Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεThelma Lagana Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Σωματείο Κρεοπωλών Θεσσαλονίκης Έρευνα Κοινής Γνώμης «Το παραδοσιακό Κρεοπωλείο της γειτονιάς» Φεβρουάριος 2007 Θεσσαλονίκη
2
Ερώτηση 1 Τι είδος κρέατος σας αρέσει να καταναλώνετε κυρίως; (μέχρι 2 επιλογές) Ποσοστό Μοσχαρίσιο63,0% Χοιρινό37,3% Κατσίκι / Αρνί2,5% Κοτόπουλο56,1% Γαλοπούλα1,9% Άλλο4,1%
3
Ερώτηση 2 Πόσο εμπιστεύεστε το κρέας που αγοράζετε από το σουπερ Μάρκετ; Ποσοστό Πολύ2,0% 19,2% Αρκετά17,2% Λίγο; Ή22,7% 77,9% Καθόλου55,2% ΔΓ/ΔΑ2,9%
4
Ερώτηση 3 Πόσο εμπιστεύεστε το κρέας που αγοράζετε από το κρεοπωλείο της γειτονιάς σας; Ποσοστό Πολύ37,9% 83,7% Αρκετά45,8% Λίγο; Ή8,9% 14,8% Καθόλου5,9% ΔΓ/ΔΑ1,5%
5
Ερώτηση 4 Πιστεύετε ότι τα Ελληνικά κρέατα είναι καλύτερα από τα εισαγόμενα; Ποσοστό Ναι76,8% Όχι14,3% ΔΓ/ΔΑ8,9% Ερώτηση 5 Θα πληρώνατε ακριβότερα ένα ελληνικό κρέας από ότι ένα εισαγόμενο; Ποσοστό Ναι78,8% Όχι17,2% ΔΓ/ΔΑ3,9%
6
Ερώτηση 6 Γνωρίζεται να διακρίνεται ένα ελληνικό κρέας από ένα εισαγόμενο; Ποσοστό Ναι22,2% Όχι77,3% ΔΓ/ΔΑ0,5% Ερώτηση 7 Γνωρίζεται σε ποιες ποιότητες χωρίζεται το μοσχάρι; Ποσοστό Ναι24,6% Όχι74,4% ΔΓ/ΔΑ1,0%
7
Ερώτηση 8 Τι είναι κατά την γνώμη σας ποιότητα στο κρέας (αυθόρμητες απαντήσεις) : Συχνότερες αναφορές 1. Φρέσκο 2. Ντόπιο 3. Νέο ζώο 4. Φυσικό χρώμα 5. Εκτροφή ζώου 6. Οσμή 7. Όψη 8. Ελευθέρας βοσκής 9. Γνωστός κρεοπώλης 10. Μαλακό 11. Όχι και τόσο μαλακό
8
Ερώτηση 9 Ένα κρεοπωλείο με πιστοποιημένο σύστημα ποιότητας το οποίο θα αναγνωρίζατε από κάποιο ειδικό σήμα, θα το προτιμούσατε περισσότερο; Ποσοστό Ναι71,8% Όχι20,3% ΔΓ/ΔΑ7,9% Ερώτηση 10 Αγοράζετε συσκευασμένο κρέας από επώνυμη εταιρεία; Ποσοστό Πολύ συχνά10,3% Σπάνια30,0% Ποτέ59,6%
9
Ερώτηση 11 Αγοράζεται συσκευασμένο κρέας από σουπερ Μάρκετ; Ποσοστό Πολύ συχνά3,9% Σπάνια25,6% Ποτέ70,4%
10
Ερώτηση 12 Για ποιο λόγο κυρίως εμπιστεύεστε τον κρεοπώλη της γειτονιάς; (μέχρι 2 επιλογές) Ποσοστό Γιατί τον έχω εμπιστοσύνη 47,8% Γιατί έχει την ποικιλία που θέλω 3,3% Γιατί είναι καθαρός 15,5% Γιατί είμαι σίγουρος ότι αγοράζω ποιοτικό κρέας 39,8% Γιατί ο ίδιος φροντίζει να έχει πάντα τα καλύτερα κρέατα 11,6% Γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου 11,0% Άλλο 4,7%
11
Ερώτηση 13 Το βασικό κριτήριο με το οποίο αγοράζετε κρέας είναι : Ποσοστό Η τιμή, ή2,8% Η ποιότητα;93,4% ΔΓ/ΔΑ3,9%
