Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΜΜΕ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE

2 ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Ως Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ή Επικοινωνίας (ΜΜΕ) εννοούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα με τα οποία μπορεί να ενημερωθεί για προηγούμενα και τρέχοντα συμβάντα ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων. Τα ΜΜΕ χωρίζονται σε: Ασύγχρονα μέσα, όπως είναι ο τύπος και το διαδίκτυο, καθώς η πληροφορία τους μεταδίδεται σε διαφορετικές χρονικές στιγμές για κάθε διακριτό χρήστη. Σύγχρονα μέσα, όπως είναι το ραδιόφωνο και η τηλεόραση, καθώς όλοι οι χρήστες λαμβάνουν την πληροφορία συγχρόνως. Ενίοτε ανακύπτουν υποψίες για μερικά ΜΜΕ, ότι επιδίδονται σε Παραπληροφόρηση.

3 ΜΜΕ Τύπος Ο Τύπος διαχωρίζεται πλέον σε ηλεκτρονικό και παραδοσιακό. Ηλεκτρονικός Τύπος είναι η τηλεόραση, οι ιστοσελίδες (sites) κλπ. Παραδοσιακός Τύπος είναι οι εφημερίδες, τα περιοδικά κλπ. Κάπου ανάμεσα είναι και το ραδιόφωνο. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί εκδοτικοί οίκοι και παράγονται πάρα πολλά περιοδικά αναλογικά με τον πληθυσμό. Ραδιόφωνο Τηλεόραση Η Τηλεόραση στην Ελλάδα γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη κυρίως μετά την δημιουργία των Ιδιωτικών σταθμών το 1990 Internet / Διαδίκτυο Η καθημερινή ενημέρωση από ελληνικά και ξένα sites έχει μπει ολοένα και περισσότερο στη ζωή του Ελληνικού κοινού. Τα ελληνικά sites προσφέρουν στην πλειοψηφία τους άμεση ενημέρωση, ενώ ο ευξανόμενος αριθμός τους εγγυάται πλουραλισμό απόψεων. Επιπλέον, σε αυτή την κατεύθυνση βοηθάει και η παρουσία εκατοντάδων ενημερωτικών blogs.

4 ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΜΜΕ Τα νέα είδη του Ιντερνέτ: Facebook, Youtube αποτελούν το νέο, εναλλακτικό δικτυακό Τύπο, κάτι που αλλάζει εντελώς τη δημόσια σφαίρα. mediagenique, συμβολική κοινωνική ζωή των ανθρώπων και κατά πόσο επηρεάζει την αληθινή κοινωνική ζωή. Εδώ έχει να κάνει με την άμεση αλληλεπίδραση των χρηστών. Οι New York Times, η πρώτη εφημερίδα, ξεκίνησε το chat στα Μέσα. Το Facebook είναι φτιαγμένο από ερασιτέχνες που νιώθουν ιδιαίτερα περήφανοι για το έργο τους αλλά και την απήχηση που έχει σε ολόκληρο τον κόσμο. Αποτελεί ‘καθρέφτη’ των μίντια όπως και το twitter που απαιτεί διαδραστικότητα μεταξύ των χρηστών. communalisation, κοινωνικές σχέσεις. Οι κοινωνικές σχέσεις αναπτύσσονται via Internet. Πρέπει όμως να ανήκεις στην ίδια νοοτροπία και κουλτούρα με τους υπόλοιπους χρήστες. Γιγαντοποίηση των νέων Μέσων και της επικοινωνίας. Εύκολη πρόσβαση πλέον στη μόρφωση λόγω Μέσων. Ευκαιρίες για επικοινωνία με ανθρώπους που έχουν παρόμοια προβλήματα αλλά και κοινή κουλτούρα. Αμφίδρομες σχέσεις

5 ΤΟ ΤΟΠ10 ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
1)Το ίντερνετ επιτρέπει τις συζητήσεις μεταξύ ανθρώπων, πράγμα που δεν είναι δυνατό στο κλάδο των μαζικών μέσων ενημέρωσης. 2)Οι αγορές γίνονται πιο έξυπνες, με μεγαλύτερη πληροφόρηση και πιο οργανωμένες. Η συμμετοχή στην αγορά μέσω του ίντερνετ αλλάζει τον κόσμο πιο ουσιαστικά. 3)Δεν υπάρχουν μυστικά. Αν το καινούριο είναι καλό ή κακό μαθαίνεται από όλους. 4)Οι εταιρίες μπορούν τώρα να επικοινωνήσουν με τις αγορές ευθέως. Αν τα τινάξουν όλα στον αέρα μπορεί να είναι και η τελευταία τους ευκαιρία. 5)Οι εταιρίες που δεν ανήκουν σε μια κοινότητα, δε θα υπάρχουν πια. 6)Οι έξυπνες εταιρίες θα βοηθήσουν το αναπόφευκτο να γίνει πιο γρήγορα.

6 7)Είμαστε οι εργάτες που κάνουν τις εταιρίες σας να γίνονται καλύτερες
7)Είμαστε οι εργάτες που κάνουν τις εταιρίες σας να γίνονται καλύτερες. Θέλουμε να μιλάμε στους πελάτες ευθέως με τις δικές μας φωνές και όχι με κοινότοπες παρατηρήσεις γραμμένες σε ένα κείμενο. 8)Μπορεί να εντυπωσιάζετε τους επενδυτές σας, μπορεί να εντυπωσιάζετε την Wall Street.Δεν εντυπωσιάζετε εμάς. 9)Έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε από το ανησυχούμε για το πότε θα μπείτε στην επιχείρηση μας. Η δουλειά είναι μόνο ένα μέρος από τις ζωές μας. Σκεφτείτε το: ποιος χρειάζεται ποιον? 10)Η πίστη μας είναι στους εαυτούς μας, στους φίλους μας, στους καινούριους μας συμμάχους, στους γνωστούς μας ακόμα και στους συντρόφους μας που έχουν διασκορπιστεί. Οι εταιρίες που δεν παίρνουν μέρος σε αυτό τον κόσμο δεν έχουν κανένα μέλλον.


Κατέβασμα ppt "ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google