Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2014. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2014. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2014

2 “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

3 Διεξαγωγή ανά εξάμηνο (Σεπτέμβριος, 2 ο 15ήμερο) Διερεύνηση πέντε (5) πληθυσμών ενδιαφέροντος: - Κάτοικοι – καταναλωτές Νομού Θεσ/νίκης (Consumer Survey) - Εμπορικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Retail Trade Survey) - Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες Νομού Θεσ/νίκης (Industry Survey) - Υπηρεσίες Νομού Θεσ/νίκης (Services Industry) - Κατασκευαστικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Construction Survey) Διεξαγωγή με τηλεφωνικές συνεντεύξεις (σύστημα CATI) Συνολικό δείγμα 1,500 ατόμων (700 καταναλωτές & 800 επιχειρήσεις) Ερωτηματολόγιο κατά τα πρότυπα των οδηγιών για τις έρευνες οικονομικής συγκυρίας (DG – ECFIN)

4 Έρευνα Καταναλωτών Έρευνα Βιομηχανίας Έρευνα Υπηρεσιών Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 3 2 1 Έρευνα Κατασκευών 5

5 Έρευνα Καταναλωτών 1

6 Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Νομός Θεσσαλονίκης: - 41 Ελλάδα: - 56 Eυρωπαϊκή Ένωση: - 8 Έρευνα Καταναλωτών 1 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Μάρτιος 2014) Νομός Θεσσαλονίκης: -38 Ελλάδα:-60 Eυρωπαϊκή Ένωση:-7

7 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR: -67 EU: -14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-64 EU:-12 Μάρτιος 2014

8 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:-49 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR: -47 EU:-3 Μάρτιος 2014

9 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -42 GR:-72 EU: -22 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-63 EU:-20 Μάρτιος 2014

10 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-52 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -30 GR:-48 EU:-7 Μάρτιος 2014

11 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -3 GR:+23 EU:+19 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR:+7 EU:+10 Μάρτιος 2014

12 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -6 GR:+10 EU:+13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR:-5 EU:+7 Μάρτιος 2014

13 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +44 GR:+62 EU:+18 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +36 GR:+50 EU:+19 Μάρτιος 2014

14 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR:-56 EU:-11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -53 GR: -58 EU: -10 Μάρτιος 2014

15 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -63 GR:-65 EU:-22 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -67 GR:-63 EU:-20 Μάρτιος 2014

16 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -62 GR:-70 EU:- Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -62 GR: -60 EU:- Μάρτιος 2014

17 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -63 GR:-76 EU:-5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -70 GR:-80 EU:-4 Μάρτιος 2014

18 Έρευνα Καταναλωτών 1 Μάρτιος 2014

19 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -96 GR*:-90 EU*:-72 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -92 GR*:-90 EU*:-71 *Στοιχεία Ιουλίου ‘14 Μάρτιος 2014 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14

20 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -100 GR*:-95 EU*:-88 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -97 GR*:-96 EU*:-88 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14 Σεπτέμβριος 2013 *Στοιχεία Ιουλίου ‘14

21 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -84 GR*:-85 EU*:-55 *Στοιχεία Ιουλίου ‘14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -85 GR*:-77 EU*:-55 Σεπτέμβριος 2014 *Στοιχεία Σεπτεμβρίου ‘14

22 Έρευνα Βιομηχανίας 2

23 2 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) – Μάρτιος 2014 Νομός Θεσσαλονίκης: -6 Ελλάδα:-4 Eυρωπαϊκή Ένωση:-3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) Νομός Θεσσαλονίκης: -11 Ελλάδα:- 5 Eυρωπαϊκή Ένωση:- 4

24 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -25 GR:+7 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -8 GR:-4 EU:+3 Μάρτιος 2014

25 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -54 GR:-24 EU:-15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -53 GR:-27 EU:-16 Μάρτιος 2014

26 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -41 GR:-18 EU:-15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -52 GR:-24 EU:-18 Μάρτιος 2014

27 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:+4 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:+0,5 EU:+6 Μάρτιος 2014

28 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +22 GR:+17 EU:+11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +8 GR:+11 EU:+9 Μάρτιος 2014

