Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. Unified. Simplified.  Πολλαπλές μορφές επικοινωνίας  Διαφορετικά interfaces και τεχνολογίες  Έλλειψη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. Unified. Simplified.  Πολλαπλές μορφές επικοινωνίας  Διαφορετικά interfaces και τεχνολογίες  Έλλειψη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager

2 Unified. Simplified.  Πολλαπλές μορφές επικοινωνίας  Διαφορετικά interfaces και τεχνολογίες  Έλλειψη ενοποίησης Fax Κινητά τηλέφωνα Σταθερό Τηλέφωνο E-Mail Video Conferencing Video Conferencing Πώς επικοινωνούν οι επιχειρήσεις σήμερα

3  Μη αποτελεσματική επικοινωνία: πολλαπλά τηλέφωνα, μηνύματα κλπ.  Ελλιπής οργάνωση: προθεσμίες έργων  Χαμένες ευκαιρίες: μείωση εταιρικών παγίων εξόδων

4 Για μικρομεσαίες επιχειρήσεις: HiPath Open Office 1 Για μεγαλύτερες επιχειρήσεις: Microsoft Office Communications Server 2

5

6  To HiPath OpenOffice είναι: Μία εφαρμογή ενοποιημένων επικοινωνιών εύχρηστη, με ενσωματωμένες υπηρεσίες ομιλίας και συνδιάσκεψης, τηλεφωνητή, αποστολής μηνυμάτων, φορητότητας, και παρουσίας για εταιρείες με 20-150 χρήστες.  Το HiPath OpenOffice σας δίνει τη δυνατότητα να: Κάνετε περισσότερα Μάθετε περισσότερα Πετύχετε περισσότερα 1. HiPath OpenOffice

7 Ενοποιήστε το τηλέφωνο, κινητό και υπολογιστή σας! Το myPortal είναι ό,τι χρειάζεστε για ενοποιημένη και παραγωγική επικοινωνία! 1. HiPath OpenOffice

8 Onsite Mobility  WLAN: Ιδανικό για υπαλλήλους που δεν μπορούν να είναι δεμένοι στα γραφεία τους. Mobile Working  Ενσωμάτωση κινητού: Εκμεταλλευτείτε την πλούσια λειτουργικότητα του HiPath OpenOffice (πχ: μεταφέρετε τις κλήσεις σας, διαχειριστείτε ταυτόχρονα δύο κλήσεις, κανονίστε μια συνδιάσκεψη μέσω του κινητού σας)  Ένα mailbox – όχι δύο  Απομακρυσμένος έλεγχος status μέσω TUI  Προσωπική ειδοποίηση: Ξέρετε πάντα πότε έχετε λάβει φωνητικό μήνυμα ή fax Home Working  Ένας αριθμός: Χρησιμοποιείτε μόνο ένα ν αριθμό για όλες σας τις επαφές..  “Call Me!” σας επιτρέπει να μειώσετε τα πάγια τηλεφωνικά κόστη. 1. HiPath OpenOffice

9 Το HiPath OpenOffice είναι:  Ιδανικό για επιχειρήσεις που απαιτούν πλούσιες εφαρμογές, παρουσία, και επιλογές φορητότητας σε ένα server communications system  Μία λύση που επιφέρει αυξημένη παραγωγικότητα, αυξημένη ικανοποίηση πελατών και προσωπικού, βελτιωμένες προοπτικές ανάπτυξης και μειωμένα λειτουργικά κόστη  Μία εφαρμογή που εύκολα προσαρμόζεται σε μεγέθη από 20 έως 150 χρήστες  Εύκολο στη χρήση, εγκατάσταση, διαχείριση και συντήρηση  Μία λύση που ανταποκρίνεται στις οικονομικές δυνατότητες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων 1. HiPath OpenOffice

10

11  Ανταλλαγή πληροφοριών  Επικοινωνία και συνεργασία μέσω email 2. Microsoft Office Communications Server

12  Οργάνωση του χρόνου  Προγραμματισμός ραντεβού 2. Microsoft Office Communications Server

13  Οργάνωση καθημερινών εργασιών  Ανάθεση εργασιών 2. Microsoft Office Communications Server

14  Κεντρική Αποστολή / Λήψη Fax  Αποστολή Fax από κάθε PC του δικτύου  Χρονικός προγραμματισμός αποστολής  Full reporting  Αυτόματη εκτύπωση ληφθέντων Fax 2. Microsoft Office Communications Server

