Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεKay Collias Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΠΛΗ513 – ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2012 Ακασιάδης Χαρίλαος
2
Το Παιχνίδι.. Έτοιμη πλατφόρμα σε Java, στα πλαίσια διαγωνισμού ○ URL: http://www.pacman-vs-ghosts.net/http://www.pacman-vs-ghosts.net/ ○ Παρουσίαση αποτελεσμάτων στο WCCI 2012 Ζητούμενο: Υλοποίηση ελεγκτών για την Ms. Pac-man ή για την ομάδα των φαντασμάτων
3
Το Πρόβλημα Πρόβλημα καθολικής ρομποτικής πλοήγησης ○ Γνωστός χάρτης ○ Γνωστή θέση ○ Ζητούμενο: -ο σχεδιασμός διαδρομής -ο έλεγχος κίνησης Περιορισμός στον χρόνο απόκρισης, max 40ms
4
Ο Controller DynamicPac [1/3] Οι διαθέσιμες κινήσεις σε κάθε θέση που βρίσκεται (min 2, max 4) είναι όσες και τα δυνατά μονοπάτια μήκους range Στόχος: Έλεγχος περιεχομένου των range κόμβων κάθε μονοπατιού και ανάθεση τιμής δυναμικού στις δυνατές κινήσεις Περιεχόμενα: Empty, Pill, Power Pill, Ghost, Edible Ghost
5
Ο Controller DynamicPac [2/3] Μεγάλο range οδηγεί σε μεγάλη πολυπλοκότητα - χρονοβόρο Εξαγωγή μέσου όρου και ανάθεση δυναμικού σε κάθε δυνατή κίνηση Επιλογή της κίνησης με τη μεγαλύτερη τιμή δυναμικού
6
Ο Controller DynamicPac [3/3] public MOVE getMove(){ float[availableMoves.length()] dynamic=computemovedynamic(range); return indexOf(max:dynamic) } public float[] computeMoveDynamic(int range){ for each possible move: dfield[j]=computeRouteDynamic(startingNode,move,range); return dfield; } public float computeRouteDynamic(int nodeid, MOVE direction, int range) { // check each node in route and assign value based to it’s content if (node==crossroad), for each direction!=lastmove.Opposite() nodescore[direction]=computeRouteDynamic(startingNode,move,range-depth); return average score of nodes; }
7
Πειραματικά Αποτελέσματα Ανάθεση Αξιών στα Περιεχόμενα Εύρεση Βέλτιστου Εύρους Παρατήρησης Vs. 4 Ομάδων Αντιπάλων Avg: 7562.85Max: 31240 vs. Aggressive
8
Προοπτικές Εξέλιξης Αποφυγή Περικυκλώσεων Διεύρυνση Εύρους Ελέγχου Κόμβων σε Ειδικές Περιπτώσεις Μεταβαλλόμενες τιμές δυναμικού (Power Pill πιο ισχυρό όταν υπάρχουν κοντά φαντάσματα)
9
Video από Gameplay Vs. RandomGhosts Vs. StarterGhosts
10
Ευχαριστώ πολύ! Ερωτήσεις;
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.