Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPelagia Condos Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης emalex@masterhellas.gr 07/05/2004
2
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ E-mail από ΟΜΑΔΕΣ 4-5 ΑΤΟΜΩΝ για έγκριση θέματος με ΓΡΑΠΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
3
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING Τιμολογιακή πολιτική Προώθηση προϊόντος Διαμόρφωση Marketing Plan
4
Τιμολογιακή πολιτική ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΖΗΤΗΣΗΣ –Ελαστικότητα Ζήτησης (πώς μια αλλαγή στην τιμή αλλάζει την ποσότητα ζήτησης –Συγκριτικό πλεονέκτημα τιμής προϊόντος ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ –Συνολικό κόστος = κόστος προϊόντος + δαπάνες πώλησης + σταθερές δαπάνες –Μεταβλητό κόστος –Σταθερό κόστος
5
Τιμολογιακή πολιτική Επιλογή Στρατηγικής Τιμολόγησης –Τιμολόγηση διείσδυσης –Τιμολόγηση γοήτρου –Τιμολόγηση με βάση τον ανταγωνισμό –Μεταβλητή Τιμολόγηση –Ελαστική Τιμολόγηση
6
Προώθηση προϊόντος Επικοινωνία marketing που στοχεύει στην ενημέρωση και πειθώ των καταναλωτών Μείγμα στρατηγικής προώθησης: ένα μείγμα προσωπικών και μη-προσωπικών τεχνικών επικοινωνίας που στοχεύουν στην κατάκτηση της αγοράς που έχει επιλεγεί
7
Προώθηση προϊόντος Τεχνικές πώλησης για μικρές επιχειρήσεις: –Σημασία της γνώσης του προϊόντος –Παρουσίαση πώλησης –Τεχνικές διαδικασίας ανεύρεσης νέας πελατείας –Πρακτική εξάσκηση –Προσαρμογή της παρουσίασης του προϊόντος –Έλεγχος κόστους –Καλλιέργεια εταιρικής φήμης – σχέσεις –Κίνητρα πωλητών
8
Διαμόρφωση Marketing Plan 1.Πίνακας Περιεχομένων – Συνοπτική Παρουσίαση 2.Υφιστάμενη Κατάσταση Αγοράς 3.Ανάλυση Ευκαιριών (SWOT) 4.Στόχοι 5.Στρατηγική Marketing 6.Καθορισμός Ενεργειών 7.Εκτιμώμενες Χρηματοροές – κέρδη – ζημίες 8.Παρακολούθηση – έλεγχος του Σχεδίου Marketing
9
Διαμόρφωση Marketing Plan Κύκλος ζωής προϊόντος –Περιορισμένη ζωή προϊόντος –Στάδια πωλήσεων – προσαρμογή προσέγγισης –Μεταβολές κερδοφορίας κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής –Διαφορετικές προσεγγίσεις σε κάθε στάδιο της ζωής ενός προϊόντος - αναπροσαρμογές
10
Συζήτηση Συζήτηση
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.