Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΟΥ
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΤΡΩΝ (ΣΤΡΟΥΜΠΕΙΟ) 12 Δεκεμβρίου 2012
5
1.Έναρξη εκδηλώσεων – Χαιρετισμός.
Καλημέρα, χθες , 11 Νοεμβρίου ήταν η Παγκόσμια ημέρα του Παιδιού , αλλά λόγω των καιρικών συνθηκών ,τις εκδηλώσεις που έχουμε ετοιμάσει τις παρουσιάζουμε σήμερα. Η Παγκόσμια ημέρα του Παιδιού είναι η μέρα που ανήκει σ’ όλα τα παιδιά του κόσμου ανεξάρτητα από το χρώμα, τη φυλή , το θρήσκευμα ή την καταγωγή του. Η ημέρα αυτή πρέπει να αφυπνίζει τις συνειδήσεις όλων μας, αναθεωρώντας τη στάση μας απέναντι στα παιδιά. Στα παιδιά που δικαιούνται να έχουν ίσες ευκαιρίες , στη μόρφωση ,στη γενικότερη εκπαίδευση, στη πληροφόρηση ,στη ψυχαγωγία και γενικά ίσες ευκαιρίες στη ζωή. Σαν μέλη της σχολικής κοινότητας προσπαθούμε και νομίζω τα καταφέρνουμε με εκπαιδευτικά προγράμματα με γιορτές σχολικές , με εκδηλώσεις σαν τη σημερινή μαζί με τις παρεχόμενες φυσικά γνώσεις σε καθημερινή βάση τα παιδιά να προετοιμαστούν ώστε να γίνουν ενεργοί και χρήσιμοι πολίτες του αύριο. Το σχολείο λειτουργεί για τα παιδιά , ανήκει στα παιδιά και επιθυμούμε να προσφέρει στα παιδιά , να είναι χώρος χαράς και δημιουργίας. Οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας κύριος Μέντζιος Βασίλης και κυρία Δανιγγέλη Τότα είχαν την ιδέα σήμερα να διοργανώσουν μαζί με τους μαθητές της Τρίτης και της Δ΄ τάξης κάποιες δραστηριότητες και κάποια δρώμενα ώστε οι μαθητές μας να βιώσουν αυτή τη μέρα με ξεχωριστό και διαφορετικό τρόπο .Να καταλάβουν ότι αυτή η μέρα είναι η γιορτή τους ότι τους ανήκει , είναι η Παγκόσμια ημέρα του Παιδιού. Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας αλλά και εγώ ευχόμαστε στους μαθητές μας και σ’ όλα τα παιδιά του κόσμου «ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ» κι αυτή η μέρα όπως και κάθε μέρα να είναι η σκάλα που οδηγεί στην ολοκλήρωση της προσωπικότητά τους και της επιτυχίας στη ζωή . ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ παιδιά !
6
2.Εισαγωγή στο θέμα. Με την ευκαιρία του εορτασμού της Παγκόσμιας ημέρας παιδιού, ας σκεφτούμε όχι μόνο τα παιδιά μας, αλλά και τα παιδιά όλου του κόσμου ανεξάρτητα από χρώμα και φυλή , σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη και αν ζουν Ας σκεφτούμε τα παιδιά που καθημερινά χάνουν τη ζωή τους , … θύματα πολεμικών συρράξεων , ….. αδίστακτων συμφερόντων . Ας σκεφτούμε τα παιδιά που έχουν εξαναγκαστεί στην παιδική εργασία, ότι …όχι μόνο δεν έχουν τετράδια και βιβλία, δεν έχουν ούτε εμβόλια και το σημαντικότερο δεν έχουν πρόσβαση σε πόσιμο νερό. Παιδιά που στηρίζουν τις ελπίδες τους σε εθελοντές γιατρούς, ιεραποστολές και οργανώσεις που φροντίζουν για την τυπική αναδοχή των παιδιών προκειμένου να καλυφθούν πάγιες ανάγκες τους. Ας σκεφτούμε τα παιδιά των φαναριών ,των λουλουδιών , του δρόμου ,που τα συναντούμε καθημερινά, στερημένα από δικαιώματα επιβίωσης, ανάπτυξης ,προστασίας . Ας σκεφτούμε εκείνα τα παιδιά που είναι τα αθώα θύματα της οικονομικής κρίσης , και όχι μόνο οικονομικής, που βιώνει η χώρα μας . Ας σκεφτούμε τέλος ότι τα παιδιά έχουν ανάγκες – ανάγκες που αρκετές απ’ αυτές εμείς οι μεγάλοι δυσκολευόμαστε για διαφόρους λόγους να κατανοήσουμε .Γι’ αυτές τις ανάγκες θα εκφραστούν με το δικό τους τρόπο τα ίδια τα παιδιά . Το λόγο έχουν παιδιά του 1ου τμήματος της Δ΄ τάξης .
