Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΟΜΟΥ Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα;

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΟΜΟΥ Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα;"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΟΜΟΥ

3 Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα;

4 Ποια από τις παρακάτω απόψεις είναι πιο κοντά στην δική σας άποψη. Θα λέγατε ότι η αγορά του Ν. Κορινθίας είναι … Σύνολο ερωτηθέντων

5 Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα; Ποια από τις παρακάτω απόψεις είναι πιο κοντά στην δική σας άποψη. Θα λέγατε ότι η αγορά του Ν. Κορινθίας είναι … Σύνολο ερωτηθέντων ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ ΑΝΔΡΕΣΓΥΝΑΙΚΕΣ18-3435-5455+ ΑΓΟΡΑ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ 4639,352,832,456,447,8 ΑΓΟΡΑ ΣΤΑΘΕΡΗ / ΣΤΑΣΙΜΗ 3842,433,746,233,335,7 ΑΓΟΡΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ 9,913,36,4139,67,6 ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗ 1ΠΕΡΙΟΧΗ 2ΠΕΡΙΟΧΗ 3 ΑΓΟΡΑ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ 4643,348,545,7 ΑΓΟΡΑ ΣΤΑΘΕΡΗ / ΣΤΑΣΙΜΗ 3838,736,239,2 ΑΓΟΡΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ 9,914,4116,3

6 Βαθμός ικανοποίησης από αγορές Ν. Κορινθίας και άλλων νομών

7 Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Κορινθίας Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά του Ν.Κορινθίας είστε… Σύνολο ερωτηθέντων 54,7% 13,1%

8 Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του εκάστοτε Νομού / περιοχής Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά της περιοχής/του νομού σας είστε… Σύνολο ερωτηθέντων 61,5% 10,1% 54,7% 13,1% 59,7% 16,6% Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ

9 % Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Κορινθίας Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά του Ν.Κορινθίας είστε… Σύνολο ερωτηθέντων ΠΟΛΎ/ΜΑΛΛΟΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ

10 % Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Aργολίδας Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά της περιοχής σας/του νομού σας είστε… Σύνολο ερωτηθέντων ΠΟΛΎ/ΜΑΛΛΟΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ

11 % Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά της Δυτικής Αττικής Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά της περιοχής σας/ του νομού σας είστε… Σύνολο ερωτηθέντων ΠΟΛΎ/ΜΑΛΛΟΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ

12 Market Research evolution to “Loyalty” Η μέτρηση της «Ικανοποίησης» (Customer Satisfaction) έχει εξελιχθεί σήμερα πια στη μέτρηση της «Πιστότητας» (Customer Loyalty) Customer Satisfaction Quality/Value Perception Customer Commitment Customer Loyalty 1970’s to 1980’s1980’s to 1990’s1990’sΣήμερα

13 Στο Loyalty Matrix, αντικατοπτρίζεται η «πραγματική» Πιστότητα σαν μία συνεργασία που (επαν-) επιλέγεται από άποψη ΣΤΑΣΗ /ΑΠΟΨΗ (- αισθάνομαι πιστός πελάτης - θα μου έλειπε αν δεν υπήρχε) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (Θα συνεχίσω να αγοράζω από την αγορά) θετική αρνητική Truly Loyal Accessible Trapped High Risk θετική αρνητική

14 Truly Loyal τους αρέσετε και θέλουν να παραμείνουν Accessible Trapped High Risk ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «TRULY LOYAL» ΠΕΛΑΤΕΣ; • Επιθυμούν να συνεχίσουν να αγοράζουν. •Προτιμούν την αγορά τους σε σχέση με άλλες αγορές •Θεωρούν τον εαυτό τους πιστό πελάτη της αγοράς τους •Ψωνίζουν όσο συχνότερα τους δίνεται η ευκαιρία στην αγορά τους Έχουν θετική/ευμενή στάση/άποψη. • Επιθυμούν να συνεχίσουν να αγοράζουν. • Αντιστέκονται, αδιαφορούν στις προκλήσεις του ανταγωνισμού.

15 τους αρέσετε, αλλά σκέφτονται να φύγουν Trapped High Risk Accessible Truly Loyal ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «ΑCCESSIBLE» ΠΕΛΑΤΕΣ; • Αισθάνονται δέσιμο με την αγορά τους σε σχέση με άλλες αγορές •Θεωρούν τον εαυτό τους σχετικά πιστό πελάτη της αγοράς τους •…αλλά δεν είναι βέβαιοι ότι επιθυμούν να συνεχίσουν να αγοράζουν καθώς ελέγχουν πάντα αν υπάρχουν αλλού ευκαιρίες Έχουν θετική άποψη. • Είναι πολύ ανοικτοί στις προκλήσεις του ανταγωνισμού. •Μπορούν όμως να αναπτύξουν μεγαλύτερη δέσμευση/ αφοσίωση.

16 High Risk Truly Loyal Accessible Trapped ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «TRAPPED» ΠΕΛΑΤΕΣ;; Θα επιθυμούσαν να συνεχίσουν να αγοράζουν. παραμένουν περιμένοντας νέα πρόταση •Δεν αισθάνονται Δέσμευση. • Είναι μαζί σας επειδή δεν έχουν άλλη εναλλακτική λύση. • Δεν έχουν επιλογές. •Πρέπει να μετατρέψουμε την υποχρέωση τους σε επιθυμία.

17 High Risk Trapped Truly Loyal Accessible σχεδόν έχουν φύγει ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «HIGH RISK» ΠΕΛΑΤΕΣ; • Δεν αισθάνονται κανένα δέσιμο. • Είναι δυσαρεστημένοι. • Δεν σκέφτονται να συνεχίζουν να αγοράζουν από εσάς. • Έχουν βρει νέες προτάσεις και ευκαιρίες.

18 Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας Ν. Κορινθίας Δυτική Αττική Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 72%4%4% 15%8%8% Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 76%5%5% 13%6%6%


Κατέβασμα ppt "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΟΜΟΥ Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα;"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google