Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Συνέντευξη με ιδιοκτήτη ταξιδιωτικού πρακτορείου «Memphis Travel» Α.Ε, Θεσσαλονίκη Ακαδ. Περίοδος:

2 Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης;
Ιδρύθηκε ως ταξιδιωτικός οργανισμός το 1985 Νομική μορφή: Α.Ε. Έδρα: Θεσσαλονίκη

3 Ποιες οι δραστηριότητες της εταιρείας;
Ποικίλες, προσφέρεται ένα πακέτο από υπηρεσίες που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών Βασικός άξονας το αεροπορικό εισιτήριο, πελάτες της οι διάφορες εταιρείες, σημαντική δραστηριότητα το κλείσιμο του καταλύματος διαμονής του πελάτη, επίσης σημαντική δραστηριότητα αποτελεί ο συνεδριακός τουρισμός που προσαρμόζεται ως προσφορά στις ανάγκες των πελατών (οργάνωση και αποπεράτωση πανελλήνιων, διεθνών και παγκόσμιων συνεδρίων για τις εταιρείες - πελάτες)

4 Πόσοι απασχολούνται στην εταιρεία;
Απασχολούνται 8 άτομα Εξειδικευμένες γνώσεις, γίνονται σεμινάρια για το προσωπικό

5 Παγκόσμια Συστήματα: Amadeus και Galileo
Ποια η τεχνολογία που εξυπηρετεί τις καθημερινές ανάγκες των πελατών της επιχείρησης; Παγκόσμια Συστήματα: Amadeus και Galileo Αποτελούν on-line συστήματα κρατήσεων εισιτηρίων με τις αεροπορικές εταιρείες, και κρατήσεις δωματίων σε καταλύματα διεθνώς, επίσης ενοικιάσεις αυτοκινήτων και μετακινήσεις με πλοία Διαδίκτυο

6 Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε συνοπτικά είναι οι..
Αεροπορικά εισιτήρια Αεροπορικά ταξίδια στελεχών, διαμονή στελεχών, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, εκδόσεις εισιτηρίων σε πλοία Συνεδριακός τουρισμός

7 Ποιος ο ανταγωνισμός; Πλεονεκτήματα της εταιρείας. Ενημέρωση καθημερινή, προσφορές αεροπορικών εταιρειών σε παγκόσμια εμβέλεια, διαθέτουμε τις πληροφορίες π.χ. προσφορές σε εισιτήρια και εξυπηρετούμε τον πελάτη, προσπαθούμε να βελτιωθούμε Μειονέκτημα. Ανάγκη για εξειδίκευση, χρόνο για συλλογή δεδομένων, από Διαδίκτυο και συστήματα κρατήσεων, ελλείψεις σε σωστές πληροφορίες, περισσότερη ενημέρωση προς τους πελάτες περιοριζόμαστε λόγω των καθημερινών δραστηριοτήτων

8 Συνεργασίες με άλλους επαγγελματίες;
Η εποχή απαιτεί την καθημερινή συνεργασία με εξειδικευμένα στελέχη άλλων εταιρειών Στατιστικά δεδομένα πελατών και αποδόσεων της εταιρείας Λογιστικές υπηρεσίες Νομικοί σύμβουλοι, συνεδριάζουμε μια φορά το μήνα, για να καλύψουμε την ανάγκη της νομικής προστασίας και την κάλυψη συμβολαίων π.χ. ενοικίασης αυτοκινήτου, διαμονής, μεταφοράς Έλεγχος μεταφορικών μέσων π.χ. οδηγοί επαγγελματίες και καλά λεωφορεία και επιλογή σωστών συνεργατών Καλύτερες προσφορές σε υποκινούν για έρευνα και αναζήτηση καλύτερων προσφορών στις συνεργασίες

9 Εποχικότητα υπάρχει; Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά πολλά ταξίδια λόγω εορτών. Καλοκαίρι. Εκδρομές, ταξίδια νησιά, εξωτερικό, μεγαλύτερη σεζόν Εορτές. 25 Μαρτίου και απόκριες

10 Άλλοι περιβαλλοντικοί παράγοντες που επηρεάζουν;
Τζουνάμι στην Άπω Ανατολή. Παρατηρήθηκε μετακίνηση κόσμου σε άλλους προορισμούς άλλων χωρών χωρίς προβλήματα Τρομοκρατικές επιθέσεις. Για μικρό διάστημα δημιουργούν πάγωμα μετακινήσεων. Τα παραπάνω επηρεάζουν αρνητικά το κλάδο μας.

