Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεIsadorer Romanos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης
2
Με δυο λόγια.. Το 2009 η Αμερικάνικη εταιρία αυτοκινήτων Ford προετοίμασε το έδαφος για την εισαγωγή του νέου μοντέλου Ford Fiesta στην Αμερικάνικη αγορά Ανάδοχος της προωθητικής καμπάνιας η διαφημιστική εταιρία Undercurrent Δημιουργία κοινωνικού «κινήματος» για το προϊόν πριν ακόμα αυτό κυκλοφορήσει
3
Στόχοι Εισαγωγή ενός μικρού αυτοκινήτου στην Αμερικάνικη αγορά Διαμόρφωση εικόνας της εταιρίας στους νέους που αποτελούν και το target group Eξασφάλιση και άυξηση κερδών σε περίοδο ύφεσης
4
Στρατηγική προώθησης 100 Fiesta6 μήνες6 δραστηριότητες
5
Στρατηγική προώθησης Επιλογή 100 ατόμων με έτοιμο κοινό σε social media sites Ένα Fiesta σε κάθε επιλεγμένο “fiesta agent” Κάθε μήνα και μία καινούργια εμπειρία στο internet
6
Ανταπόκριση των χρηστών βίντεο-αιτήσεις 56% Ανδρες35% Γυναίκες9% Ομάδες
11
Οι αριθμοί του ιντερνετ 4,3 εκ. views στο 500.000 views στο 3 εκ. impressions στο
12
Did it work?
14
Πωλήσεις Ford Fiesta
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.