Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης

2 Με δυο λόγια.. Το 2009 η Αμερικάνικη εταιρία αυτοκινήτων Ford προετοίμασε το έδαφος για την εισαγωγή του νέου μοντέλου Ford Fiesta στην Αμερικάνικη αγορά Ανάδοχος της προωθητικής καμπάνιας η διαφημιστική εταιρία Undercurrent Δημιουργία κοινωνικού «κινήματος» για το προϊόν πριν ακόμα αυτό κυκλοφορήσει

3 Στόχοι Εισαγωγή ενός μικρού αυτοκινήτου στην Αμερικάνικη αγορά Διαμόρφωση εικόνας της εταιρίας στους νέους που αποτελούν και το target group Eξασφάλιση και άυξηση κερδών σε περίοδο ύφεσης

4 Στρατηγική προώθησης 100 Fiesta6 μήνες6 δραστηριότητες

5 Στρατηγική προώθησης Επιλογή 100 ατόμων με έτοιμο κοινό σε social media sites Ένα Fiesta σε κάθε επιλεγμένο “fiesta agent” Κάθε μήνα και μία καινούργια εμπειρία στο internet

6 Ανταπόκριση των χρηστών βίντεο-αιτήσεις 56% Ανδρες35% Γυναίκες9% Ομάδες

7

8

9

10

11 Οι αριθμοί του ιντερνετ 4,3 εκ. views στο 500.000 views στο 3 εκ. impressions στο

12 Did it work?

13

14 Πωλήσεις Ford Fiesta

15


Κατέβασμα ppt "Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google