11 Ποια η τιμολογιακή πολιτική;
Τα έσοδα είναι πολύ χαμηλά για τα τουριστικά γραφεία Πρέπει να ήμαστε προσεκτικοί σε καθημερινή βάση κάνουμε αναπροσαρμογές Είναι εύκολο να δημιουργηθούν αρνητικά αποτελέσματα πολλές φορές λόγω λαθών στους υπολογισμούς Ανταγωνιστική ως προς τους ανταγωνιστές η πολιτική τιμολόγησης και παράλληλα να δημιουργούνται έσοδα

12 Είναι μια εύρωστη εταιρεία;
Εύρωστη εταιρεία Αυξήσεις τελευταίας 5ετίας Προσέλκυση πελατών από Ελλάδα και Εξωτερικό Δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για πρόβλεψη εσόδων που διαρκώς βελτιώνονται τα τελευταία 5έτη

13 Ομάδες στόχοι; Αυτοί που ταξιδεύουν πολλές φορές τον χρόνο για επαγγελματικά και ταξίδια αναψυχής και προσωπικούς λόγους Πελάτες πολυεθνικές που ταξιδεύουν από το εσωτερικό ή εσωτερικό Κάνουμε καλές προσφορές και στο εξωτερικό

14 Νέες αγορές; Διαδίκτυο, on-line κρατήσεις στο Διαδίκτυο
Δημιουργείτε αισιοδοξία, ο κόσμος μπορεί να δει τα προϊόντα μας σε ανταγωνιστικές τιμές και συμβουλεύουμε τον πελάτη για ένα καλύτερο ταξίδι

15 Ποια η προβολή; Απευθυνόμαστε στον επαγγελματία
Επιμελητήρια, εφημερίδες, ραδιοφωνικούς σταθμούς Τρόπος διαφήμισης υπάρχει, απευθυνόμαστε σε συγκεκριμένο πελατολόγιο Διαδίκτυο για προβολή της εταιρείας. Ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος ενημερώνεται και βλέπει τις προσφορές με μια απλή πλοήγηση [αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, κρατήσεις σε ενοικιάσεις αυτοκινήτων, θέατρα εξωτερικού] Κυρίως τελευταία προβολή στο Διαδίκτυο. Το ποσό που δαπανάμε κάθε χρόνο με βάσει τα προβλεπόμενα έσοδα και γίνεται αναγωγή του ποσοστού που είναι ένα σημαντικό ποσοστό επί των εσόδων της εταιρείας Παρατηρούμε αύξηση στις πωλήσεις μας. Οι πελάτες στο εξωτερικό που εξετάζουν τις τιμές στο Διαδίκτυο μας προτιμούν, ο κόσμος στην Ελλάδα δεν είναι έτοιμος, μελλοντικά όμως θα αναδειχθεί και η αγορά η εγχώρια και θα αυξηθούν έτσι οι πωλήσεις μας.

16 Ποιες οι μελλοντικές αλλαγές στον κλάδο;
Δημιουργούνται νέες ανάγκες επιβίωσης, οι αεροπορικές εταιρείες πιέζουν για μηδέν προμήθειες τα τουριστικά γραφεία Οργανωθήκαμε ήδη μια και το Διαδίκτυο θα πάρει μεγάλο ποσοστό στα επόμενα έτη των κρατήσεων που κάνουν οι πελάτες μας. Αυξήσεις πωλήσεων και κρατήσεων περίπου 30% τα τελευταία πέντε έτη στο Διαδίκτυο στο εξωτερικό. Θα έρθει η τάση αυτή και στην Ελλάδα μελλοντικά. Ο κλάδος έχει προβλήματα χρειάζεται επαγγελματισμός εμείς ως εταιρεία το επιδιώκουμε αυτό

17 Η εφημερίδα (Newsletter) αποσκοπεί στην εγγραφή νέων παραληπτών

18 Στο side προβάλλονται προσφορές σε αεροπορικά εισιτήρια

19 Διαδίκτυο: Ο λογότυπος και το σλόγκαν του γραφείου MEMPHIS TRAVEL


Κατέβασμα ppt "Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google