Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Πολιτιστικό πρόγραμμα
Ζωγραφική,ποίηση, μουσική: Η έμπνευση μεταξύ των Τεχνών Υπεύθυνη Καθηγήτρια Τασούλα Ευαγγελία
2
Εισαγωγh Το πρόγραμμα που παρουσιάζεται υλοποιήθηκε με τη συμμετοχή των μαθητριών της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Βρεφονηπιοκόμων του 2ου ΕΠΑΛ Ρόδου. Αντικείμενο του προγράμματος αποτελεί η σύνδεση ποίησης και ζωγραφικής. Η ποίηση ενέπνευσε σημαντικούς μουσικούς συνθέτες σε πολλές χώρες στον κόσμο. Συνέθεσαν μουσική για πολλά ποιήματα. Ακούμε τα μελοποιημένα κομμάτια που επιλέξαμε, εμπνεόμαστε από τους ήχους και στη συνέχεια τα συνδυάζουμε με πίνακες μεγάλων ζωγράφων. Μέσα από τα χρώματα και τους ήχους γνωρίσαμε καλύτερα σημαντικούς καλλιτέχνες και δημιουργούς, ενώ παράλληλα διαπιστώσαμε την ύπαρξη σύνδεσης μεταξύ των τεχνών.
3
Κριτήρια επιλογhσ του θeματοσ
Ερέθισμα για το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτέλεσε μια σχολική δραστηριότητα που πραγματοποιήσαμε. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του μαθήματος της Αισθητικής Αγωγής – Θεατρικού παιχνιδιού ζητήθηκε από τους μαθητές να ακούσουν ένα μουσικό κομμάτι και μετά να το ζωγραφίσουν. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα τους κέντρισε το ενδιαφέρον παρόλο που στην αρχή υπήρξε μια αμηχανία και διστακτικότητα. Μετά το τέλος της δραστηριότητας εκφράστηκε η ιδέα να επιλέξουμε κάποια ποιήματα που έχουν μελοποιηθεί και να τα συνδυάσουμε με πίνακες ζωγραφικής μεγάλων ζωγράφων. Η ιδέα αντιμετωπίστηκε με ενθουσιασμό και από τους υπόλοιπους μαθητές και αποφασίσαμε από κοινού την υλοποίηση του πολιτιστικού προγράμματος με το συγκεκριμένο θέμα.
4
Τα μελοποιημένα ποιήματα που παρουσιάζονται είναι σε στίχους Οδυσσέα Ελύτη, Γεωργίου Σεφέρη, Ανδρέα Εμπειρίκου και Ρίτας Μπούμη-Παπά. Οι μουσικοσυνθέτες που μελοποίησαν τα συγκεκριμένα ποιήματα είναι οι: - Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας - Ελευθερία Αρβανιτάκη - Μαρία Βουμβάκη - Ελληνικό ροκ συγκρότημα :«Μάσκες» Τα ζωγραφικά έργα που πλαισιώνουν τα μουσικά κομμάτια είναι των: Κλωντ Μονέ, Mαρκ Σαγκάλ, Βίνσεντ Βαν Γκόγκ, Βασίλι Καντίνσκι, Γκούσταβ Κλιμτ, Χενρί Ματίς, Πάμπλο Πικάσο, Φερνάντο Μποτέρο, Εντγκάρ Ντεγκά, Πωλ Σεζάν, Πιερ Ωγκύστ Ρενουάρ, Λεωνίντ Αφρεμώβ κ.ά.
5
ΦΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Καθορισμός επιδιωκόμενων στόχων και απαιτούμενων ενεργειών Καταγραφή σε μηνιαία βάση των δραστηριοτήτων που έχουν πραγματοποιηθεί Αποτίμηση των πραγματοποιηθέντων δραστηριοτήτων αναφορικά με τους προκαθορισμένους στόχους Αξιολόγηση του προγράμματος μετά το πέρας όλων των δραστηριοτήτων σε σχέση με τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα
6
ΑποτελΕσματα μετΑ την ολοκλΗρωση
Τα τελικά αποτελέσματα έχουν αρκετή συνάφεια με τα επιδιωκόμενα, καθώς και με τους στόχους που είχαν αρχικά καθοριστεί Συνεργαστήκαμε στις ομάδες με προθυμία και καλή διάθεση αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες κατά την υλοποίηση των δραστηριοτήτων η εργασία σε ομάδες συνέβαλε στην ανάπτυξη πνεύματος συλλογικότητας και συνεργασίας Αποκομίσαμε ιδιαίτερα θετικές εμπειρίες από την ενασχόλησή μας με τις τέχνες της ποίησης, της μουσικής και της ζωγραφικής.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.