Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και e-mail Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και e-mail Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 e-Phone

2 Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και e-mail Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση απομακρυσμένων κλήσεων, Audio Conference Χρήση του VoIP που βασίζεται σε ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα (PBX)

3 Αναλυτικά:  Οι υπολογιστές μετατρέπονται στο κέντρο όλων των δραστηριοτήτων  Αυξάνονται οι δυνατότητες επικοινωνίας της πλατφόρμας των Windows  Οι προσωπικοί υπολογιστές χρησιμοποιούνται για όλες τις εφαρμογές  Οι συσκευές τηλεφώνων πλέον δεν είναι απαραίτητες Πως ο Microsoft Office Communicator και το e-phone συνεργάζονται •Ο Live Communicator Server 2005 είναι μια ασφαλής και αξιόπιστη πλατφόρμα επικοινωνίας •Επιπλέον παρέχει: •Δυνατότητες Instant Messaging με άλλες εξωτερικές πλατφόρμες επικοινωνίας •Λειτουργικότητες CTI με τα υπάρχοντα PBX •Δυνατότητες συνομιλίας μέσω PSTN •Το e-phone ενσωματώνεται στο Microsoft Outlook και παρέχει όλες τις λειτουργικότητες ενός παραδοσιακού τηλεφωνικού κέντρου (PBX)

4 ISDN / PSTN Gateway LAN (Switched Ethernet) Σταθμοί εργασίας με Microsoft Outlook xDSL / VPN Home workstation IP Telephone Fax Terminal adapter Mail Server με Microsoft Exchange Microsoft Windows Server -Registration Services -Absence Services Πως λειτουργεί το e-phone

5 ISDN / PSTN Gateway LAN (Switched Ethernet) Σταθμοί εργασίας με Microsoft Outlook xDSL / VPN Home workstation IP Telephone Fax Terminal adapter Mail Server με Microsoft Exchange Microsoft Windows Server -Registration Services -Absence Services SQL LCS -Home Server -SQL Το e-phone σε συνεργασία με τα LCS 2005

6 Microsoft Windows Server -Registration Services -Absence Services ISDN / PSTN Gateway LAN (Switched Ethernet) Σταθμοί εργασίας με Microsoft Outlook xDSL / VPN Home workstation IP Telephone Fax Terminal adapter Mail Server με Microsoft Exchange SQL LCS -Home Server -SQL CSTA-SIP Gateway Θέση εργασίας χωρίς e-phone® Το e-phone σε συνεργασία με τα LCS 2005 και το Microsoft Office Communicator

7 Client Οι σταθμοί εργασίας είναι γνωστοί και ως “clients”. Όταν ο χρήστης ανοίξει το Outlook, το τηλέφωνο ξεκινάει να λειτουργεί αυτόματα. Το “client” αυτόματα αναζητά το κοντινότερο “Registration Service” και συνδέεται σε αυτό σαν χρήστης Registration Services Τα “Registration Services” είναι ένα directory service στο οποίο συνδέεται κάθε component του VoIP συστήματος πρέπει να συνδεθεί σε αυτό όταν ξεκινάει να λειτουργήσει. Η βασική του λειτουργικότητα είναι να συνδεθεί τις IP διευθύνσεις με τα ISDN νούμερα Absence Service Η “Absence Service” εκτελεί την πιο σημαντική λειτουργία όταν ο χρήστης δεν είναι συνδεδεμένος. Για παράδειγμα λειτουργεί σαν τηλεφωνητής ή προωθεί τις κλήσεις σε κινητά τηλέφωνα. Gateway Το “Gateway” είναι ο σύνδεσμος ανάμεσα στα κοινά τηλεφωνικά δίκτυα (ISDN/PSTN) και τι εταιρικό δίκτυο (LAN) και μετατρέπει το ISDN πρωτόκολλο σε SIP που χρησιμοποιείται από τα VoIP Συστήματα Τηλεφωνικές συσκευές / ακουστικά Οι τηλεφωνικές συσκευές και ακουστικά συνδέονται μέσω των USB Θυρών με τα PC (Microsoft Windows ή XP). Το πλεονέκτημα είναι ότι λειτουργούν ανεξάρτητα από την ποιότητα της κάρτας ήχου και το μικρόφωνο και το ακουστικό μπορούν να ρυθμιστούν ανεξάρτητα E-Phone components

8 e-phone με Microsoft Messenger Το client του messenger παρέχει ένα API το οποίο συνδέεται με το e-phone μέσω του υπάρχοντος API. Live Communications Server 2005 O Live Communications Server 2005 αποτελεί μια ασφαλή και αξιόπιστη πλατφόρμα και instant messaging για επιχειρήσεις. Επιπλέον μπορεί να συνδεθεί με άλλες εξωτερικές πλατφόρμες επικοινωνίας CSYA – SIP Gateway Το CSYA – SIP Gateway χρησιμοποιείται για να λειτουργεί το client του Messenger ως ένα CTI client για τηλεφωνία. Οι κλήσεις μπορούν να απαντηθούν ή να χειριστούν από τον προσωπικό υπολογιστή, παρότι η φωνητική επικοινωνία χειρίζεται ακόμα από το παραδοσιακό PBX. Χρησιμοποιώντας το e-phone οι παραπάνω ανάγκες εξαλείφονται SQL Microsoft components

9 Πλεονεκτήματα από τη χρήση του e-phone   Ενοποιημένη επικοινωνία Voice/Data   Αποτελεσματικότερη διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων   Αύξηση της παραγωγικότητας   Μείωση του λειτουργικού κόστους   Βελτίωση της εικόνας προς τους πελάτες

10 Γιατί με τη SiEBEN?   Πρωτοποριακά project στο χώρο του e- Business σε κορυφαίες εταιρίες   Άρτια καταρτισμένο προσωπικό   Προσαρμοσμένες λύσεις στις απαιτήσεις των πελατών μας   Δυναμικό After Sales Support

11 Πηγές • IP Telephony http://www.sieben.gr/ephone.asp http://www.sieben.gr/ephone.asp • Προϊόντα της SiEBEN http://www.sieben.gr/products/ • Για να κατεβάσετε την παρουσίαση http://www.sieben.gr/download/

12 Innovative Solutions


Κατέβασμα ppt "E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και e-mail Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google