15 Πρόσβαση από παντού  Η πληροφορία είναι σε ένα κεντρικό σημείο!  Πρόσβαση στο Outlook από παντού: desktop PC, Laptop (Outlook Cached mode), OWA, OVA, PDA (Exchange sync)  Αποτελεσματική συνεργασία: συναντήσεις και κοινή χρήση αρχείων  Καλύτερη διαχείριση του συστήματος  Active Directory Integration  Πολύ γρήγορο ROI Αύξηση αποδοτικότητας  Εύκολο κεντρικό backup  Υψηλή διαθεσιμότητα σε χαμηλό κόστος  Κεντρική προστασία από εσωτερικούς & εξωτερικούς κινδύνους (Antivirus, Antispam) Ασφάλεια 2. Microsoft Office Communications Server

16  Microsoft Office Communicator  Ενδοεπικοινωνία μέσω Instant Messaging  Presence Information  VoIP τηλεφωνία  Audio – Video Conferencing  Web Conferencing  Communicator Mobile για Windows Mobile 2. Microsoft Office Communications Server

17 Πραγματοποίηση κλήσεων μέσα από το Outlook Διαχείριση των φωνητικών μηνυμάτων μέσα από το Outlook 2. Microsoft Office Communications Server

18 Πρόσβαση από παντού Πρόσβαση από κάθε συσκευή Ολοκλήρωση εφαρμογών Ημερολόγιο Web & Video Conferencing Instant Messaging & VoIP E-Mail Team Workspaces Identity & Presence  Ενοποιημένη εμπειρία: Σε μία και μόνο πλατφόρμα όλη η πληροφορία  Εύκολη πρόσβαση από κάθε συσκευή  Απλοποίηση εγκατάστασης  Χαμηλό TCO ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ 2. Microsoft Office Communications Server

19 Unified. Simplified.  Καινοτομία  Ενοποίηση της φωνής με τις εφαρμογές  Πλούσια εμπειρία χρηστών  Σημαντική μείωση κόστους  Σημαντική μείωση κόστους μέσω των συσκευών  Πρότυπο επιχειρηματικό λογισμικό  Κατάλληλες συσκευές ανάλογα με το περιβάλλον  Wideband audio  Plug-and-play  Ενοποιημένες με το Office Communicator 2007 2. Microsoft Office Communications Server

20 Microsoft ® Office Outlook ® 2007 Microsoft ® Office Communicator 2007 Microsoft ® Office Outlook ® Mobile Microsoft ® Office Communicator Mobile Microsoft ® Office Outlook ® Web Access Microsoft ® Office Communicator Web Access Microsoft ® Office Outlook ® Voice Access Microsoft ® Office Communicator Phone Edition Exchange Server 2007 Office Communications Server 2007 2. Microsoft Office Communications Server

21 Επικοινωνία μέσα από άλλες εφαρμογές  Το τηλέφωνο βρίσκεται μέσα στο Communicator  Όλες οι τηλεφωνικές λειτουργίες σε απλή γλώσσα  Right click -> call  Πλήρες integration στο Outlook: Voice mail, Call logging, Directory Services Integrated communications tools  Presence information από Office Communicator  IVR βασισμένο στο presence status  Powerdesk & Direct Access με users από τον Office Communicator Πρόσβαση από παντού  “Που είσαι? Όπου έχω κάνει logon!”  Εύκολο integration με εφαρμογές (Microsoft CRM)  PocketPC client  Χάνει το νόημα η κλήση με βάση τον αριθμό Unified. Simplified. 2. Microsoft Office Communications Server

22 QOE Monitoring Archiving CDR Public IM Clouds MSN AOL Yahoo Remote Users Remote Users DMZ Federated Businesses Front-End Server(s) (IM, Presence) Front-End Server(s) (IM, Presence) Inbound Routing Inbound Routing Outbound Routing Outbound Routing PSTN Backend SQL server Backend SQL server Exchange 2007 Server UM Voicemail UC endpoints Active Directory Voice Mail Routing Voice Mail Routing Conferenci ng Server(s) Conferenci ng Server(s) PBX (SIP-PSTN GW) Access Server Data Audio /Vide o SIP Mediation Server PRI 2. Microsoft Office Communications Server

23


Κατέβασμα ppt "Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. Unified. Simplified.  Πολλαπλές μορφές επικοινωνίας  Διαφορετικά interfaces και τεχνολογίες  Έλλειψη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google