12
1.Κατηγοριοποίηση Καταναλωτών Καταναλωτής Απαιτητικός : «Ο Μερακλής»Λιγότερο απαιτητικός : «Κρέας και ότι θέλει ας είναι» Επιφυλακτικός και καχύποπτοςΛιγότερο καχύποπτος Προτιμά σταθερά ελληνικό κρέαςΝτόπιο ή εισαγόμενο, για αυτόν είναι το ίδιο Πρόθυμος να πληρώσει κάτι παραπάνω για το ελληνικό κρέας Δεν πολυπιστεύει στη διάκριση ελληνικού και εισαγόμενου Είναι σε θέση να ξεχωρίσει ένα ελληνικό από ένα εισαγόμενο Είναι λιγότερο ικανός να ξεχωρίσει την προέλευση του κρέατος Γνωρίζει καλύτερα τις ποιότητες του μοσχαριούΈχει εντελώς θολή εικόνα τι είναι ποιότητα στο μοσχάρι Το ειδικό σήμα ποιότητας δεν τον διασφαλίζειΤο ειδικό σήμα ποιότητας τον καθησυχάζει Δεν αγοράζει ποτέ συσκευασμένο κρέας από επώνυμη εταιρεία Αγοράζει αρκετά συχνά συσκευασμένο κρέας από επώνυμη εταιρεία Δεν αγοράζει ποτέ συσκευασμένο κρέας από σουπερ Μάρκετ Αγοράζει αρκετά συχνά συσκευασμένο κρέας από σουπερ Μάρκετ 64,4%35,6%
13
1.Πίνακες Ροής Δημογραφικών Κατηγορία Καταναλωτή Φύλο ΆνδραςΓυναίκα Απαιτητικός56,9%67,9% Λιγότερο απαιτητικός 43,1%32,1% Κατηγορία Καταναλωτή Ηλικία 18-3536-5555-65 + Απαιτητικός51,5%62,7%81,4% Λιγότερο απαιτητικός 48,5%37,3%18,6%
14
Κατηγορία Καταναλωτή Μόρφωση ΔημοτικόΓυμνάσιο/ Λύκειο ΑΕΙ/ΤΕΙ Απαιτητικός76,5%69,8%51,4% Λιγότερο απαιτητικός 23,5%30,2%48,6%
15
Ταυτότητα της Έρευνας Ανάθεση : Σωματείο Κρεοπωλών Θεσσαλονίκης Εταιρεία : INTERVIEW Τύπος : Ποσοτική Μεθοδολογία : Τηλεφωνική με τυχαία επιλογή τηλεφωνικών αριθμών Μέγεθος Δείγματος : 625 άτομα ηλικίας 18 + Περιοχή : Νομός Θεσσαλονίκης (πολεοδομικό συγκρότημα + υπόλοιπο Νομού) Ημερομηνία Διεξαγωγής : από 6/02/2007 έως 7/02/2007 Σταθμίσεις : Σύμφωνα με το φύλο και την ηλικία Προσωπικό : Για την έρευνα εργάστηκαν 12 ερευνητές και 2 επόπτες Η INTERVIEW είναι πιστοποιημένη με το πρότυπο διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2000, εφαρμόζει τον κώδικα δεοντολογίας της ICC/ESOMAR για την διεξαγωγή και δημοσίευση των αποτελεσμάτων έρευνας της κοινής γνώμης και είναι μέλος της WAPOR. I, Dimitrios Vassiliadis, INTERVIEW, accept and agree to abide by the ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice,ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice as well as to accept the ESOMAR terms & conditionsterms & conditions
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.