθειας Λιανεμπόριο πέρα από τα σύνορα
3
ΣειράΕταιρείαΧώραΣυνολικός κύκλος εργασιών (Καθαρές πωλήσεις) (σε εκ δολ) Διεθνής κύκλος εργασιών ως % επι των πωλήσεων 1Wal-MartΗΠΑ312.42722,4 2CarrefourΓαλλία92.59752,4 3TescoΗνωμένο Βασίλειο69.63123,1 4Metro GroupΓερμανία69.26051,7 5KrogerΗΠΑ60.5530,0 6AholdΟλλανδία55.30782,0 7CostcoΗΠΑ52.93520,5 8TargetΗΠΑ52.6200,0 9ReweΓερμανία51.83230,5 10SearsΗΠΑ49.12411,9 11Schwarz GroupΓερμανία45.80243,3 12AldiΓερμανία45.00844,7 13WalgreensΗΠΑ42.2021,3 14EdekaΓερμανία41.2666,7 15Albertson’sΗΠΑ40.3580,0 16AEONΙαπωνία40.2308,2 17SafewayΗΠΑ38.41616,1 18Auchan GroupΓαλλία38.21647,0 19CVS CorporationΗΠΑ37.0060,0 20E.LeclercΓαλλία35.4245,6
4
Βασικές στρατηγικές επιλογές Τυποποίηση ή προσαρμογή; Προσανατολισμός στην εγχώρια αγορά (domestic market orientation) Παγκόσμιος προσανατολισμός (global orientation) Πολυεθνικός προσανατολισμός (multinational orientation) Προσανατολισμός σε παγκόσμια κλίμακα αλλά με τοπική εστίαση του ενδιαφέροντος (glocal orientation)
5
Global orientationGlocal orientation Domestic market orientation Multinational orientation high low Benefits from integration Local responsiveness
6
Αξιολόγηση πιθανών αγορών Εμπόδια & κίνδυνοι Εμπόδια εισόδου: εισαγωγικοί δασμοί, ποσοστώσεις, περιορισμοί στην ανάπτυξη, νόμοι για τον ανταγωνισμό, θρησκευτικά / πολιτισμικά εμπόδια. Πολιτικοί κίνδυνοι: αλλαγή κυβέρνησης, εθνικοποιήσεις ή έλεγχοι, πόλεμος ή οχλοκρατία, διεθνή εμπάργκο Αστικοί κίνδυνοι: αποτελεσματικότητα της αστυνόμευσης, ποσοστό κλοπών, έκταση οργανωμένου εγκλήματος Οικονομικοί κίνδυνοι: πληθωρισμός, διακυμάνσεις τιμής συναλλάγματος, δομή απασχόλησης και σταθερότητα, φόροι επιχειρήσεων Λοιποί κίνδυνοι: γεωλογικοί, κλιματολογικοί Αγοραστική δύναμη Συνολικό ΑΕΠ Διαθέσιμα εισοδήματα: πρότυπα πραγματοποίησης δαπανών, βελτιώσεις στις δαπάνες, εποχιακές διακυμάνσεις, φόροι εισοδήματος, φόροι δαπανών, ποσοστά αποταμίευσης Μέγεθος πληθυσμού: ηλικιακό προφίλ, πολιτισμικές ομάδες, εκπατρισθέντες και τουρίστες,, τρόποι ζωής, θρησκεύματα Δομή κατοικιών: αστική, αγροτική, πυκνότητα δόμησης, ποσοστά ιδιοκτησίας Παρακείμενες αγορές: καθεστώς περιορισμού, εγγύτητες αγορών, ομοιότητες αγορών, προσβασιμότητα αγορών
7
Αξιολόγηση πιθανών αγορών Κόστος & επικοινωνίες Κόστος συντελεστών: διαθεσιμότητα γης και κόστος, κόστος στόχων απόκτησης, φόροι επί επιχειρήσεων, κόστος ενέργειας, διαθεσιμότητα εργασίας και κόστος, κόστος εκπαίδευσης, κόστος ανάπτυξης Εφοδιασμός και κόστος: οδικά δίκτυα, σιδηρόδρομοι, αερομεταφορές, θαλάσσιες μεταφορές, διαθέσιμα μέσα μεταφοράς, αποστάσεις μεταξύ αγορών, ασφάλεια μεταφορών, αξιοπιστία μεταφορών Επικοινωνίες και κόστος: γραμμές τηλεφώνου / φαξ, αυτόματες διεθνείς κλήσεις, διαθέσιμες διεθνείς γραμμές, κόστος κλήσεων Επικοινωνίες μάρκετινγκ: τηλεοπτικές / ραδιοφωνικές διαφημίσεις, υπηρεσίες άμεσων ταχυδρομικών υπηρεσιών, υπαίθριες διαφημίσεις, διαφημίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά, διείσδυση καλωδιακής τηλεόρασης Ανταγωνιστές Υφιστάμενοι λιανοπωλητές: ανταγωνισμός, ίδιες ή παρόμοιες μορφές, έμμεσος ανταγωνισμός, - συνεργασία, οφέλη από συνεργασίες, διεθνείς συμμαχίες, δραστηριότητες δικαιόχρησης, αθροιστική ελκυστικότητα Επίπεδα κορεσμού: δομή καταστημάτων κατά τομέα, επίπεδα συγκέντρωσης, πρωτεύουσες / δευτερεύουσες αγορές Ανάλυση χάσματος: χωροθέτηση ανταγωνιστών, βιωσιμότητα / μέγεθος χασμάτων, λόγοι ύπαρξης χάσματος, ηλικία υφιστάμενων καταστημάτων Ανταγωνιστικές δυνατότητες: διαθεσιμότητα χώρων, οικονομική δύναμη εγχώριων λιανοπωλητών, πόλοι έλξης για διεθνείς λιανοπωλητές, ευκαιρίες για νέα χωροθέτηση.
8
Μοντέλα επέκτασης Μοντέλο καταράκτη (waterfall model) Μοντέλο ψεκασμού (sprinkler model) Επιλεκτικό μοντέλο (elective model)
9
Waterfall model Domestic market Country 1 Country 2 Country 3 Country 4 Central European countries European periphery European countries with different market conditions overseas
10
Sprinkler model Domestic market Country 3 (Japan) Country 2 (North America) Country1 (Europe)
11
Selective model Domestic market Country 1 Country 2Country 3 Country 4
12
Στρατηγική εισόδου & λειτουργίας Εξαγωγές Χορήγηση αδειών Δικαιόχρηση Κοινοπραξίες Εξαγορές
13
Στρατηγικές εισόδου & λειτουργίας Risk high low high Control Resources required exporting licencing franchising Joint ventures Acquisitions / wholly owned subsidiaries
14
Global orientation LIDL Glocal orientation Tengelmann Domestic market orientation Benetton Multinational orientation Non standardised standardised assortment format Τυποποίηση vs προσαρμογή τύπου και ποικιλίας εμπορεύματος
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.