7
3.Ο λόγος στα παιδιά . Δ1 Αν ζω μέσα στην κατανόηση, μαθαίνω να έχω υπομονή! Αν ζω μέσα στη δικαιοσύνη, μαθαίνω να είμαι δίκαιος! Αν ζω μέσα στην ασφάλεια, μαθαίνω να πιστεύω! Αν ζω μέσα στην κριτική, μαθαίνω να κατακρίνω!
8
Αν ζω σε εχθρικό περιβάλλον, μαθαίνω να καυγαδίζω!
Αν ζω μέσα στην ντροπή, μαθαίνω να αισθάνομαι ένοχος! Αν με δέχονται όπως είμαι, μαθαίνω να βρίσκω την αγάπη μέσα στον κόσμο!
9
4.Η Χάρτα των δικαιωμάτων. Δ1
4.Η Χάρτα των δικαιωμάτων. Δ1 Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού υιοθετήθηκε ομόφωνα από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών στις 20 Νοεμβρίου του Έως σήμερα έχει επικυρωθεί από 193 χώρες, ενώ δεν την έχουν επικυρώσει δύο. Η Ελλάδα την επικύρωσε στις 2 Δεκεμβρίου του Σύμφωνα με αυτή “Παιδιά” θεωρούνται όλα τα κορίτσια και τα αγόρια από 0 έως 18 ετών Τα κύρια σημεία της Χάρτας των δικαιωμάτων του παιδιού θα μας τα παρουσιάσουν τα υπόλοιπα παιδιά του 1ου τμήματος της Δ΄ τάξης :
10
Δικαιούμαι να έρθω στη ζωή. Δικαιούμαι να υπάρξω.
Δικαιούμαι να μεγαλώσω σε έναν κόσμο χωρίς βία και φτώχεια. Δικαιούμαι να ζήσω σε έναν κόσμο που σέβεται και προστατεύει το φυσικό περιβάλλον. Δικαιούμαι να έχω ελεύθερη πρόσβαση στον μαγικό κόσμο της γνώσης. Δικαιούμαι να έχω ελεύθερο χρόνο και χώρο για να παίζω. Δικαιούμαι να μάθω τι είναι καλό για την σωματική και ψυχική μου υγεία. Δικαιούμαι να περνάω αρκετό χρόνο με τους γονείς μου. Δικαιούμαι να ζήσω με αθωότητα και ανεμελιά τα παιδικά μου χρόνια. Δικαιούμαι να ζήσω σε μία κοινωνία που προστατεύει τα προσωπικά μου δεδομένα. Δικαιούμαι ένα κόσμο ανθρώπινο, δίκαιο και ειρηνικό. Ένα κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσουν αύριο τα δικά μου παιδιά.
11
5.Αν όλα τα Παιδιά της γης». (δρώμενο) Γ1
Τα παιδιά δικαιούνται να ζουν σε ένα ειρηνικό, ασφαλές και υγιές περιβάλλον για να βιώσουν με αξιοπρέπεια τα παιδικά τους χρόνια. Ειρήνη στο σπίτι μας, στο σχολείο μας ,στη γειτονιά μας , στην πόλη μας ,στη χώρα μας , ειρήνη σ’ όλο το κόσμο. Ένα τέτοιο κόσμο ονειρεύτηκε ο μεγάλος μας ποιητής Γιάννης Ρίτσος αναγνωρίζοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο των παιδιών. Γι’ αυτό και τα παιδιά του 1ου τμήματος της Γ΄ τάξης επέλεξαν το συγκεκριμένο τραγούδι να μας το παρουσιάσουν ,την ημέρα που γιορτάζουν ,με ένα ξεχωριστό τρόπο ,με χρώματα και παραστάσεις .
14
6. «Ο κύκλος της Αγάπης» . (δρώμενο) Γ2
6. «Ο κύκλος της Αγάπης» . (δρώμενο) Γ2 Όλα τα παιδιά έχουν τα ίδια δικαιώματα . Κανένα παιδί δεν πρέπει να αποκλείεται από τους συμμαθητές του , να γίνεται στόχος και να μένει στο περιθώριο . Κανείς δε θα ήθελε τέτοιο ρόλο για τον εαυτό του γι’ αυτό δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που να το θέλει για τους άλλους. Οι στίχοι δύο ποιημάτων γραμμένα από μαθητές δημοτικού και ένα παιχνίδι γέννησαν το παρακάτω δρώμενο ,που φέρνει τον τίτλο «Ο κύκλος της Αγάπης» και οι στόχοι του είναι ενάντια στο ρατσισμό στο διαχωρισμό την προκατάληψη ενώ τονίζει το ρόλο του σχολείου και γενικότερα της παιδείας . Θα μας το παρουσιάσουν τα παιδιά του 2ου τμήματος της Γ΄ τάξης . Κουμπάνια … Κουμπάνια … Κουμπάνια …
15
ΑΧ! Γιατί να υπάρχει άραγε ο ρατσισμός
μήπως είναι στον κόσμο τόσο αγαπητός ; Πείτε μου τι καλό έχει ο ρατσισμός μήπως κοροϊδεύοντας τους άλλους, φαίνεσαι καλύτερος; "Περνά περνά η μέλισσα, με τα μελισσόπουλα, και με τα παιδόπουλα. Κούφιο καρύδι, γεμάτο σαρίδι, που να το πετάξω, φοβάμαι μη το χάσω".
