Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεLivana Goga Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
2
Eλένη Φτιάκα Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Tμήμα Eπιστημών της Aγωγής Πανεπιστήμιο Kύπρου
3
Ακριβώς σαν κι εμάς; Η έννοια και η αποδοχή της διαφοράς στην κυπριακή εκπαίδευση
4
διαφορά έννοια κεφαλαιώδους σημασίας για την κυπριακή εκπαίδευση
5
Κύπρος ιστορική συνύπαρξη ομάδων προσπάθεια επιβίωσης παράλληλη διαβίωση
6
κυρίαρχη συνέπεια... απόρριψη ή αποφυγή του διαφορετικού
7
Νέες συνθήκες Λύση Κυπριακού Ευρωπαϊκή προοπτική Παγκοσμιοποίηση Σύγχρονες αντιλήψεις
8
επιβάλλουν διαφορετική προσέγγιση
9
μελέτη περίπτωσης διαφοράς αναπηρία
10
Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες κι εμείς... Έρευνα Εθελοντών Πεζοπόρων του Ραδιομαραθωνίου και Πανεπιστημίου Κύπρου με σκοπό τη διερεύνηση των στάσεων των παιδιών χωρίς ειδικές ανάγκες προς τα παιδιά με ειδικές ανάγκες
11
ερώτημα «Σε τελική ανάλυση τα παιδιά με ειδικές ανάγκες είναι...»
12
απαντήσεις Άτομα που έχουν διανοητική υστέρηση και θέλουν αγάπη και φροντίδα από τους γύρω τους.
13
απαντήσεις Παιδιά χωρίς λειτουργικό μυαλό, δεν σκέφτονται λογικά νομίζω.
14
απαντήσεις Απλά παιδιά και να τα κάνουμε παρέα, αλλά αν έχουν σοβαρή και κολλητική αρρώστια να μην πηγαίνουμε πολύ κοντά τους.
15
απαντήσεις Άνθρωποι με αθώες ψυχές που ήδη έχουν το εισιτήριο για τον παράδεισο.
16
απαντήσεις Κρίμα διότι δεν καταλαβαίνουν τόσο πολύ όσο οι άνθρωποι.
17
απαντήσεις Παιδιά που δεν μπορούν να ζήσουν μόνα τους όπως τους άλλους κανονικούς ανθρώπους. Χρειάζονται βοήθεια, είναι παραμελημένα.
18
απαντήσεις Αθώα και δεν μπορούν να χρησιμέψουν σε κανένα.
19
απαντήσεις Είναι κι αυτοί σαν εμάς, η μόνη τους διαφορά είναι ότι έχουν κάποιο νοητικό πρόβλημα.
20
απαντήσεις Παιδιά σαν εμάς όπως όλα τα παιδιά του κόσμου έστω και αν έχουν νοητική καθυστέρηση.
21
απαντήσεις Κάποιοι άτυχοι άνθρωποι που θα ζουν σε όλη τους τη ζωή με κάποια προβλήματα.
22
υποβόσκοντα συναισθήματα Σύγχυση Oίκτος Φόβος Αηδία Εξιδανίκευση Aνοχή
23
πηγάζουν από Παραπληροφόρηση Λανθασμένα μηνύματα Έλλειψη συστηματικής εκπαίδευσης
24
Επιφέρουν διαχωρισμό Τα ιδρύματα είναι για αυτά τα παιδιά, έτσι τα βοηθούνε και δεν μπορούν να κάνουν αυτά που κάνουμε εμείς.
25
Έχεις γνωρίσει κάποιο άτομο με ειδικές ανάγκες;
26
Πώς το γνώρισες; 1.Σχολείο 2.Αλλού 3.Έχει συγγενείς 4.Γειτονιά 5.Ασαφής απάντηση 6.Δεν απάντησαν, γιατί δεν γνώρισαν
27
Έχεις φίλους άτομα με ειδικές ανάγκες;
28
Γιατί; Τα παιδιά αυτά μένουν συνεχώς δίπλα από τις ειδικές δασκάλες και τα κρατάνε μαζί τους ακόμα και στο διάλειμμα.
29
Γιατί; Επειδή δεν έτυχε να γνωριστώ καλύτερα.
30
Γιατί; Θέλω να κάνω παρέα αλλά βρίσκονται σε ιδρύματα.
31
Γιατί; Δεν τα κάνω παρέα γιατί μπορεί να έχoυν κάποια αρρώστια.
32
Γιατί; Δεν τα κάνω παρέα επειδή τα φοβάμαι.
33
Γιατί; Από την μια είναι καλό και πρέπει να τους κάνουμε παρέα αλλά από την άλλη δεν ξέρω αν μπορούμε να επικοινωνήσουμε και να γίνουμε φίλοι.
34
Τι μπορεί να γίνει; ΈΈρευνα ΣΣυστηματικά επιμορφωτικά προγράμματα ΠΠαραγωγή υλικού που θα στηρίξει την ευαισθητοποίηση
35
τελικός στόχος Είναι άνθρωποι ίσοι με εμάς. Όπως και αυτοί έχουν κάποιο πρόβλημα, έχουμε και εμείς και μπορεί και περισσότερα από αυτούς.
36
It rests with us...
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.