Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεStacia Stanis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Απεικονίσεις των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μέσα από το έργο ζωγράφων του 20ου αιώνα Depictions of sustainable sources of energy through the work of 20 th century painters 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ Ε΄ ΤΑΞΗ 5th PRIMARY SCHOOL OF KALAMBAKA PRIMARY 5 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠ/ΚΟΣ: Βασίλειος Νάστος SUPERVISING TEACHER: Vasileios Nastos
2
Η δραστηριότητα που παρουσιάζεται εδώ αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος για την Κλιματική Αλλαγή και τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και διενεργήθηκε στις ακόλουθες φάσεις: •Αρχικά παρουσιάστηκαν στους μαθητές της Ε΄ τάξης επιλεγμένα έργα ζωγράφων του 20ου αιώνα με τη μορφή «καταιγισμού». •Κατόπιν ζητήθηκε από κάθε μαθητή να αναπαραστήσει εικαστικά μία ανανεώσιμη πηγή ενέργειας, συνδυάζοντας τις γνώσεις του με κάποια από τις εικόνες που είδε προηγουμένως. •Αργότερα, οι μαθητές ανέτρεξαν εκ νέου στα έργα των ζωγράφων και «ταίριαξαν» το δικό τους έργο με εκείνο που θεώρησαν πως τους ενέπνευσε περισσότερο. •Στην τελευταία φάση, οι μαθητές της Ε΄ τάξης χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και, με αφόρμηση τις ζωγραφιές τους, παρουσίασαν στους μικρότερους μαθητές το θέμα της κλιματικής αλλαγής αναδεικνύοντας τη σημασία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για τον περιορισμό της. Τέλος, οι μικρότεροι μαθητές έφτιαξαν τις δικές τους ζωγραφιές.
3
The present activity constitutes part of a broader project on Climate Change and Sustainable Sources of Energy and it was realized in the following phases: •Initially, primary-5 pupils viewed selected 20 th century paintings in the form of ‘storming’. •Later on, the pupils were asked to draw a depiction of a sustainable form of energy, combining their relevant knowledge with any of the pictures they had seen. •The pupils then viewed the painters’ work again and ‘matched’ their own drawing with the one they thought that had inspired them. •Lastly, primary-5 pupils were split in two groups and, using their drawings as a stimuli, they taught younger pupils the topic of climate change and discussed the importance of sustainable sources of energy in combating it. Finally, younger pupils created their own drawings.
4
Αθανασία Κολιού ‘Κινούμενες Ανεμογεννήτριες’ Athanasia Koliou ‘Moving Wind Generators’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Wassily Kandinsky
5
Αφροδίτη Τζιώρα ‘Γεωθερμική ενέργεια’ Aphrodite Tziora ‘Geothermal energy’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Howard Hodgkin
6
Γεωργία Παρασκευά ‘Ενέργεια Βιομάζας’ Georgia Paraskeva ‘Energy from Biomass’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Jackson Pollock
7
Μάριος Ραφαήλ Κυρίτσης: ‘Γεωθερμική ενέργεια’ Marios Raphael Kyritsis: ‘Geothermal energy’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Howard Hodgkin
8
Παύλος Παληγιάννης: ‘Ηλιακή ενέργεια & Φωτοβολταϊκά’ Pavlos Paligiannis: ‘Solar Energy & Photovoltaic panels’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Paul Klee
9
Σταματία Χασιώτη: ‘Υδροδυναμική ενέργεια’ Stamatia Hassioti: ‘Hydropower’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Piet Mondrian
10
Στέφανος Ζιώγας: ‘Γεωθερμική ενέργεια’ Stefanos Ziogas: ‘Geothermal energy’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Piet Mondrian
11
Φωτεινή Κολιού: ‘Ενέργεια από Βιομάζα’ Fotini Koliou: ‘Energy from Biomass’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Jackson Pollock
12
Θεοδώρα Τζομπανάκη: ‘Αιολική ενέργεια’ Theodora Tzobanaki: ‘Wind power’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Henri Matisse
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.