Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕΠ)
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕΠ) 18/6/2007 (Α) Έρευνα για το βαθμό αναγνωρισιμότητας των ΚΕΠ από τους πολίτες γενικά (Β) Έρευνα για την ποιότητα της εξυπηρέτησης που παρέχουν τα ΚΕΠ
2
ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕΠ)
3 ΚΕΠ λειτουργούν μέχρι στιγμής: 1 στη Λευκωσία, από 12/12/2005 1 στη Λεμεσό, από 30/10/2006 1 στην Πόλη Χρυσοχούς, από 22/1/2007
4
ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕΠ)
(Α) Έρευνα για το βαθμό αναγνωρισιμότητας των ΚΕΠ από τους πολίτες γενικά (Β) Έρευνα για την ποιότητα της εξυπηρέτησης που παρέχουν τα ΚΕΠ Περίοδος: Απριλίου, 2007
5
Τηλεφωνικές συνεντεύξεις 867 άτομα, 15-74 ετών σε όλες τις Επαρχίες
(Α) Έρευνα για το βαθμό αναγνωρισιμότητας των ΚΕΠ από τους πολίτες γενικά Τηλεφωνικές συνεντεύξεις 867 άτομα, ετών σε όλες τις Επαρχίες
6
(Β) Έρευνα για την ποιότητα εξυπηρέτησης των ΚΕΠ
(Β) Έρευνα για την ποιότητα εξυπηρέτησης των ΚΕΠ Περίοδος: Απριλίου, 2007 Προσωπικές συνεντεύξεις με πολίτες στα 3 ΚΕΠ, καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας τους 2.706 ερωτηματολόγια
7
Έρευνες για τα ΚΕΠ Αποτελέσματα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.