Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεDemetria Constantinou Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
1 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΧΑΚ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2003
2
2 PHC Εισαγωγή Ανασκόπηση Αποτελεσμάτων 2003 Στρατηγική για το μέλλον A g e n d a
3
3 PIZZA HUT CATERCOM 27 Restaurants EVEREST CAFÉ SNACK HOBO CAFE OTHERS CATEROM CATERING 7 Outlets2 Outlets 6 Outlets PHB Holdings Ltd PHS D.o.o Γ.Σ.Π. Υπ. Οικονομικών Αρχηγείο Αστυνομίας Outside Catering
4
4 EVEREST CAFÉ SNACK HOBO CAFÉ CATERING SITIO ROMAMOR RESTAURANT OTHER CATERING CONCEPTS
5
5 HOBO is a mass cafeteria, value for money concept – targeting families and tourists in key locations. You can find it at Phinikoudes, Larnaca (The largest café in the country) and Limanaki,Paphos. HOBO CAFÉ
6
6
7
7 Ανασκόπηση Αποτελεσμάτων
8
8 2002: Ραγδαία Αύξηση Πωλήσεων για 5η χρονιά 2002: Ραγδαία Αύξηση Πωλήσεων για 5η χρονιά
9
9...Και στην Pizza Hut !!! 2002:Ραγδαία Αύξηση Πωλήσεων...Και στην Catercom !!!
10
10 2002:Σταθεροποίηση της κερδοφορίας Μετά την κατακόρυφη αύξηση...... (£000)
11
11 Αριθμός καταστημάτων Αποτελέσματα 2002: Ανάπτυξη του δικτύου στην Κυπριακή Αγορά Αποτελέσματα 2002: Ανάπτυξη του δικτύου στην Κυπριακή Αγορά Everest Λάρνακα Everest KCineplex Everest Ευαγόρου Point Café Nescafe Corner Γ.Σ.Π Παραλίμνι Έμπα Κοκκινοτριμιθιά Αραδίππου 4 Νέα Εστιατόρια Pizza Hut 6 Νέες μονάδες Catercom
12
12 Μεγάλες Επενδύσεις/Συνεχής Βελτίωση Ρευστότητας Μεγάλες Επενδύσεις/Συνεχής Βελτίωση Ρευστότητας PHC 2002 Ρευστότητα/Ισολογισμοί
13
13 +391% +40% +35% 2002 Καθαρό Ενεργητικό £ χιλ.
14
14 Μετρητά που προήλθαν από εργασίες Eπενδύσεις 2002 Ρευστότητα
15
15 H PHC στο ΧΑΚ! Μια από τις εξαιρέσεις..........
16
16 Λογική αποτίμηση στο IPO (12PE) Ξεπεράσαμε τις προβλέψεις του ενημερωτικού δελτίου: Πωλήσεις κατά 11% Κέρδη κατά21% PHC Μια αξιόπιστη παρουσία στο ΧΑΚ! Επενδύθηκαν 100% των κεφαλαίων Σταθερή ανοδική πορεία για 5 χρόνια Μερισματική πολιτική Προοπτική Ανάπτυξης
17
17 PHC 2003: Προετοιμασία για τις μεγάλες αλλαγές PHC 2003: Προετοιμασία για τις μεγάλες αλλαγές
18
18 +6.6% Πωλήσεις:+6.6% Παρά την πτώση στον τουρισμό και το αρνητικό κλίμα 2003 Τάσεις 1ο εξάμηνο Τουρισμού Royalties Hobo Λάρνακα (κατεδάφιση Δημαρχείου) Προλειτουργικά Γιουγκοσλαβίας Αποσβέσεις £ χιλ. Μείωση Κερδοφορία: Αναμενόμενη μείωση λόγω
19
19 Οι κανόνες αλλάζουν ουσιαστικά Τουρισμός: Ευρωπαϊκή Ένωση: Κυπριακό: Μεταβατικό στάδιο ή διεθνείς συγκυρίες Δασμολογικό καθεστώς Εργασιακά θέματα Κόστος υποδομής Μέγεθος αγοράς Εργασιακά θέματα Πρώτες ύλες
20
20 Διατήρηση της αρχηγικής της θέσης στην Κύπρο Επιλεκτική περαιτέρω επέκταση στην Κύπρο Ενίσχυση της κεφαλαιουχικής της βάσης και ρευστότητας Δημιουργία πυρήνων επέκτασης στο εξωτερικό Ο ‘’Road Map’’ της PHC για το μέλλον
21
21 SERBIA & MONTE NEGRO
22
22 Regional Map Former Yugoslavia Region: Serbia, Croatia, Bosnia Macedonia Western Balkans: Former Yugoslavia, Albania, North Greece Population of Former Yugoslavia: Population Serbia/Monte Negro 11.2 Croatia 5.2 Bosnia/Herzegovina 3.5 Macedonia 2.2 Total 22.1 *Slovenia: Is excluded from this MDSP because it demonstrated a clear EU/Developed Market profile, very distinct Vs the other F.Y. Countries
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.