Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPhoebe Lasko Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch
2
Σκηνή Λίστα αντικειμένου Εισαγωγή νέων αντικειμένων Παλέτα με δομικά στοιχεία Χώρος ενεργειών Γραμμή εργαλείων
3
Σκηνή (Stage) Η σκηνή (Stage) είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα κινούνται και αλληλεπιδρούν το ένα με το άλλο στη σκηνή.
4
Σκηνή (Stage) Στη μέση της σκηνής υπάρχει η τιμή του x, που είναι 0, και η τιμή του y, που είναι επίσης 0. Για να βρεις την θέση x- y στη σκηνή, κούνησε το ποντίκι και δες κάτω από τη σκηνή, στα δεξιά. Π.χ. Home
5
Εισαγωγή νέων αντικειμένων (New sprite buttons) Ζωγραφίζεις το δικό σου κουστούμι του νέου sprite χρησιμοποιώντας το Paint Editor. Paint Editor Επιλέγεις ένα κουστούμι για το νέο sprite- ή εισάγεις ένα από αυτά που υπάρχουν στον υπολογιστή σου. Παίρνεις ένα sprite έκπληξη. Home
6
Λίστα αντικειμένου (Sprite List) Ένα αντικείμενο (Sprite) έχει: Κουστούμια (Costumes) Συμπεριφορά (Scripts) Home
7
Παλέτα με δομικά στοιχεία (Blocks palette) Motion Looks Sound Pen Control Sensing Numbers Variables Κατηγορίες: Home
8
Χώρος ενεργειών (Scripts Area) Δημιουργείς ενέργειες (Scripts) τοποθετώντας μαζί τουβλάκια. Home
9
Ετικέτες (Tabs) Επιλέξτε τις καρτέλες για να διαμορφώσετε τις ενέργειες, τα κουστούμια και τους ήχους. Home
10
Γραμμή εργαλείων (Toolbar) Βέλος: Τρόπος μαρκαρίσματος και μεταφοράς των αντικειμένων και των τουβλακίων. Αντιγραφή: Αντιγραφή αντικειμένου, κουστουμιών, ήχων, τουβλακίων και ενεργειών. Διαγραφή: Διαγραφή αντικειμένου, κουστουμιών, ήχων, τουβλακίων και ενεργειών. Μεγέθυνση: Κάνει τα αντικείμενα μεγαλύτερα. Σμίκρυνση: Κάνει τα αντικείμενα μικρότερα. Home
11
Δομή… Φ1. Το SCRATCH ως project, 5' Φ2. Το περιβάλλον ανάπτυξης, 45' Φ3. Ο δικτυακός τόπος της κοινότητας, 10' Φ4. Εφαρμογή των μαθησιακών σεναρίων, 90' Home
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.