Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
“Αποτυπώνοντας το online customer experience”
Stelios Eliakis
2
Tα τρία επίπεδα του e-satisfaction
To Dashboard Start End 1 2 3 4 Tα τρία επίπεδα του e-satisfaction Tι μου προσφέρει
3
Έρευνα του E-commerce Europe
4
Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ;
15 $1 Million 14 $500,000 13 $250,000 12 $125,000 11 $64,000 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 10 $32,000 9 $16,000 8 $8,000 7 $4,000 6 $2,000 5 $1,000 4 $500 3 $300 2 $200 50:50 1 $100 A: B: C: D:
5
Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ;
15 $1 Million 14 $500,000 13 $250,000 12 $125,000 11 $64,000 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 10 $32,000 9 $16,000 8 $8,000 7 $4,000 6 $2,000 5 $1,000 4 $500 3 $300 2 $200 50:50 1 $100 A: B: C: D: 4.000
6
Όταν μια αγορά ανθίζει στην Ελλάδα ...
7
O Έλληνας καταναλωτής διστάζει…
8
Πρέπει να βρούμε ένα Story ωραίο.
H ιδέα
9
Η πρώτη πλατφόρμα συνεχούς και συστηματικής καταγραφής της γνώμης και της ικανοποίησης των e-καταναλωτών
10
1 2 3 Τα τρία επίπεδα του e-satisfaction Total Experience
Order Experience Browsing Experience 1 2 3
11
Browsing Experience - Pop up
12
Browsing Experience - Pop up
13
Order Experience
14
Order Experience
15
Total Experience 1. Λήψη e-mail μετά την παραλαβή της παραγγελίας
3. Συμπλήρωση Ερωτηματολογίου
16
Dashboard Kαι τώρα ξεκινάμε με το dashboard και τη live περιήγηση στις λειτουργίες του
17
Συγκεντρωτικά αποτελέσματα
20
Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους
21
Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους
22
Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους
23
Πάντα θέλουμε να δούμε αν είμαστε καλύτεροι από τους υπόλοιπους και πάντα θέλουμε να επιβραβευόμαστε και να το βλέπουμε αυτό! Πάντα θέλουμε να ξέρουμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τους άλλους. Και λέμε για τη σύγκριση με Normative
24
Σύγκριση με Normative Πες για το Sedici
25
Everybody needs a helping hand
26
Αναλυτικά Αποτελέσματα
27
Παραδείγματα
28
e-satisfaction Alert
29
Responsive
31
Ενσωμάτωση e-satisfaction
“ Simplicity is the ultimate Sophistication “ Leonardo da Vinci
32
Google Analytics e-satisfaction
33
“Από τη στιγμή που ενσωματώσαμε το e-satisfaction στο brandsgalaxy
“Από τη στιγμή που ενσωματώσαμε το e-satisfaction στο brandsgalaxy.gr, ήρθαμε ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές μας. Είναι φιλικό προς το χρήστη και τα αποτελέσματα/συμπεράσματα που βγάζουμε από την επικοινωνία με τους πελάτες μας, μας δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε ακόμη περισσότερο την πολιτική μας με έμφαση την πελατο-κεντρικότητα και τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουμε. H brandsgalaxy.gr, το μεγαλύτερο online private shopping club στην Ελλάδα, στηρίζει το e-satisfaction, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο καθημερινό μέσο μέτρησης της αποτελεσματικότητας των πλάνων μας και σημαντικό κομμάτι της ανάπτυξης και της μελλοντικής μας πορείας. Ευχαριστούμε Focus Bari. Ευχαριστούμε Sleed” Μάκης Θέμελης, Γενικός Διευθυντής BrandsGalaxy A.E. Μέλος του Ομίλου Antenna
34
Μιχάλης Τσικνάκης, CEO Cosmossport.gr
“Tο e-satisfaction είναι συνεχώς ανοικτό στο browser μου παρέα και κολλητά με το google analytics" Μιχάλης Τσικνάκης, CEO Cosmossport.gr
35
Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Service Provider Ηλεκτρονικού Εμπορίου
36
Οι Launching partners μας
37
Co-Founder, e-satisfaction
Ευχαριστώ! Στέλιος Ηλιάκης Co-Founder, e-satisfaction
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.