Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
TaxisNet.gr Βοσνάκης Νικόλαος Γεωργιάδου Αθανασία Ντιλγέρη Ίβι Τσιατάκη Μάρθα Βοσνάκης

2 Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη ΊβΙ, Τσιατάκη Μάρθα
TaxisNet.gr Ηλεκτρονικές υπηρεσίες φορολογίας Αναπτύσσεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του κράτους για την φορολογική εξυπηρέτηση μέσω Internet. Εφαρμόστκε η λειτουργεία του σε όλες τις Δ.Ο.Υ. τον Σεπτέμβριο του 2001 Νάσια Το taxisnet είναι μία ηλεκτρονική υπηρεσία φορολογίας η οποία αναπτύσσεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του κράτους για την φορολογική εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω διαδικτύου. Η προσπάθεια για την εφαρμογή του TAXISnet ξεκίνησε το Μάρτιο του 1998 και ολοκληρώθηκε το Σεπτέμβριο του 2001 που εφαρμόστηκε σε όλες τα Δ.Ο.Υ. Αξίζει να σημειωθεί ότι άνοιξαν περίπου 8600 θέσεις εργασίας και όλοι οι υπάλληλοι των Δ.Ο.Υ., μετά από εκπαίδευση, έγιναν χρήστες του Πληροφοριακού Συστήματος TAXIS. Για πρώτη φορά, υπάλληλοι μίας υπηρεσίας, όλων των ηλικιών, κατάφεραν να αφομοιώσουν την τεχνολογία και να χρησιμοποιούν υπολογιστή για τη διεκπεραίωση των εργασιών τους. Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη ΊβΙ, Τσιατάκη Μάρθα

3 Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα
Στόχοι Περιορισμός ανάγκης για φυσική παρουσία για τις συναλλαγές του πολίτη με το Υπουργείο Οικονομικών. Αναβάθμιση του τηλεπικοινωνιακού δικτύου του Υπουργείο Οικονομικών. Μεγαλύτερη ταχύτητα, εξοικονόμηση πόρων, άμεσες συναλλαγές Νάσια Η ανάπτυξη αυτού του συστήματος έχει ως κύριο στόχο την αναβάθμιση του τηλεπικοινωνιακού δικτύου του Υπουργείου Οικονομικών. Επίσης, στοχεύει στον περιορισμό της ανάγκης φυσικής παρουσίας για τις συναλλαγές του πολίτη με το Υπουργείο Οικονομικών πράγμα που σημαίνει ότι το πρόγραμμα αυτό αποσκοπεί στην άμεση εξυπηρέτηση πελατών χωρίς πολύωρες αναμονές σε ουρές για την εξυπηρέτησή τους και χωρίς την άμεση επαφή τους με την εφορία. Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα

4 Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα
Προσέγγιση Περιορισμός υπηρεσιών των οποίων απαιτηται φυσική απρουσία. Άμεση εξυπηρέτηση πελατών χωρίς πολύωρες αναμονές σε ουρες για την εξυπηρέτηση τους. Ευκολότερος έλεγχος από το Υπουργείο Οικονομικών Νάσια Χάρη στο σύστημα αυτό, επιτυγχάνεται εξοικονόμηση πόρων (λιγότερο προσωπικό, χρήση λιγότερων χώρων άρα και λιγότερα έξοδα), κι άμεσες και γρήγορες συναλλαγές αφού κάθε συναλλαγή γίνεται ηλεκτρονικά. Έτσι, σιγά σιγά το υπουργείο οικονομικών θα καταφέρει να ξεπεράσει προβλήματα που παλαιότερα αντιμετώπιζε και θα εκσυγχρονιστεί. Επιπλέον με της υπηρεσίες αυτές είναι ευκολότερο το Υπουργείο Οικονομικών να πραγματοποιεί έλεγχο στους φορολογούμενους για πιθανές παρανομίες και να επιβάλλει τις ανάλογες ποινές. Τέλος να αναφέρουμε ότι η λειτουργία του Taxisnet ήταν αρχικά προαιρετική και μετά έγινε υποχρεωτική προς όλες τις επιχειρήσεις και τους πολίτες. Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα

5 Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα
Αποτελέσματα Μείωση κόστους δήλωσης ΦΠΑ Μείωση πόρων από την πλευρά του Υπουργείου Οικονομικών Μείωση πόρων από τους πολίτες Αποτελεσματική μείωση της γραφειοκρατίας Μάρθα Η χρήση της υπηρεσίας Taxisnet.gr έχει σαν αποτέλεσμα αρχικά την μείωση του κόστους της δήλωσης Φ.Π.Α., την μείωση των πόρων από την πλευρά του Υπουργείου Οικονομικών και τέλος την αποτελεσματική μείωση της γραφειοκρατίας. Όλα τα παραπάνω οφείλονται στο γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος των απαιτούμενων συναλλαγών των πολιτών με το Υπουργείο Οικονομικών γίνονται ηλεκτρονικά. Κατά αυτό τον τρόπο μειώνονται οι απαιτούμενες εργατοώρες των πολιτών τόσο στις μετακινήσεις όσο και στην αναμονή στης κατά τόπους ΔΥΟ. Επίσης μειώνεται ο αριθμός των υπαλλήλων που χρειάζονται για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Τέλος μειώνεται η γραφειοκρατία καθώς περιορίζεται ο αριθμός των εγγράφων και διεκπεραιώνεται η διαδικασία με ποιο γρήγορο τρόπο. Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα

6 Μάρθα Η κεντρική σελίδα του taxisnet.gr Βλέπουμε ότι οι υπηρεσίες χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες

7 Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα
Υπηρεσίες Υπηρεσίες προς Πολίτες Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις/ Επιτυδευματίες Υπηρεσίες προς Δοιήκηση Μάρθα Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα

8 Υπηρεσίες προς Πολίτες (1)
Υποβολή δήλωσης φορολογίας Εισοδήματος Ε1 Έντυπα Τελών Κυκλοφορίας Υπηρεσία Χορήγησης Επιδόματος Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης Κάρτα Αποδείξεων Υποβολή Δηλώσεων Στοιχείων Ακινήτων (Ε9) Ειδοποιήσεις πληρωμής ή επιστροφής φόρου Προβολή Δηλώσεων Στοιχείων Ακινήτων (Ε9) Προσωρινή Δήλωση Απόδοσης Φόρου και Τελών Χαρτοσήμου Υποβολή Οριστικής Δήλωσης Φ.Μ.Υ. ( Ε7) Ελεύθερα Προγράμματα και Λογισμικό Ανοικτού Κώδικά της ΓΓΠΣ Μάρθα (στην αρχή)Θα τα δούμε λίγο γρήγορα γτ θα δώσουμε έμφαση στις υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα

9 Υπηρεσίες προς Πολίτες (2)
Εκδοση Φορολογικής Ενημερότητας Αναζήτηση Στοιχείων Λογιστή Εγκυρότητα Φορολογικών Στοιχείων Ενημέρωση Εκκαθάρισης Ενημέρωση Ε.Τ.ΑΚ. e- Έντυπα Πίνακας αντικειμενικών τιμών αγροτικών προϊόντων (2012) e-Οχήματα e- Α.Π.Α.Α. (Aντικειμενικός Προσδιορισμός Αξίας Ακινήτων) TAXISphone Μάρθα (στο τέλος) Το TAXISphone είναι Υπηρεσία που επιτρέπει στους πολίτες να λαμβάνουν ΕΓΚΥΡΗ Φορολογική Ενημερότητα μέσω πιστοποιημένων φορέων με τους οποίους συναλλάσσονται (ισχύει για Τράπεζες, Συμβολαιογράφους και Υπηρεσίες του Δημοσίου Τομέα και του Ευρύτερου Δημοσίου Τομέα όπως Κ.Ε.Π., Οργανισμούς Κοινής Ωφέλειας και Ο.Τ.Α.). υπηρεσία επιτρέπει επίσης την έκδοση ΕΓΚΥΡΟΥ Eκκαθαριστικού Σημειώματος οικονομικών ετών μέσω των Κ.Ε.Π. και των φορέων του Δημοσίου Τομέα Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα

10 Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις/Επιτυδευματίες (1)
Δηλώσεις Φ.Π.Α. - V.I.E.S Yπηρεσία Υποβολής Πιστοποιητικών Φορολογικών Ελέγχων Yπηρεσία Yποβολής Στοιχείων και Πληροφοριών Προσωρινή Δήλωση Απόδοσης Φόρου και Τελών Χαρτοσήμου Ειδοποιήσεις πληρωμής ή επιστροφής φόρου Εισόδημα Νομικών Προσώπων Υποβολή Οριστικής Δήλωσης Φ.Μ.Υ. ( Ε7) Υποβολή Γνωστοποιήσεων (Δ12), Παραστατικών Μεταβίβασης Φ.Η.Μ. πωλητών-dealer (Δ11) και Καταστάσεων Έκδοσης Φορολογικών Στοιχείων(Δ10) Υποβολή Συγκεντρωτικών Καταστάσεων Πελατών / Προμηθευτών (Δ1, Δ2) Προβολή Συγκεντρωτικών Καταστάσεων Πελατών / Προμηθευτών παρελθόντων ετών που έχουν υποβληθεί ηλεκτρονικά (e- K.Β.Σ.) Ίβι Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα

11 Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις/Επιτυδευματίες (2)
Υποβολή δηλώσεων Τελών και Ειδικών φόρων Υποβολή Δηλώσεων Στοιχείων Ακινήτων (Ε9) Προβολή Δηλώσεων Στοιχείων Ακινήτων (Ε9) Λοιπές Δηλώσεις Εισοδήματος Ελεύθερα Προγράμματα και Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα της ΓΓΠΣ Δήλωση αλλαγής ΚΑΔ Υποβολή Αιτήσεων Επιστροφής ΦΠΑ/VAT REFUND Ενημέρωση Εκκαθάρισης Εκδοση Φορολογικής Ενημερότητας Αναζήτηση Στοιχείων Λογιστή Ίβι Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα

12 Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις/Επιτυδευματίες (3)
Εγκυρότητα Φορολογικών Στοιχείων e- Εντυπα e- Οχήματα e - Α.Π.Α.Α. (Αντικειμενικός Προσδιορισμός Αξίας Ακινήτων) Υπηρεσίες ICIS Υπηρεσίες ICISnet Υποβολή Οικονομικών Στοιχείων των Δημοσίων Μονάδων Υγείας TAXISphone Ίβι Βοσνάκης Νικόλαος, Γεωργιάδου Αθανασία, Ντιλγέρη Ίβι, Τσιατάκη Μάρθα

13 Ίβι Η κεντρική σελίδα του taxisnet.gr Τώρα θα δείξουμε μια από τις βασικές λειτουργίες του taxisnet που είναι η δήλωση περιοδικής ΦΠΑ. Έτσι κάνουμε κλικ στο πλαίσιο Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις/ Επιτηδευματίες.

14 Βοσνάκης Αφού κάνουμε κλικ στην επιλογή για Υπηρεσίας προς επιχειρήσεις μας εμφανίζει αυτή την σελίδα και κάνουμε κλικ στο ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΦΠΑ

15 Μας εμφανίζει την παραπάνω σελίδα όπου συμπληρώνουμε τα κενά.

16 Το βίντεο μας δείχνει την δήλωση περιοδική ΦΠΑ για επιχειρήσεις. Η διαδικασία αρχικά έχει κάποιες διαφορές καθώς το βίντεο δημιουργήθηκε από λογιστή. Η διαφορά με έναν απλό χρήστη είναι ότι δεν γίνεται το πρώτο βήμα που είναι η αναζήτηση της εταιρείας. Τα επόμενα βήματα είναι τα ίδια. Στο παράδειγμα όταν κάνει τον πρώτο έλεγχο βλέπει ότι το ποσό που πρέπει να πληρώσει το θέλει σε δόσεις. Έτσι κάνει κλικ στη Ακύρωση και επιλέγει ότι θέλει να πληρώσει με δόσεις. Πατάει μετά ξανά υποβολή κάνει έναν ακόμα έλεγχο και ξανά υποβολή ώστε να γίνει η οριστική υποβολή. Χρόνοι βίντεο 1:37-1:55 2:23-2:24 4:20-7:55

17 Προτάσεις για το μέλλον
Ηλεκτρονική διαδικασία πληρωμής Δημιουργία τμήματος με 24ωρη τεχνική υποστήριξη Δημιουργία ενός “demo user” για της εξοικίωση του χρήστη με τις υπηρεσίες του TAXISnet Ηλεκτρονική διαδικασία πληρωμής καθώς η υπηρεσία δεν υπάρχει. Ο χρήστης υποχρεούται να καταθέσει το χρηματικό ποσό σε κάποια τράπεζα ή στη τοπική ΔΥΟ. Δημιουργία τμήματος με 24ωρη τεχνική υποστήριξη. Καθώς πολλοί χρήστες αντιμετοπίζουν δυσκολίες με την χρήση του TAXISnet. Δημιουργία ενός “demo user” για της εξοικίωση του χρήστη με τις υπηρεσίες του TAXISnet ώστε ο χρήστης να έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται από το TAXISnet χωρίς να είναι εγγεγραμμένος στο σύστημα.

18 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!


Κατέβασμα ppt "Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google