Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεJayce Sotir Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
3
Πολλοί λένε ότι τα διάφορα πρότυπα μοντέλα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και πλασάρονται ως η αυτοκίνηση του μέλλοντος είναι όνειρα θερινής νυκτός. Στα εργαστήρια πάντως της υψηλής τεχνολογίας επικρατεί οργασμός ιδεών και προτάσεων από μηχανικούς και designers που οραματίζονται τα αυτοκίνητα του μέλλοντός μας.
4
Πρόκειται για το πρώτο σπαστό όχηµα. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο µπορεί να διπλώνει, θα καταλαμβάνει έτσι πολύ µικρότερο χώρο στάθμευσης και συγκεκριμένα το 1/3 ενός Smart ForTwo ! Οι µηχανικοί κατήργησαν και το συμβατικό τιµόνι και στη θέση του τοποθέτησαν joystick, όπως κινούνται τα οχήματα και στο playstation!
5
Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο, αν και είναι μικρό, χαρακτηρίζεται τραχύ και δυνατό. Το Mini Norris πέρασε με επιτυχία την πρώτη φάση των κρας τεστ και συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο ανθεκτικά αυτοκίνητα του κόσμου. Το Mini Norris είναι τρίκυκλο όχημα και θα είναι πολύ δύσκολο να το δούμε να βγαίνει σε μαζική παραγωγή σε σύντομο χρονικό διάστημα.
6
Το 2Wheela είναι ηλεκτρικό, τρίκυκλο και διθέσιο, έχει όµως την ιδιαιτερότητα να µπορεί να χωρίζεται σε δυο µικρότερα ηλεκτρικά οχήµατα. Έτσι ξεκινάνε το πρωί δυο άτοµα για τη δουλειά και στην πρώτη στάση τραβάνε έναν µοχλό και ο ένας παίρνει το µισό όχηµα και πηγαίνει αριστερά και ο άλλος το άλλο µισό και πηγαίνει δεξιά…!
7
Τα οχήματα θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν δύο επιβάτες, συν τις αποσκευές τους, τα ψώνια ή παιδικά καροτσάκια. Η μέγιστη ταχύτητα που θα μπορούν να αναπτύξουν θα φτάνει τα 12 μίλια την ώρα (19,3 χιλιόμετρα/ώρα) και θα κινούνται σε ειδικά διαμορφωμένες γραμμές στο κέντρο της πόλης. Τα πρώτα 100 αυτόνομα οχήματα αναμένεται να βγουν στους δρόμους το 2015 και οι υποδομές για την εγκατάστασή τους θα κοστίσουν 65 εκατ. λίρες (76,88 εκατ. ευρώ).
8
Μέχρι το 2017, το πρόγραμμα θα έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία και οι επιβάτες θα πληρώνουν αντίτιμο 2 λιρών (2,36 ευρώ) για κάθε διαδρομή, ενώ θα μπορούν να καλέσουν ή να κλείσουν την κούρσα τους μέσω ειδικής εφαρμογής για smartphones. Τα οχήματα, που θα είναι παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται ήδη από το 2011 στο αεροδρόμιο του Χίθροου, θα είναι πλήρως ηλεκτρικά και θα φορτίζονται από ένα επαγωγικό σύστημα εγκατεστημένο κατά μήκος της διαδρομής. Επιπλέον, θα χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό από GPS, κάμερες υψηλής ευκρίνειας και αισθητήρες για να κινούνται εντός της πόλης και να αποφεύγουν τους πεζούς, τα έργα στους δρόμους και τα κτίρια, παρόλο που το αρχικό πλάνο προβλέπει ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας και ένα χειριστήριο για τον έλεγχο του οχήματος σε περίπτωση ανάγκης.
12
http://www.topontiki.gr/article/38431 / http://www.dinfo.gr/%CF%84%CE%B1%CE%B1%CF%85%CF%84 %CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1- %CF%84%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%BB %CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%82/ http://www.enet.gr/?i=news-room.el&id=396518
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.