Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεDarion Paules Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Torque Game Engine - #0 8 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari) http://www.image.ntua.gr
2
9/1/20142 Τι θα κάνουμε Στατικό φρουρό –Εντοπίζει πιθανές απειλές –Αποφασίζει αν είναι εχθρός –Αποφασίζει επίπεδο απειλής –Σκανάρει την περιοχή –Επιτίθεται σε εχθρούς –Εντοπίζει επίθεση από εχθρούς
3
9/1/20143 Χαρακτηριστικά στατικού φρουρού Maximum vision range –(διαφέρει για κάθε φρουρό) Minimum vision range –(απόσταση εντοπισμού) Alertness –(εγρήγορση) Attention level –(γίνεται αφηρημένος όταν εφησυχάζεται) Aggressiveness –(διαφέρει για κάθε φρουρό)
4
9/1/20144 AIDropPoints World Creator Interface MissionObjects/System/SimGroup Όνομα = AIDropPoints World Editor Inspector (F3) [Alt + select] (AIDropPoints)
5
9/1/20145 Guard World Creator (F4) MissionObjects/System/SimGroup Όνομα = Guard World Editor Inspector (F3) [Alt + select] (Guard )
6
9/1/20146 SpawnSphere Camera fly mode (F8) Υπερυψωμένη θέση Mission Editor (F11) World Creator (F4) Shapes/Misc/SpawnSphereMarker World Editor Inspector (F3) radius = 10
7
9/1/20147 Δυναμικά πεδία SpawnSphere Δυναμικά πεδία –aggression100 –range 100 –attention100 –alertness100
8
9/1/20148 Κώδικας server\script\game.cs –onServerCreated() exec(“./aiGuard.cs”); server\script\game.cs –startGame() Schedule(3000, 0, “CreateBots”); aiGuard.cs ->server\script folder
9
9/1/20149 Έλεγχος λειτουργίας Guard Όταν ο παίχτης πλησιάζει στον Guard ο τελευταίος θα του επιτεθεί μέχρι να τον σκοτώσει Ο Guard είναι άτρωτος!!!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.