16
Διώχνουμε όσους δεν είναι από την ίδια φυλή .
Το μόνο που θέλουμε είναι να γίνουμε φίλοι. ΔΑΣΚΑΛΑ: Λοιπόν παιδιά ένα θα σας πω! μπείτε όλοι στο χορό να χορέψουμε όλοι μαζί μαύροι , κόκκινοι ,κίτρινοι , λευκοί.
17
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ένας κύκλος δυνατός παράξενος μα και γλυκός γεμάτος στοργή και ανθρωπιά ο κύκλος της αγάπης. Ένας κύκλος που χωρά όλου του κόσμου τα παιδιά μαύρα, άσπρα ,κίτρινα ,κοκκινωπά , ο κύκλος της αγάπης. Ένας κύκλος που σκορπά αγάπη, χαρά και ζεστασιά και ομορφαίνει τη ζωή ΔΑΣΚΑΛΑ :Και τώρα παιδιά που ήμαστε αγαπημένοι προτείνω να παίξουμε το παιχνίδι χαλάω –φκιάνω ! Τι λέτε ;
19
7. Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο. (χορευτικό-δρώμενο) Δ3
Τα παιδιά του 3ου τμήματος της Δ΄ τάξης θα εκφραστούν χορεύοντας. Το τραγούδι που θα χορέψουν μας μιλάει για αυτονόητα πράγματα . Μας μιλάει για τα παιδιά που έχουν οράματα .Μας μιλάει για τη ζωντάνια που διαθέτουν . Μας μιλάει για την αγάπη τους, που απλόχερα μας μοιράζουν, την οποία εμείς οι μεγάλοι πρέπει να ανταποδίδουμε για να τα στηρίξουμε προκειμένου να αλλάξουν τον κόσμο .
22
8. Παιδική διαδήλωση Δ2. Σκεφτήκατε ποτέ αν τα παιδιά από μόνα τους ανεπηρέαστα και μακριά από κομματικά , ιδεολογικά ή άλλα συμβουλευτικά κέντρα αποφάσιζαν να διαδηλώσουν και να διεκδικήσουν τι συνθήματα θα πρόβαλλαν; Τα παιδιά του 2ου τμήματος της Δ΄ τάξης έχουν φροντίσει γι’ αυτό!
25
9. Κλείσιμο εκδήλωσης. Σήμερα μίλησαν τα παιδιά! Μίλησαν για τις ανάγκες τους , για τα δικαιώματά τους ,για τα οράματά τους ! Μας υπενθύμισαν ότι παιδιά είναι όλα τα αγόρια και κορίτσια από 0 έως 18 ετών , που εμείς το ξεχνάμε ! Πολλοί μιλάνε για χαμένες γενιές ….. τα παιδιά μας ζήτησαν να αφήσουμε τα λόγια και τα στρογγυλά τραπέζια και να περάσουμε στην πράξη !!! Το λόγο έχει η κυρία Δ/ντρια για το κλείσιμο της εκδήλωσης. Εγώ θα κρατήσω ένα σύνθημα που είδα ,ένα σύνθημα που μου άρεσε πολύ «ΝΑΙ ΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ , ΣΤΗ ΧΑΡΑ , ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ» και «ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ,ΣΤΗ ΔΥΣΤΙΧΙΑ , ΣΤΗ ΘΛΙΨΗ» Λοιπόν εδώ τελειώνει η εκδήλωσή μας ,να ευχαριστήσουμε και να συγχαρούμε και πάλι τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής κυρία Δανιγγέλη Τότα και τον κύριο Μέντζιο Βασίλη για την πολύ ωραία και συγκινητική εκδήλωση ,να ευχαριστήσουμε επίσης τη δασκάλα κυρία Ελένη Μυλωνοπούλου ,την εκπαιδευτικό Αγγλικών κυρία Μαλωίνα Ελένη και τη νηπιαγωγό του σχολείου μας κυρία Παγανιά Γεωργία για την έκθεση ζωγραφικής και κειμένου που οργάνωσαν το Γ1,ΣΤ1,ΣΤ2 και ολοήμερο νηπιαγωγείο . Να πούμε και πάλι στους μαθητές Γ΄ και Δ΄ τάξης συγχαρητήρια –ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ- και σ’ όλα τα παιδιά «ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ» για την «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΟΥ» και του χρόνου να είστε καλά ! Γεια σας παιδιά!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.