Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεActeon Stathopoulos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Καινοτομία στην εξαγωγή ελιάς στις ΗΠΑ Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Pelopac ABEE Καινοτομία στην εξαγωγή ελιάς στις ΗΠΑ Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
2
Pelopac A.B.E.E. Προϊόντα:
Τυποποιημένες ελιές Πιπεριές Spreads Σάλτσες Γλυκά Συσκευασίες: γυάλινα βάζα, πλαστικά δισκάκια, σακούλες Κύριες αγορές: ΗΠΑ, Μεγ.Βρετανία, Αυστραλία
4
Peloponnese® Brand Δημιουργήθηκε το 1983 από τον Σ. Κιτριλάκη
Είναι το πρώτο brand Ελληνικών Τροφίμων που απευθύνθηκε στο Specialty Food Market και όχι στους ομογενείς στις Η.Π.Α. Κορυφαία Προϊόντα: Ελιές Καλαμών, Πιπεριές Φλωρίνης Βραβείο “Outstanding Product Line”, NASFT 1990 Εξαγορά από την Hormel Foods 1995
5
Τάσεις στην αγορά S/M ΗΠΑ
Ισχυρό ρεύμα για Ethnic Foods Αυξημένο ενδιαφέρον για τα πλεονεκτήματα της Μεσογειακής Διατροφής Ανάπτυξη της περιφέρειας του super market (deli section) έναντι των ραφιών Deli Section: χώρος ειδικών αγορών Αντίληψη ότι τα προϊόντα στο deli είναι καλύτερα και φρέσκα
6
Η ευκαιρία: Τοποθέτηση στο deli
Απαιτήσεις: Συσκευασία σύμφωνη με την αισθητική των deli sections των S/M (όχι γυάλινα βάζα) Δίκτυο πωλήσεων και διανομών (Hormel) Έντονα γραφιστικά που να προκαλούν τον καταναλωτή (impulse buying)
7
Η πρόκληση: Συσκευασία ελιάς
Δοκιμασμένες/υπάρχουσες προτάσεις: Παραδοσιακή συσκευασία σε υψηλή άλμη ακατάλληλη λόγω γεύσης Πλαστικά δισκάκια που απαιτούν διατήρηση σε ψυγείο ακριβή διακίνηση Συσκευασία σε βάζα, σε σωστή αλατότητα απαγορευτική για το deli Συσκευασία αλουμινίου όχι ελκυστική
9
Η λύση: Δισκάκια με EVOH
Πλεονεκτήματα: Φράγμα οξυγόνου, παστερίωση - χαμηλή αλατότητα, ζωή 18 μηνών Διαφανή, επιτρέπουν να φαίνεται το προϊόν Μικρό βάρος Σχήμα με μεγάλη μετωπική επιφάνεια για έντονα γραφιστικά Πρωτοποριακά - πρώτη εμφάνιση συσκευασίας (διαφανή δισκάκια με ζωή 18 μηνών) στις Η.Π.Α.
11
Holiday shipper
12
Το αποτέλεσμα Υψηλές τοποθετήσεις στα deli S/M
Προσέλκυση νέων καταναλωτών κατά την «περίοδο holidays» με shippers Αύξηση πωλήσεων Peloponnese® 40% σε 2 χρόνια Εδραίωση του brand Peloponnese®
14
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Καινοτομία σε παραδοσιακά προϊόντα
Καινοτομία στους μικρότερους παράγοντες: Συσκευασία Δίκτυο Πωλήσεων Η καινοτομία είναι μια συνεχής διαδικασία!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.