29 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -7 GR:-6 EU:-0,6 Μάρτιος 2014 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:-6 EU:+0,3

30 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +2 GR:-8 EU: -3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR:-1 EU:-3 Μάρτιος 2014

31 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2014

32 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2014

33 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -5 GR:*+25 EU:*+17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +3 GR:*+22 EU:*+15 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14*Στοιχεία Ιουλίου ‘14 Μάρτιος 2014

34 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +26 GR:+9 EU: +13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +17 GR:+28 EU:+12 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14 *Στοιχεία Ιουλίου ’14 Μάρτιος 2014

35 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.*Ελλάδα: ΙΟΒΕ – Ιαν. 2014 3.*Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN – Ιαν. 2014 ΘεσσαλονίκηΕλλάδα*Ευρωπαϊκή Ένωση* **Πόσοι μήνες παραγωγής είναι εξασφαλισμένοι βάσει του τρέχοντος επιπέδου παραγγελιών της επιχείρησής σας; 2,94,84,3 ***Σε ποιο επίπεδο παραγωγικής δυναμικότητας λειτουργεί αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας (% της πλήρους δυναμικότητας); 57,0%70,4%80,2% ** Ποσοστό όσων απάντησαν: 90% *** Ποσοστό όσων απάντησαν: 91%

36 Έρευνα Υπηρεσιών 3

37 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) – Μάρτιος 2014 Νομός Θεσσαλονίκης: -20 Ελλάδα:+5 Eυρωπαϊκή Ένωση:+8 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα:: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) Νομός Θεσσαλονίκης: -14 Ελλάδα:+15 Eυρωπαϊκή Ένωση:+7

38 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-1 EU:+4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -38 GR:+14 EU:+3 Μάρτιος 2014

39 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -21 GR:-1 EU:+9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +2 GR:+12 EU:+8 Μάρτιος 2014

40 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +6 GR:+17 EU:+12 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -5 GR:+19 EU:+12 Μάρτιος 2014

41 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -10 GR:-13 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -7 GR:-2 EU:+6 Μάρτιος 2014

42 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -3 GR:+3 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -7 GR:-1 EU:+7 Μάρτιος 2014

43 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -30 GR:-12 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -31 GR:-12 EU:+1 Μάρτιος 2014

44 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Μάρτιος 2014

45 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4

46 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) – Μάρτιος 2014 Νομός Θεσσαλονίκης: -17 Ελλάδα:-10 Eυρωπαϊκή Ένωση:+0,5 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) Νομός Θεσσαλονίκης: -18 Ελλάδα:- 3 Eυρωπαϊκή Ένωση:- 2

47 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -50 GR:-18 EU:+1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -49 GR: -6 EU: -0,2 Μάρτιος 2014

48 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:-4 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:+2 EU:+11 Μάρτιος 2014

49 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:-6 EU:-1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -33 GR:-10 EU:-6 Μάρτιος 2014

50 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:-15 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-0,1 EU:+6 Μάρτιος 2014

51 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:+18 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:+13 EU:+0,1 Μάρτιος 2014

52 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-20 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -21 GR:-12 EU:-1 Μάρτιος 2014

53 Έρευνα Κατασκευών 5

54 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) – Μάρτιος 2014 Νομός Θεσσαλονίκης: -43 Ελλάδα:-14 Eυρωπαϊκή Ένωση:-25 Έρευνα Κατασκευές 5 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) Νομός Θεσσαλονίκης: -44 Ελλάδα:- 33 Eυρωπαϊκή Ένωση:- 21

55 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -39 GR:-10 EU:-3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:-36 EU:-7 Μάρτιος 2014

56 Έρευνα Κατασκευές 5 Μάρτιος 2014

57 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -80 GR:-48 EU:-38 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -70 GR:-63 EU:-34 Μάρτιος 2014

58 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -6 GR:+21 EU:-11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -18 GR:-3 EU:-9 Μάρτιος 2014

59 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -25 GR:-34 EU:-6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -22 GR:-26 EU:-5 Μάρτιος 2014

60 www.ebeth-barometer.gr


Κατέβασμα ppt "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2014. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google