Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεGruev Sallas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
I N T E R N E TI N T E R N E T ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2004- ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2005
2
ΧΡΗΣΗ INTERNET ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΒΑΣΗ: ΑΝΔΡΕΣ-ΓΥΝΑΙΚΕΣ, 13-54, ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΑΣΤΙΚΑ 50+ %
3
ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ INTERNET ΣΤΙΣ ΥΠΟ-ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ %
5
ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΝΔΡΕΣΓΥΝΑΙΚΕΣ 13-1718-2425-3435-4445-5455-70 %
6
ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΘΗΝΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΑΣΤΙΚΑ 50+ ΛΟΙΠΑ ΑΣΤΙΚΑ ΗΜΙΑΣΤΙΚΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΥΝΤ/ΧΟΙ ΟΙΚΑΚΑ %
7
ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΜΕΣΗ ΜΕΣΟΚΑΤΩΤΕΡΗ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΝΩΤΑΤΗ ΜΕΣΗΚΑΤΩΤΕΡΗ %
8
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ INTERNET ΒΑΣΗ: 13-70, ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
9
ΧΩΡΟΣ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΒΑΣΗ: 13-70, ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ %
10
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΜΕΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΟ INTERNET: 53 ΛΕΠΤΑ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΣΤΩΝ
11
ΛΟΓΟΙ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET (ΣΥΝΗΘΩΣ) ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΣΤΩΝ
12
ΛΟΓΟΙ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET: ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΣΤΩΝ
13
Αυξημένος βαθμός εξοικείωσης σε σχέση με 2-3 χρόνια πριν Εντάσσεται αυθόρμητα μεταξύ των ΜΜΕ από όλους και πολύ δυναμικά από νεαρές ηλικίες & άνδρες Πολλαπλοί ρόλοι με «ανεξάντλητο» εύρος δυνατοτήτων: εργαλείο δουλειάς μέσο πληροφόρησης ψυχαγωγική απασχόληση Στην πράξη για κάποιες υποομάδες ανδρών (ή/και γυναικών!!!) ήδη λειτουργεί εις βάρος άλλων μέσων (εφημερίδες – segments περιοδικών) Αναμένεται περαιτέρω ανάπτυξη Το μέλλον των ΜΜΕ ΤΟ INTERNET
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.