Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεLydia Manago Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
3
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ
4
Ο φαύλος κύκλος του κυκλοφοριακού Επιπτώσεις της οδικής κυκλοφορίας στο αστικό περιβάλλον Οδηγική συμπεριφορά
5
Η αυτοκίνηση προκάλεσε σημαντικές και απρόβλεπτες επιπτώσεις στη ζωή της πόλης
6
Περιβαλλοντικών, κοινωνικών και αισθητικών προβλημάτων των πόλεων Το αυτοκίνητο έχει γίνει σημαντικός παράγοντας
7
Αύξηση των Ι.Χ. στην πόλη Ανάγκη για χώρους στάθμευσης στην πόλη Κυκλοφοριακή συμφόρηση Λιγότεροι άνθρωποι προτιμούν τα λεωφορεία Παρεμπόδιση της κίνησης των πεζών, των λεωφορείων, αργοπορίες, άγχος. Ο ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ
8
Ο μέσος δυτικός άνθρωπος ξοδεύει 4 από τις ώρες του 24ώρου μέσα στο αυτοκίνητό του ! είτε δουλεύοντας γι΄ αυτό!
9
Ο κάθε φωτεινός σηματοδότης προκαλεί έκλυση 20 τόνων διοξειδίου του άνθρακα κάθε χρόνο στην ατμόσφαιρα, λόγω της καθυστέρησης των οχημάτων. Το μέσο αυτοκίνητο εκλύει το βάρος του σε διοξείδιο του άνθρακα κάθε χρόνο. Κατά μέσο όρο η χρήση ενός αυτοκινήτου (κάτω των 1400 κυβικών) ετησίως παράγει 2,08 τόνους διοξειδίου του άνθρακα Προκαλεί ατμοσφαιρική ρύπανση Ενοχλεί τους ανθρώπους με το θόρυβο που προκαλεί
10
Επιδεινώνει την υπερθέρμανση του πλανήτη Τα κλιματιστικά των αυτοκινήτων είναι η βασική πηγή έκλυσης των χλωροφθορανθράκων, που καταστρέφουν το στρώμα του όζοντος.
11
Σπαταλάει ενέργεια και φυσικούς πόρους Η συνολική απόσταση που διήνυσαν τα αυτοκίνητα στις δυτικές χώρες το 1985 ήταν 2,5 τρισεκ. μίλια, δηλ. μισό έτος φωτός.. Αυτή τη στιγμή 50.000.000 αυτοκίνητα είναι σταματημένα μπροστά από κάποιο φωτεινό σηματοδότη με τη μηχανή τους να δουλεύει. Αυτό ισοδυναμεί με 4.000.000.000 άλογα να χοροπηδούν χωρίς να πηγαίνουν πουθενά!
12
Σκοτώνει τη ζωντάνια των δρόμων Αποτελεί απειλή για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου Αμαυρώνει την ομορφιά της πόλης
13
Καταστρέφει τον κοινωνικό ιστό των οικισμών Αν αθροίσουμε το χώρο για παρκάρισμα και κίνηση (δρόμους), το ΙΧ αφαιρεί από τον ιστό μιας πόλης το 40% του χώρου. Η κατασκευή δρόμων για τα αυξανόμενα ΙΧ διασπά τον κοινωνικό ιστό όσο τίποτε άλλο, υποβαθμίζει το αστικό τοπίο, αυξάνει τα ατυχήματα και την εγκληματικότητα
14
Εξολοθρεύει χιλιάδες ανθρώπους κάθε χρόνο Στο δυτικό κόσμο η πρώτη αιτία θανάτου για τα παιδιά είναι τα τροχαία. Τα παιδιά που μεγαλώνουν κοντά σε αυτοκινητόδρομους έχουν 6 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να αναπτύξουν καρκίνο.
15
Η αυτοκίνηση στην πόλη Σκοτώνει τη ζωντάνια των δρόμων Καταστρέφει τον κοινωνικό ιστό των οικισμών Απομονώνει τους ανθρώπους Υποθάλπει την άναρχη επέκταση των προαστίων Αποτελεί απειλή για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου Αμαυρώνει την ομορφιά της πόλης Ενοχλεί τους ανθρώπους με το θόρυβο που προκαλεί Προκαλεί ατμοσφαιρική ρύπανση Εξολοθρεύει χιλιάδες ανθρώπους κάθε χρόνο Επιδεινώνει την υπερθέρμανση του πλανήτη Σπαταλάει ενέργεια και φυσικούς πόρους Φτωχαίνει τα έθνη
17
Το ποδήλατο δεν ρυπαίνει. Είναι υγιεινό, γιατί με έμμεσο τρόπο επιβάλλει τη φυσική άσκηση στον αναβάτη. Είναι το μέσο με το χαμηλότερο κόστος : έρευνες στην Ολλανδία έδειξαν ότι η εξοικονόμηση πόρων από την ενεργό χρήση του ποδηλάτου υπολογίζεται σε περίπου 2,1 δις ECU το χρόνο
18
Είναι το πιο γρήγορο μέσο στην πόλη. Μετρήσεις έχουν δείξει ότι αν οι μετακινήσεις μέχρι 5 χιλιόμετρα μέσα στις πόλεις γίνονταν με ποδήλατο ή με τα πόδια, η κυκλοφορία θα μειωνόταν περίπου στο μισό. Έχει μικρές απαιτήσεις για πολύτιμο αστικό χώρο - δεν απαιτεί υποδομές - ακόμα και στην περίπτωση των ποδηλατοδρόμων η εξυπηρέτηση του κοινού είναι μεγαλύτερη -η μετακίνηση με ποδήλατο απαιτεί 5 φορές λιγότερο χώρο.
19
Σχεδιαστικοί στόχοι
20
Υψηλή ποιότητα ζωής Αποτελεσματική χρήση των πόρων Γρήγορη μεταφορά ανθρώπων και αγαθών Ο σχεδιασμός των πόλεων εξυπηρετεί τρεις κύριες απαιτήσεις:
21
Η εκπλήρωση αυτών των απαιτήσεων επιβάλλει τα παρακάτω σχεδιαστικά πρότυπα: Ταχύ μεταφορικό μέσο Κοντινοί σταθμοί Κοντινοί χώροι πρασίνου Τετραώροφα κτίρια
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.