Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεKatherine Comis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Το Προφίλ του Αγοραστή Η έρευνα διεξήχθη από τα μέλη της Ένωσης Μεσιτών Ακινήτων Πιστοποιημένων Πραγματογνωμόνων Ελλάδας (ΕΠΠΑ). Βασίστηκε σε 132 συναλλαγές από 11 Περιφέρειες, που ολοκληρώθηκα τους πέντε πρώτους μήνες του 2014 (για την ακρίβεια τον τελευταίο μήνα μιας και ελάχιστες συναλλαγές έγιναν νωρίτερα λόγω εμπλοκών στο φόρο υπεραξίας) και για τις οποίες υπήρχαν πραγματικά στοιχεία.
2
132 συναλλαγές 1/1 - 30/5/2014 Ανατολική Μακεδονία & Θράκη32% Κεντρική Μακεδονία2519% Δυτική Μακεδονία00% Ηπείρου97% Θεσσαλίας3224% Στερεάς Ελλάδας65% Δυτικής Ελλάδας11% Αττικής2821% Πελοποννήσου86% Κρήτης1511% Βορείου Αιγαίου22% Νοτίου Αιγαίου32% Ιόνιων Νήσων00%
3
Κατάσταση κατοικιών ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ 2014 ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΟ 2009 ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ 2009-14 ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΝΕΟΔΜΗΤΑ 23% 130.724€199.862€-34% ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ 77% 110.066€181.340€-3827% 84% Αγορές Απολύτου Μετρητοίς
4
Έλληνας, οικογενειάρχης, μορφωμένος, σε παραγωγική ηλικία (30-55 ετών) Δημογραφικά Στοιχεία
5
Τι; και Που Αγοράζουν οι αλλοδαποί; 56% αγοραστών από Τρίτες Χώρες αγοράζουν ακίνητα αξίας έως 100.000 ευρώ, 22% αγοράζουν πολυτελή ακίνητα 63% αγοραστών από Ευρωπαϊκή Ένωση αγοράζουν ακίνητα αξίας έως 100.000 ευρώ και μόλις 11% αγοράζουν πολυτελή ακίνητα
6
Μέσος Όρος Επένδυσης ανά Σκοπό
7
Φόροι Για το 31% ήταν πρώτη κατοικία και μόλις για το 24% προέκυψε φόρος υπεραξίας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.